Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

Lieve Noortje,

:hug:

Zeg NÓÓIT meer dat je ons vermoeid met je schrijven. Want klaagzang of niet, je vermoeid ons lekker toch niet :wink: Je kunt hier echt je hartje luchten hoor lieverd! En wij begrijpen het ook nog!

Ik snap heel erg goed overigens, dat je het soms echt even niet meer ziet te zitten. Dat heb ik ook wel eens gehad, en dat terwijl ik niet half zoveel reden daar voor had dan jij. Máár probeer wel op zijn tijd weer positief te gaan denken want anders gaat het fout.

Wat betreft die bloedtesten, vraag erna bij je arts. Laat hem je geruststellen en nog een belangrijk ding…zoek niks op, op internet want je komt dan de meest enge dingen tegen. Dat die arts die onderzoeken laat doen, wil niet zeggen dat hij denkt dat jij iets heel ernstigs hebt. Hij zal dat doen om, of dingen uit te sluiten of om andere redenen en niet om de ziektes die jij op internet ziet te staan. Doe dat dus niet meer :naughty:

Ik vind jou een hele sterke lieve meid, die altijd een lief woordje voor een ander klaar heeft. Dat maakt je speciaal. Er zijn maar weinig mensen die dat op kunnen brengen, terwijl ze zelf zo graag willen. Ik hoop echt dat je ooit een kindje in je armen mag houden, maar verlies de moed niet, mocht het nog langer duren. De hoop en moed mag je nooit verliezen. Er is altijd wel een manier…Misschien niet de manier die jij voor ogen hebt, of wanneer jij wil wil, maar ooit komt het ook op jou pad.

Een hele dikke kus voor jou, en ik hoop dat je jezelf morgen fijner voelt. Dat moet gewoon, want dan is het je verjaardag! Kop op lieve, lieve Noor!!

:-* Eveline.

Ik weet ff niets te zeggen, dus geef ik je een lekkere knuf:

:hug: :-*

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG NOORTJE!!!

Ik hoop dat je een hele fijne dag zult hebben!

Groetjes, Eveline.

Noortje gefeliciteerd!! Het weer zit in ieder geval mee. Heel veel verjaardagsplezier toegewenst.

GEFELICITEERD MAAGDJE!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Een hele fijne dag voor jou!!!

Noortje gefeliciteerd!! :-* :-* :-*

Noortje, van mij ook gefeliciteerd met je 32e!!! Dat dit een jaar mag worden met veel leuke en vruchtbare dingen!!!

Vanochtend weer naar de gyn geweest. Eitje staat nu op knappen. Volgende week bloed prikken om te kijken of het ook echt genkapt is. Dan NOD afwachten en wanneer het weer niet gelukt is op dag 7 terug komen voor echo om te kijken of de cysten weg zijn. Zijn ze niet weg dan volgt een kijkoperatie, zijn ze wel weg dan volgt een baarmoederfoto!

Afwachten en duimen dus.

De cysten kunnen veroorzaakt worden door endometriose, hoeft niet.

We blijven dus maar afwachten en gaan dit eitje natuurlijk benutten!!

Liefs

Ineke

Noortje: gefeliciteerd! :-* En je vermoeid niemand hier hoor! Juist fijn dat je hier altijd je ei kwijt kan!! Een hele dikke knuf voor jou!!!

Bianca en Ineke: fijn dat alles nu zo goed onderzocht wordt! En spannend natuurlijk! Ik hoop voor jullie dat jullie snel wat wijzer worden van alle onderzoeken!!

Vandaag dag 32 en nog niet ongi, maar wel al een opgezette buik, het zal dus wel komen. Net een neg. test… Nog helemaal geen bruinverlies of dergelijke, ik was er dan ook zo goed als van overtuigd dat ik zwanger zou zijn… Vorige keer ook pas op dag 35 een pos. test, dus ik blijf nog even hopen, maar eerlijk gezegd denk ik dat het weer niet raak is…

Beetje dippen toch weer hoor…

Liefs!

Meiden, dank jullie wel allemaal. :-* :-* :-

Het was best nog wel een leuke dag hoor.

Had alleen last van hoofdpijn omdat het zo ontzettend warm was! Een hittegolf op mijn verjaardag… Haha… Maar ik heb het lekker buiten kunnen vieren en dus had ik helemaal geen troep in huis. Heerlijk!

Ik heb denk ik vooral last gehad van een oudejaarsdipje. De dag voordat ik ouder word, denk ik altijd even aan wat er dit afgelopen jaar allemaal is gebeurd. En dat was best veel eigenlijk.

Ook was dit de eerste verjaardag zonder mijn 2 oma’s… Raar hoor. Ik mis ze nog steeds wel.

Met oud en nieuw heb ik ook altijd effies last van zo’n oudejaarsdipje… Tja… :wink:

Ineke, toch erg goed nieuws hoor, dat je ei is gegroeid… En nu blijven we duimen dat het ei ook werkelijk is gesprongen! :pray: :pray: :pray: Maar daar geloof ik wel in hoor! :-

Irene, voor jou ook nog steeds spannend. Ook voor jou blijven mijn duimen draaien. Ondanks een negatieve test. Maar je bent ook nog steeds niet ongi toch? Dus het kan nog alle kanten op! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoe is het met de rest?

Wie moet wanneer eigenlijk ongi worden?

Ik zit nu op dag 12 of zo. Maar ik ben er deze maand niet zo heel erg mee bezig!

Groeien jullie buikjes al, zwangere dames? Wordt het al tijd voor nieuwe kleren?

Liefs en groeten,

Noortje

He Noortje, gelukkig toch nog een leuke verjaardag gehad. Het weer gisteren was echt een cadeautje he?

Hier alles onder controle. Als ik uitga van mijn normalecyclus dan is maandag mijn nod, ga ik uit van mijn langste cyclus dan is zaterdag pas mijn nod. Ik ga dus tot en met volgende week maandag geen actie ondernemen in de zin van testen. Hopelijk kan ik het volgende week een beetje loslaten, maar ik vindt de week voor mijn nod de ergste. De erste paar uur van mijn menstruatie ben ik heel verdrietig, maar de rest van de periode ben ik behoorlijk optimistisch en kan ik het redelijk loslaten.

Meiden!!!

IK BEN ZWANGER!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven!!!

Net 2 testen gedaan (bij de eerst wel een plus, maar geen controle lijn…)

Bij de 2e test sprong de plus direct al van de test af!!

En weer heb ik het gedroomd vannacht: ik droomde dat ik een test deed en dat die positief was! Vorig jaar had ik precies hetzelfde!! Echt bizar!

Lekker misselijk was ik al af en toe en nu weer…

André is ook heel blij, maar moet nog even omschakelen, hij had eigenlijk geen hoop meer op een natuurlijke zwangerschap!

Ik ben ook heel blij, en heel bang, maar ik ga er van gaan genieten, want wie weet hoe lang het duurt!!

Hele dikke kus!!

Oja, ik zou dan rond 31/5/2007 uitgerekend zijn!!

xxx

gefeliciteerd lieve lieve irene en André,

Meid wat ben ik blij dit te lezen , weer iemand zwanger die ik het ookal zo gunde.

Ik blijf het moeilijk vinden dat ik nog steeds niet weer mag schrijven van een zwagerschap,

maar goed, ik vindt het gewedlgi fijn jij wel.

Ik wil je van harte feliciteren en een goede tijd wensen dat alles goed mag gaan

heel veel liefs bianca

hier dus wel goed druk in zkh aan lopen ivm de ofo.

ik had 2 mooie eitjes maar een dag er na niet gegroeid en helaas is dat geen goed teken zo zei de gyn of ze dus springen is maar de vraag, maandag moet ik weer heen voor een 2 e samenlevingstest deze hadden we ook al vrijdag maar die was zeer slecht van kwaliteit

groetjes bianca

voor info over mij zie de link in mijn onderschrift voor gynbezoek updates

Goedemorgen!

Ireen, nogmaals gefeliciteerd! Ik ben echt zo blij voor je! Spannend wel he! Maar blijf positief denken! Je bent ook in mei uitgerekend denk ik, net zoals ikzelf en Diana of ben je net een juni mama?

Zo als het er nu voor staat meiden, zijn er elke dag 3 zwangere dames! OH…ik hoop zo dat het lijstje snel vol is! Ik gun het iedereen zo namelijk!

Hier gaat het niet zo heel goed. Heb gisteren echt heel erg veel buikpijn gehad. Dat was geen lichtelijke menstruatie pijn meer, maar echt hevige pijn die me helaas aan de pijn van de missed abortion deed denken. Ik was in alle staten, maar het was ondertussen al 20.00 uur, oppas was al hier en wij moesten naar een opening van een nieuwe baby winkel. Toen we later thuis waren en naar bed gingen, leek het net of er in mijn onderbroek heel licht bruine afscheiding zat. Maar het was maar zo weinig en zo licht, dat ik het niet weet. Wij hebben met zijn tweeen die onderbroek wel 10 minuten lang bestudeerd onder een lamp…Het leek er eigenlijk wel verdacht veel op. Maar verder geen resten te zien van bloedverlies. Nou ja, wat er in die onderbroek zat kun je eigenlijk ook geen echt bloedverlies noemen, maar is in mijn ogen wel verontrustend in combinatie met die erge krampen die ik heb. Zojuist nog maal de onderbroek aan inspectie onderworpen, het is en blijft een donkerder vlekje :think.

Ik denk dat ik zometeen even naar de eerste hulp ga, daar zitten altijd gynaecologen en daar mag je hier zo naar toe. Dan zullen ze een echo maken en weten we meer. Ik heb die pijnen namelijk nog steeds.

Oh meiden, ik ben zo bang…

Liefs, Eveline.

Irene meis… van harte gefeliciteerd… wat heerlijk dat het weer gelukt is… een jaar moeten wachten… een jaar met veel verdriet en tegenslag… En nu eindelijk is het zover… meis geniet er van…

:-*

Wat leuk voor jullie zeg!!!

Gefeli!!!

Ook echt een hele duidelijke plus he,geweldig gewoon :dance:

Enne meibeebs zijn geweldig :inlove: :wink:

Hi lieve meiden,

Bedankt voor jullie warme en lieve reacties!! Ik hoop zo dat het jullie ook gaat lukken!! Je ziet maar: het kan zomaar ineens!

Een maand niet mijn temp. bijgehouden, geen ovu test en plotseling ineens is het raak!

Eveline, meis, gaat het al weer beter?? Ben je al naar het ziekenhuis geweest?!?

Ik :pray: voor je dat het niks is! Laat je snel wat van je horen?! :hug:

Ik denk trouwens dat mijn uitgerekende datum rond 1/6/2007 is… Een mei of een juni mama dus, als alles goed gaat (en hier moet ik dus mee ophouden met “als alles goed gaat”)

xxxx

eveline sterkte ik houd in de gaten meid

:kaars: alle goeds gewent en ik :pray: alles goed met je en kleine uk

IRENE!!! JHEEEEEEEEEEE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat super! Gefeliciteerd meis!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Lekker van genieten kanjer want je hebt het zo verdiend na zo’n rot jaar!

Het is jullie allemaal gegund meiden en ik hoop echt dat het lijstje dit tempo aanhoud! Irene je moet jezelf nog wel even op het lijstje zetten…

Toch weer apart he dat las je het even zat ben om je er mee bezig te houden het raak is! Bij mij precies hetzelfde verhaal…

Eveline lieverd weet je al meer. Die krampen daar kan je niets van zeggen. Als het baarmoeder krampen zijn dan groeit je baarmoeder…

Mijn zus had ook wel eens bloedverlies als ze in de tijd zat dat ze eigenlijk ongi moest worden en ik geloof dat jij nu ook in die periode zit…

Maar ik begrijp heel goed dat je gerust gesteld wilt worden. HET MAG NIET MEER FOUT GAAN!!! MET NIEMAND VAN ONS!

:-* :-* :-

Noortje lieverd ik ben blij dat je een fijne verjaardag heb gehad en gooi je dippies er hier maar uit hoor meis :-
:-* :-

Voor alle andere lieverds :-

Hier gaat zover ik weet alles nog goed. Ik kijk zo uit naar 3 oktober…

Ik heb voor de zekerheid vrij genomen want als het weer fout is ga ik echt niet werken en anders ga ik lekker een feestje bouwen en genieten.

Ik ben voor me gevoel zo dichtbij…maar goed nog maar een weekie!

:-* :-*

Irene ook van mij gefeliciteerd natuurlijk. Wat een baby-boom opeens zeg. Dat moet toch ook wel goed nieuws voor ons betekenen??

Lief

Ineke