AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Didi, we posten op hetzelfde moment!
GEFELICITEERD!! IK DACHT HET AL TOEN IK ZAG DAT JE OVERTIJD WAS!!
GEWELDIG MEIS!!! :dance: :dance:
Heb je ook al zw. symptomen??
Diana, gefeliciteerd!
Ik had vorige week een beetje een voorgevoel.
:dance: :dance: Goed gedaan meid! :-* :dance:
Even een berichtje voor de nog niet zwangeren onder ons:
Ik snap dat het moeilijk is om elke keer te lezen dat er weer iemand zwanger is, maar laat je de kop niet gek maken hoor! :naughty: Onze tijd komt nog wel… Echt waar! We blijven elkaar steunen en zoals ik begrepen heb, blijven ook de zwangere dames ons steunen. Alvast een hele dikke knuffel en veel liefs! :-
Groetjes, :-
Noortje
Oh ja, Irene:
Hopelijk voor jou ook heel leuk nieuws!
DiDi wat goed !!! Meis van harte… Ben heel blij voor jullie
GEFELICITEERD DIDI!!!
:dance: :dance: :dance:
Irene, ik duim voor je…
Bedankt Lieverds!
Ik kan het bijna niet geloven!!!
Ik blijf natuurlijk heel hard voor jullie duimen, dat jullie ons snel mogen volgen! :-* :-*
Liefs,
Didi
Diana, gefeliciteerd!! Wat een super nieuws!!!
Irene, ik hoop zo voor jou dat het raak is
Hier alles zijn gangetje, Geoff en ik hadden het er gisteren over, of we maar niet gelukkig moeten blijven met ons drietjes. de stress elke maand of het wel of niet raak is, de angst dat er misschien lichamelijk iets fout zit bij hem of bij mij. We hebben af en toe het idee dat we niet volledig van ons gezinnetje kunnen genieten omdat de wens voor een tweede zo permanent aanwezig is. Als het deze maand niet raak is, ga ik denk ik nog een maand met ovulatietesten werken en daarna nemen we echt even een pauze.
didi gefelliciteerd meid heerlijk weer een zwangere er bij gaat prima zo,
alle goeds lieve meid en succes en een goede zwangerschap gewenst
ik ben bij de gyn geweest dre heeft zaad ingeleverd en ik echo ,moet donderdag weer heen er was nu geen eitje te ziennog
Jahoeeeeeeeeeeeee!!! Diana!!!
Gefeliciteerd!!!
Ik ben ontzettend blij voor je!! En heel leuk…we zijn nu samen mei mama’s!!!
Irene…Ik ben hier als een gek aan het duimen voor jou! Heb je al een testje gedaan? Oh lieverd, ik hoop het zo voor je!!
Elke maand komen er JA’s bij op het lijstje! Dat is iets moois. En ik hoop echt met heel mijn hart, dat het lijstje heel snel helemaal vol staat met JA’s!
Dames, succes in het ziekenhuis! Bianca, jij bent al terug lees ik. Eitje was nog niet te zien, maar die komt vast nog wel. Jammer dat je zo lang moet wachten op de uitslagen he. Moeilijk is dat!
Nou, ik ga door met duimen!
Heel veel liefs, Eveline.
Net getest: helaas negatief… Damn!!!
Ach Irene toch… een knuffel vanuit hier. :hug: :hug:
Meiden ik heb niet zo veel tijd om deze week te reageren dus even snel!
Diana!!! Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Echt super meis! En voor zover mogelijk lekker van genieten kanjer!
Irene jammer meis een dikke knuffel voor jou :hug: :-
Danja jij gaat naar Cristina Aquilera!!! Daar had ik ook wel heen gewild! Ik vind haar zo goed!
Eveline alles goed met je? En Noortje met jou?
Meiden succes vandaag in het ziekenhuis :-
Nou meiden voor iedereen die ik vergeten ben…sorry :-*
Hier gaat volgens mij alles nog goed :thumbup: :thumbup:
Irene…balen…
:-*
slik…diana! Gefeliciteerd meid!!!
Ik heb net een uur in bad gelegen en voel me nu ietsje beter…vanochtend weer naar de gyn geweest. Deze keer zag het er LINKS helemaal niet goed uit!! Blaasjes van 2,5 cm, kunnen dus geen eitjes zijn! Verder nog een blaasje van 1,6 cm. bij 0,8cm. die plat gedrukt werd door die grote blaasjes. Dit zou een eitje kunnen zijn. Rechts geen bijzonderheden te zien. Of de gyn had het vorige keer toch niet helemaal goed met rechts en links, of het is deze maand gewoon andersom. Zo vaag!
Woensdag moet ik weer terug komen voor een echo om te kijken hoe het er dan uitziet. (follikelmeting).
Maar wanneer mijn linkereierstok niet goed is en rechts geen eileider dan wordt het erg moeilijk!!! zucht…zucht…zucht.
De bloeduitslagen waren wel goed. (geen chlamidya in ieder geval) De zaadjes waren op zich ook wel goed. Ietsje traag maar het is maar ene momentopname en ze zijn snel genoeg om me zwanger te kunnen maken.
We proberen maar wat positief te blijven maar dat is wel even heel moeilijk hoor met zoveel onzekerheid!
Liefs
Ineke
Oh Irene, balen zeg, ik had het zo voor je gehoopt. Ik blijf :thumbup: en Wie weet…
Ineke, wat is het vreselijk oneerlijk verdeeld he, Ik kan me zo voorstellen dat je wel ergens tegenaan wilt schoppen… Ik kan niet anders dan jullie veel sterkte en succes toe wensen! :-* :-*
Veel liefs,
Diana
Irene, zou het kunnen dat je te vroeg hebt getest? Soms komt er pas na een paar dagen een pos. test…
:hug:
Ineke…balen he!! Ik hoop dat je jezelf snel fijner gaat voelen. :hug:
Ireen, wanneer is je NOD precies eigenlijk? ( of lees ik ergens overheen! )
ps: Wat heeft de gyn. vandaag gezegd bij jou Irene? Misschien heeft ze iets kunnen zien???