Marisol helaas welkom en sterkte meid :hug: :hug:
Ellen zulke dagen blijven moeilijk meis, zal nooit wennen :hug: :hug:
Marisol welkom en sterkte
Ellen :hug:
Hier weet spannende tijden…
En ik ben zwanger!!! Heel spannend natuurlijk omdat die poliep er site en de kans groter is op een miskraam… Maar gaan van het positieve uit! Het moet toch eens goed gaan!!!
Cariska :dance: :-*
ow meis, wat enorm goed nieuws! heb er gewoon tranen van in mijn ogen!!! zeker moet het eens goed gaan, en dat is deze keer hoor, kan niet anders!!
Ow meis wat spannend, ik duim mee!! :dance: :dance: :thumbup: :inlove: :-* gefeliciteerd :inlove: :-*
Jullie zijn lief!!
Hey! Gefeliciteerd Cariska!!! Wat goed! Hartstikke spannend natuurlijk, maar dit gaat hem gewoon worden meis! Op naar de eerste echo! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Cariska van harte gefeliciteerd meid het is je zo gegunt. Even ter geruststelling mijn zus is ook van een gezond kind bevallen terwijl ze een poliep had. Enige probleem wat er had kunnen gebeuren is dat de poliep kon knappen en er niet zou kunnen worden ingegrepen ivm zwangerschap en dat zou pijn kunnen doen dan, haar gyn zei dat er verder geen risico’s waren mbt de zwangerschap zelf. Ik hoop dat dit ook voor jou geldt en dat je dit keer een plakkertje mag hebben hoor :-*
Zelfvanmorgen negatief getest, 1 dag overtijd en nog geen ongi gespot zal vast nu wel snel komen…of niet natuurlijk dan kom ik gezellig samen met je kleppen bij de juni 2012 mamma’s
Sanne stelt me zeker gerust!! Mocht ze erom thuis bevallen of moest het in zkh?
Hopelijk heb jij ook snel een positieve rest!!
Dit hoop ik natuurlijk voor iedereen! :-*
Cariska wat een goed nieuws!!! Hoop ook mee dat het deze keer goed mag gaan. We heel spannend dan weer of niet?
Sanne, balen van de test, maar als je nog niet ongi bent wel spannend.
Hier is het vloeien minder aan het worden. Al bijna een week helderrood en nog helemaal geen stolsels of wat dan ook verloren en ook geen buikpijn gehad. Dus maandag moet ik bellen naar de verlos om af te spreken wat te doen. Ik vind het wel gek dat ik niet echt wat verloren ben ofzo… Hebben jullie dat wel allemaal gehad? en buikpijn?
Bij mijn eerste miskraam had ik dit namelijk wel… Ergens krijg je zo toch weer een beetje hoop.
Niet altijd buikpijn wel kleine stolseld verloren afhankelijk van de duur van de zwangerschap
Cariska, ze is in het ziekenhuis bevallen ze was bij gyn ipv vk we hebben een bloeddrukgeschiedenis vandaar. Moet zeggen dat ik zelf het ziekenhuis wel fijn vond om te bevallen maar ja ben zelf ingeleid weet dus niet hoe het is om in de weeën naar het zkh te moeten.
Marisol, sorry wat onbeleefd van me helaas welkom hier. Hier had ik ook veel krampen en direct stolsels. Kan me goed je hoop goed voorstellen. Zou maandag wel vragen om meer actie van de VK dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Zelf ben ik op dag 1 van de mk al naar de gyn geweest voor bloedprikken en inwendige echo en een week later weer. HcG was toen flink gedaald en de BM was ook al bijna helemaal schoon. Moet zeggen dat mijn toemalige huisarts zich een beetje schuldig voelde omdat ze met een veel te hoge bloeddruk niet direct consequent heeftgeholpen ze was helemaal verbaast dat ik uberhaupt nog niet bij de gyn was geweest.
jaaaaaaaaaaaaa cariska ik ben zo blij voor je!! dit keer moet het gewoon goed gaan!! ik duim iig voor je!!
Dank je lotte!
Sanne aha duidelijk, dank je!
Marisol, helaas ook welkom hier :hug: Wel lastig hoor dat je nog niet concreet iets verloren bent, maar helaas hoeft dat ook niet altijd wat te zeggen. Ik zelf heb 4 heel verschillende miskramen en curettages gehad, dus kan er ook weinig zinnigs over zeggen :hug: Maar ik zou idd wel wat meer voortvarendheid van je vk verlangen morgen :thumbup: Sterkte :hug:
Caris, ook hier een hele dikke gefeliciteerd meis :inlove: :-* :-* Duimen draaien voor een mooie plakkerd dit keer lopen we toch ook nog een aardig eind samen :dance:
Sanne, blijftt voor jou nog even spannend dus, niet ongi maar ook geen pos. test :?
Hai,
Ik ben zelf niet echt graag iemand die doorzeurt, dus als er dan gezegd wordt wacht tot maandag dan zou ik wel eerder willen, maar zet dat niet zomaar door… Ik denk dan altijd maar van ach ja het veranderd er toch niets aan en ze zullen wel vaker te maken hebben met vroege miskramen, dus zij weten wel wat ze zeggen.
Ik moet wel zeggen dat deze week van afwachten mij wel heel zwaar is gevallen. En dat ik zelf niet had gedacht dat ik ook daadwerkelijk zou moeten komen, ik dacht dat het wel doorgezet zou zijn.
Sanne, bij jou is het dus nu wel heel duidelijk dat het helemaal doorgezet is? Wel rot zeg :hug: , maar toch ook fijn dat je straks dan weer verder kan om een goede zwangerschap te krijgen.
Kimmie, vier verschillende miskramen? Wat onzettend vervelend zeg, want elke keer denk je dan te weten hoe je lichaam zal reageren en toch weer niet.
Toch dan nog wel een vraag. Je zei dat het niets hoeft te zeggen dat ik geen stolsels of vruchtje heb verloren, maar heb jij dat dan ook gehad? Want dat vind ik zelf dus het vreemde, ik heb steeds helderrood bloed gehad met de eerste dagen daar doorheen wel helder slijm, maar nooit donker bloed of stolsels.
Ik hoop dat het snel maandag is want dan weet ik misschien eindelijk waar ik aan toe ben.
groetjes en sterkte allemaal
Marisol, mijn eerste miskraam leek bij mij gewoon op een menstruatie…, de tweede eerst heel veel pijn en enkele dagen erna als een gewone menstruatie… de derde eerst veel bloed, dan veel weeenpijn en dan veel stolsels (als eieren zo groot bijna :?), dus ook heel verschillend… veel :hug: , hoop dat je maandag meer zekerheid hebt
marisol helaas welkom hier!! ik heb 5 miskramen gehad. 4 zijn er begonnen met bloedverlies weeenpijn en verlies van stolsels. 1 kwam ik er op de echo achter dat het hartje niet klopte en hebben we dus 2 weken afgewacht. misschien was ik toch minder ver en zou het hartje alsnog 2 weken later kloppen. maar met de 2de echo was het vruchtje niet gegroeid en alsnog geen kloppend hartje. dus ben ik de volgende dag gecurreteerd. ik had voor die tijd ook geen bloedverlies gehad en geen weeenpijn. mijn lichaam voelde ook gewoon zw. dus het kan bij elke miskraam anders lopen. jij verliest dus wel bloed maar geen stolsels? dan kan het zijn dat het misschien nu nog niet doorzet. en hoelang moet je dan wachten he? dat is het lastige. en kun je het dan aan om nog langer te wachten. dus morgen moet je terug komen? ik wil je heel veel sterkte wensen want het is niet niks hoor een miskraam. :hug:
Kimmie, gisteravond is de ongi los gekomen dus hier weer op naar de volgende ronde. Tjee jij bent de 20 wkn alweer voorbij was de echo helemaal goed en heb je een fijne zwangerschap?
Marisol, heel veel sterkte vandaag . Zelf heb ik mijn mk al eind april gehad en na 34 dgn had ik mijn volgende ongi weer en kreeg ik weer mijn normale cyclus maar het weer zwanger worden wil ons nog maar niet lukken… moet ik zeggen dat wij beide keren redelijk snel en makkelijk zwanger zijn geworden en dit voor ons de eerste keer is dat we er echt mee bezig zijn om zwanger te worden…