esther: fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben!! maar wat vervelend, dat je zo heftig ongesteld geweest bent! stolsels verlies ik hier eigenlijk altijd bij een mensruatie… zou jezelf niet gek maken hoor, met de gedachte dat het misschien niet goed ingenesteld is geweest… :hug:
ik heb na een ma/mk ook altijd een heftige mensturatie. maar deze keer toch ook weer… pfff niet normaal… eerste 2 dagen het gevoel gehad dat ik leegliep en continu doorlekte… :S
@knipoogje1983 wrote:
ik heb na een ma/mk ook altijd een heftige mensturatie. maar deze keer toch ook weer… pfff niet normaal… eerste 2 dagen het gevoel gehad dat ik leegliep en continu doorlekte… :S
:hug: :-*
@Rhiannon wrote:
Esther wat de dames al aangeven, na iedere miskraam heb ik ook 1 heftiger menstruatie gehad. Grote schoonmaak want ik kon echt niet zwanger zijn. Hopelijk hebben jullie deze ronde wel geluk! Wel fijn dat desondanks de vakantie wel fijn was. :-*
dat zou idd wel kunnen want de 1e ongi na de mk verliep normaal, geen buikpijn ofzo.
dit was de 2e na de mk. en die was veel heftiger.
wat is randje fietsen??? :shifty:
@Cin. wrote:
@knipoogje1983 wrote:ik heb na een ma/mk ook altijd een heftige mensturatie. maar deze keer toch ook weer… pfff niet normaal… eerste 2 dagen het gevoel gehad dat ik leegliep en continu doorlekte… :S
:hug: :-*
inderdaad naar joh…
@knipoogje1983 wrote:
esther: zou jezelf niet gek maken hoor, met de gedachte dat het misschien niet goed ingenesteld is geweest… :hug:
… :S
o nee dat doe ik verder ook eigenlijk niet hoor, het kwam alleen even in me op, dat het misschien zou kunnen…
daar kom je toch nooit achter dus dat heb ik wel weer naast me neer gelegd.
het wordt er toch niet anders van
vandaag op het werk had ik, elke keer als ik ging staan (ik heb zittend werk) van die steekjes rechts en links onderin mn buik.
wat dat nou weer is…
dom afwachten maar weer!
Ik stem nog steeds voor een luikje in je buik zodat je kunt zien wat er gebeurd…maar alle artsen die ik gezien hebben kunnen het niet voor elkaar krijgen. :wall: Zelfs de optie voor een lichtje in de navel schijnt maar niet te lukken. Mijn idee was; rood voor ‘nix’ oranje voor bevruchting en dan door naar groen voor een fraaie geslaagde innesteling.
:mrgreen:
dat zou grappig zijn Rhiannon!
En oooooooooohhhhhhhhhhhhhh je onderschrift!!!
dat had ik nog niet gezien/gehoord!
van harte, wat geweldig zeg!
Caris jouw arts ook nog niet zover gekregen? 8) Succes meis deze maand ik duim voor goeie uitslagen! :-
Dat lampje is zo ong een running gag geworden hier in het topic , we willen er allemaal 1, dat zou overigens ook bakken met geld schelen aan tests. Ik ben nog steeds neurotisch tester nl zelfs nu ik eigenlijk al ruim ‘overtijd’ ben en de testen eigenlijk niet nog donkerder kunnen worden. 8) Dus ik heb er minstens wel een eurootje of 200 voor over. :lol:
En dank je wel, ik hoop zo dat er een nieuwe babyboom aan zit te komen hier! De hoogste tijd! :-
Hmmm krijg geen berichtjes meer dat hier geschreven is, zie nu dat jullie alweer 3 bladzijden verder zijn :roll:
Cariska, balen meid dat je toch ongesteld bent geworden, had het je zo gegunt :hug: Enne de kans vergroten om zwanger te worden wist ik het maar. Mijn dochter was niet echt gepland en was er zomaar (ok voor het zingen de kerk uit is ook niet erg betrouwbaar als voorbehoedsmiddel :oops: :lol: ) Nu zijn we voor het eerst gericht bezig en nu lukt het hier ook niet echt meer, volgens mij moet je er gewoon helemaal niet mee bezig zijn dan gebeurd het vanzelf maar ja dat is zo gemakkelijk gezegd als je zo´n grote wens hebt, mij mislukt het ook elke maand weer, vooral de week voor de ongi ga je allerlei zwangerschapskwaaltjes voelen en is het elke keer weer zo´n teleurstelling als de ongi doorbreekt.
Propje, ik lees je verhaal en zie nu je onderschrift was het toch niet raak :hug:
Rhiannon kan me zo goed voorstellen dat je ongeduldig bent, hoop dat alles goed blijft gaan en je over 8 maanden weer een nieuw leven mag verwelkomen hoor. Wat dat betreft kun je beter pas een maand overtijd testen dan hoef je niet zo lang te wachten op bevestiging. Mag je ook eerder voor een echo ivm je verleden? Mijn gyn had het er wel over dat ik een volgende keer met 5 weken al mocht komen, maar ja dan moet ik of de doktersassistent wel eerst langs de pitbullen in het ziekenhuis zien te komen. Onderdruk van 105 was volgens hen in april niet genoeg reden eerder te komen en mijn ex-huisarts vond maar dat ik zelf een afspraak moest maken, toen het is misgegaan snapte ze niet dat ik nog niet naar de gyn was geweest …vandaar ex-huisarts.
Esther ik sluit me bij je aan met je vraag, wat is randje fietsen? Vervelend dat je zo´n heftige ongi hebt. Hier normaal ook altijd maar deze maand echt een stuk minder, volgens mij is mijn lijf nog steeds helemaal in de war na de mk.
Voor de rest :-* Kan jullie allemaal niet bijbenen hoor.
Oh Propje, toch nog ongesteld geworden meis :? :hug: :hug: :hug: Ik had het zo gehoopt voor je :hug:
Rhi, zo’n lampje zou zalig zijn :thumbup: :thumbup: Of idd het luikje :lol: Ik heb ook zoveel geld aan die testen uitgegeven… Dat zou me ook heel wat waard zijn geweest hoor :thumbup: Ach en nog eigenlijk wel om af en toe even te spieken naar beeb (gewoon om de dag ofzo zelf even gluren en niet steeds een paar weken op een echo te hoeven wachten :silenced: ). Maar zeker in de wachtweken en de daaropvolgende prille weken zou het echt een uitkomst zijn als Moeder Natuur ons iets had gegeven ter geruststelling, behalve alleen maar een uitblijvende menstruatie en wat kwaaltjes… Daarbij weet je nog steeds niet of het wel goed zit :roll:
Sanne en Esther, voor randje fietsen moet je maar even googelen :lol: Een “spelletje” waar je idd veel oefening en geduld voor nodig hebt
Sanne ivm de IVF mogen wij standaard al eerder komen voor een echo. 6.5 weken en das eigenlijk ook vroeg genoeg hoor. Eerder valt er nog zo weinig te zien en of het goed gaat…tja ook daar kunnen gyn’s niet veel mee voor je een week of 16 bent of was het pas als de bevalling achter de rug is? :shifty: De gyn hier in het ziekenhuis (dus niet IVF gerelateerd) is er geen voorstander van om uberhaupt voor de 8 weken een vroege echo te doen bij voorkeur hebben ze dat je wacht tot een week of 10…euhm tegen die tijd kun je mij opsluiten vermoed ik… :silenced:. Al zijn ze na een miskraam dus wel iets ‘soepeler’ en is de mogelijkheid er om rond de 8 weken te komen. Geloof trouwens dat je tegenwoordig idd zelf de gyn mag bellen. :thumbup:
Een maand overtijd en dan pas testen mag ik niet eens ik krijg een testdatum mee van het ziekenhuis en dan hopen ze ook een telefoontje te krijgen mbt de uitslag. :lol:
Oef nou idd Kim! Ik test me dus nog wezenloos. :oops: Lampje zou trouwens al schelen zelfs met beeb in buik. Dan zijn de echo’s idd ‘bonus’ en hoef je je tussendoor minder zorgen te maken. :inlove:
Rhianon, das wel lekker dat je zo vroeg mag komen dan enne tja het liefst hebben de pitbullen dat je pas na de bevalling komt hahahaha. Moest er wel aan wennen kom uit een klein dorp met een streekziekenhuis daar kennen ze je dossier en hebben ze liever dat je te vroeg langs komt dan dat je teveel stress hebt, dat is in een grote stad wel anders natuurlijk. Moet ik ook zeggen dat mijn oude gyn zelfs even een praatje maakte als ik haar in het weekend tegen kwam, dat zie ik mijn huidige gyn. ook niet doen hoor. Maar fijn dat je IVF een positief resultaat heeft opgeleverd, lijkt me best zwaar voor jullie.
Hoi, mag ik hier ook mee komen kletsen?
Ik schrijf ook bij “wie gaat er voor een 4de kindje” maar daar is het wat rustiger.
Ik heb een MK gehad voor de tweeling (met 6.5 week), dus ik heb nooit een onbezorgde zwangerschap gehad. Die eerste weken vind ik echt een verschrikking. Mijn collega mocht ook pas met 12 weken voor het eerst naar de VK en toen deed ze niet eens een poging om het hartje te horen. Mocht ze 2 weken later terugkomen!! :shock:
Nou, ik zou echt gek worden!!
Na de MK mocht ik heel snel naar de VK en toen zagen we met 6 weken dat het er twee waren. :lol: (Onze VK heeft eigen echoapparatuur, ideaaaaaal!!) En toen we voor nummer 3 gingen mocht ik ook met 7 weken naar de VK om te kijken of het er niet weer twee waren… :lol:
Dus mocht ik straks weer zwanger zijn dan hoop ik dat ik dat ook weer als excuus kan opvoeren. Ten eerste vind ik het ook wel fijn om te weten of het er een of twee zijn :shock: :roll: maar ik vind het zeker zo belangrijk om te weten of alles goed is met die kleine uk daar binnen.
Idd, had er toch maar een klein raampje in die buik gezeten, dat scheelt een hoop stress!!
Oh Sanne is er echt zo’n groot groot verschil? Ik heb weinig te doen met gyn’s gelukkig. Mijn VK is en blijft mijn eerste aanspreekpunt wanneer ik zwanger ben. En ze is een super mediator geweest naar de gyn toe. Heb in de tijd van Casper ‘dubbele afspraken’ gelopen bij de VK en de gyn en gelukkig ging dat heel goed. Zo had ook de gyn een soort van band en was ik wat meer bekend in het ziekenhuis zodat ik niet enkel het verhaal op papier en van de VK was. En ach hier in de stad kom ik ze eigenlijk nooit tegen. :lol:
MSJ, je naam komt me bekend voor zeker in combi met je tweeling. Welkom iig en hopelijk krijg je weer de hulp die je wenst bij een volgende zwangerschap. :thumbup:
12 weken zou ik ook echt niet kunnen wachten. Al heb ik zelf een VK die ook reuze aagje is en wanneer ik zou bellen dat ik zwanger ben zou zij haast mij nog bellen voor een vroege echo. :lol: Daarom wacht ik deze ronde eerst mijn echo bij de ferti af volgende week en dan bel ik mijn VK wel. Vast bijgeloof van mijn kant want alle voorgaande zwangerschappen die misliepen had ik een eerdere echo bij de VK. Nu doe ik mijn best zoveel mogelijk geduld te hebben. En ach 6 weken en 5 dagen is nog steeds erg vroeg.
Hallo,
Haha ja Rhiannon, that’s me! Ik kon mijn inloggegevens niet meer vinden dus is even alles gereset.
Haha een aagje VK, goed beroep heeft ze dan uitgekozen. :lol:
Ah op die fiets. :mrgreen: Nu kun je iig weer lekker inloggen! Hoe jong is je jongste nu? Zou je het trekken als je weer een tweeling zou krijgen? Hier zit de kans er ook elke keer in natuurlijk met een dubbele terugplaatsing maar van de 10-11 die teruggeplaatst zijn (paar daarvan was een enkele ivm ontdooien) zijn er welgeteld ‘maar’ 2 tweelingen geweest. Ditmaal weer 2 terug gekregen en zal het volgende week wel zien. :inlove: Al zegt mijn hartje nog steeds; doe maar 1 tegelijk das iets relaxter voor mijn lijf en zeker als het op bevallen aankomt. :lol:
De jongste is net 4 geworden en zit nu op school.
Tja nog een tweeling…liever niet eigenlijk… :shock: :roll: Een tweeling is echt geweldig, vond ik zo speciaal. Maar 5 kinderen vind ik iets minder… :shock: :oops: :lol:
Dus ik hoop dat het een eenmalige dubbele eisprong is geweest destijds.
Ach, bevallen van een tweeling valt best mee hoor. Als die eerste er eenmaal uit is dan floept die andere er zo acheraan. :lol:
Ah je ‘relatieve rust fase’ is eigenlijk pas begonnen. :mrgreen: OF beter gezegt misschien het empty nest syndroom? 5 kids is mss ook ietwat veel van iets goeds. 8) Als volgend kindje een tweeling mogen krijgen is mss ook wel iets eenvoudiger in de zin van ach de helft van de uitzet is er al. :lol: Casper slaapt al in een groot volwassen bed dus ach een wiegje erbij en een ledikantje en we zijn er want 2 commodes heb je ook weinig aan. En dat bevallen zal ook wel lukken. Of het nu zo gaat of via een KS beide is te doen. Al zou ik een KS niet echt zien zitten gek genoeg. Ik zou vreselijk opzien tegen een ruggeprik. :oops:
Ach allemaal dingen om over te filosoferen nu eerst maar eens de eerste echo afwachten. Das al moeilijk genoeg op dit moment. :?
Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest … en … weer een poliep. GRRRRRRR Ik zei ook dan als eerste ALWEER??? Tja dat kon. Hij moest eruit zei hij, was het beste. Maar gaan eerst deze maand de ofo afmaken.
hij vroeg nog of ik het een vervelende ingreep vond, ik zei ja en volgende keer moet het onder narcose, nou dan was dat duidelijk zei hij…