zwanger worden na een ma of mk deel 5

Argh Caris das balen! :frowning: Maar wel goed dat je hebt gezegt dat je het nu onder narcose wilt. Jij hebt dat voor het zeggen de gyn heeft daarin mee te gaan. :-*

Jeetje Caris, wat enorm balen meis :? :hug: :hug: :hug: Daar zat je nou net niet weer op te wachten :thumbdown: Wel fijn dat ze nu eerst de OFO afronden en dan pas die poliep gaan verwijderen. Anders loopt dat ook weer achter :? Sterkte meis :hug: :hug:

he bah caris :hug: :hug: :hug: :hug:

baal echt enorm. Hoe kan het dan in 2 maanden tijd er alweer zoā€™n *** ding zitā€¦ zo schiet het natuurlijk niet op!

Mocht er uit de ofo niets komen moeten we het zelf een jaar proberen. Nou echt niet!! Ik wil maandelijks een echo ā€¦ (moest er op een ander moment, als ik rustig was, maar eens met de gyn over praten aldus mijn ha :lol:

Wij moesten het na het HSG een half jaar zelf proberen en zou daar niks in gebeuren dan mochten wij dus (als we dat gewild hadden) gelijk door voor IUI :think: Toch jammer dat niet alle ziekenhuizen wat meer meedenken of een ƃĀ©ĆƒĀ©nduidig beleid hebben :? Kan me je reactie heel goed voorstellen, je zult het mss niet heel vriendelijk gebracht hebben kan ik me zo voorstellen, want je zit tjokvol emoties :hug: Maar ik zou ook wel willen dat ze me regelmatig even nakijken dan :thumbup: :hug: :hug: :hug: :-*

bij de gyn niets gezegd, moest toevallig met moeders naar de ha, die kon opeens neit meer lopen (zweepslag) en toen vroeg ha hoe het nu met mij was.

Ja begreep idd dat het tegen de ha gericht was, maar alsnog begrijp ik je wel hoor :-* Maar ik zou idd eerst de uitslagen van de OFO enzo afwachten en dan de verwijdering van de poliep. Misschien willen zij zelf ook wel dat je regelmatig even binnenwipt voor controle, wie weet :thumbup: :hug: :hug: En hoop dat je moeder snel opknapt, zweepslag is zwaar naadje (zachtjes uitgedrukt :silenced: ) :hug: :hug:

haha mijn moeder is een bikkel, die laat zich niet kennen (lees, heb dr gewoon weer met krukken afgezet bij de ah, ze is teamleider kassa)

:lol: :lol: Wel loyaal van dā€™r, maar toch wel even in de gaten houden hoor. Mijn tante heeft hier jaren last van gehad, die maakte een misstapje op een stoep en dacht ook ā€œah dat gaat vanzelf wel overā€¦ā€. Bleek ook een lelijke zweepslag te zijn, maar zoals gezegd heeft zij er dus nog jaren last van gehad :?

mijn moeder doet altijd teveel en luistert slecht naar dr lichaam, grote kans dat ze dat nu dus ook gaat doen. Zoals ze zelf zij,

ik kan dit niet gebruiken moet binnenkort naar de kick off van een nieuw te openen filiaal :wall: :mrgreen:

:roll: Ach ja, sommige mensen leren het nooit, maar sommige mensen hebben er ook weinig last van :lol: Ik hoop voor je moeder dat zij tot die laatste categorie behoort :thumbup:

Wat een *** dag. Kan niets hebben, overal om janken. Alles gaat fout, zit niet goed in mijn lijf vandaag.

Collega zei dat ik maar eens moest praten met een buitenstaander en dat ik het los moet laten, ja hoor, lekker makkelijkā€¦

Caris, even een dikke knuffel :hug:

had je de jas binnen gekregen trouwens?

:-*

jaa heb hem binnen!! Bedankt! SOrry dat ik niets heb laten horenā€¦

@Cariska wrote:

maakt niet uit meid, vroeg het mij alleen af.

Kon je nog iets met die shirtjes? :-*

@Cin. wrote:

@Cariska wrote:

Kon je nog iets met die shirtjes? :-*

jazeker! Tl zei, die isse mooi! :inlove:

@Cariska wrote:

@Cin. wrote:
@Cariska wrote:

Kon je nog iets met die shirtjes? :-

jazeker! Tl zei, die isse mooi! :inlove:

mooi zo! :inlove: :-

Hallo,

Ik wil mij hier ook even voorstellen. Ik heb drie kindjes. Voor de oudste een miskraam gehad en zit nu weer midden in een miskraam.

We hebben nog best een plekje over voor een kindje, dus straks hopen we echt weer voor een vierde kindje te mogen gaan.

marisol: :hug: :hug:

hoe is het met jou cariska??

en met de andere?

hier gaat het slechtā€¦ oktober komt eraanā€¦ de maand dat frutsel geboren zou moeten wordenā€¦ en dan meteen na oktober komt novemberā€¦ de maand van ons ukkieā€¦ ik wil deze maanden het liefst over slaan, en maar meteen door naar decemberā€¦ :cry: :cry:

Marisol, helaas welkom, hopelijk vlug een wondertje voor jullie!

Knipoogje, heel erg die datums, momenten, periodesā€¦ :hug: