zwanger worden na een ma of mk deel 4

Zo…ik val hier even in heel wat…

Rhi, niet schrikken zegt ze dan…Nou…mislukt! Jeetje zeg, dat is niet zomaar even “iets”. Hoewel goede prognose, moet de schrik er bij jullie toch ook wel aardig in zitten.

Overigens…chemo HOEFT niet het einde van een kinderwens te zijn! In mijn familie heb ik twee voorbeelden van met chemo behandelde mannen, die beiden daarna nog kinderen gekregen hebben (via ivf en spontaan!).

En dan Irene…meis, welkom natuurlijk. Nog gefeliciteerd met jullie dochter en tegelijkertijd ook gecondoleerd met dit enorme verlies.

Of je hier op je plekje zit is aan jou. Dat kunnen wij niet voor je beoordelen. Je bent hoe dan ook hartstikke welkom om hier mee te kletsen!

Sterkte!!!

Ellen, ik duim meis!!! Heel hard!

ik kan jullie duimen ook heel hard gebruiken! tot nu toe nog niets, ook niets wat wijst op een naderende ongi, of juist het uitblijven daarvan. behalve enorm moe, maar dat wijdt ik eerder aan het weer en een “vervelend” dametje dan aan iets anders…

Ellen, je maakt het spannend! Heb je al voor jezelf een nieuwe testdatum gepland?

ja wil wachten tot het weekend.

Maandag was ie namelijk echt negatief, en aangezien het mijn eerste ongi is na de cyotec pillen, wil ik het nog een paar dagen langer de kans geven om op gang te komen. (als ik het volhoudt natuurlijk :wink:

Ik snap wat je bedoelt…Ik zat pas in hetzelfde schuitje (1 week overtijd, maar negatieve test). Hopelijk pakt jouw lijf het beter op dan het mijne en ben je “gewoon” hartstikke zwanger!

Op naar het weekend! :lol:

thanks enne: dat hoop ik ook :smiley: :mrgreen:

Irene, helaas welkom hier en gefeliciteerd met je lieve kleine meisje :-* Helaas komt daar achteraan ook gelijk gecondoleerd met het verlies van jullie Madelief :cry: :hug: Het is niet eerlijk en niet te begrijpen denk ik. Ik heb je verhaal gisterenavond gelezen met kippenvel overal en tranen over mijn wangen en dan lees ik het alleen maar, jullie beleven het :cry: En als jij het fijn vindt om hier mee te kletsen dan kun je hier absoluut je ei kwijt :-* En je komt uiteindelijk in dezelfde onzekerheid als wij allemaal en het is erg fijn om die te kunnen delen (althans dat vind ik). Gelukkig kunnen je vriend en jij er goed over praten met elkaar, dat is zo belangrijk! En straks op vakantie, even weg uit alles en ik hoop dat jullie ondanks alles toch lekker kunnen genieten van elkaar en Madelief zal er hoe dan ook toch een beetje bij zijn :vlinder: :hug:

Rhi, hoe is het nou meis :hug: Ben je al echt een beetje over de schok heen of ga je nog een beetje op automatische piloot? Ik vind jou zo nuchter he :-* Niets nadeligs hoor, maar ik zou geloof ik even helemaal gaan hyperen :shifty: Maar goed, ik ben ook een mega emo-doos :oops: Dikke :hug: voor jou en Daan en Casper :-

Ellen, spannend mop :pray: :pray: Ik hop het echt zo voor je :pray: :pray: En je weet het he, vorige keer had ik ook zondag een negatieve test en dinsdag was ie hartstikke positief, dus het hoeft niks te zeggen :wink: Ik duim gewoon heel hard door voor je :-
:-* Gaat ie verder weer een beetje :hug:

Deb, ook voor jou draaien de duimen overuren :pray: :pray: Hoop echt dat het nu goed uitpakt :-

Marieke, ik wil vragen hoe het met je gaat maar dat is natuurlijk een enorm open deur :? Hopelijk vind je in elke dag wat lichtpuntjes en kun je genieten van R. Naat, je kleine ventje in je buik en alle andere mooie dingen die er toch nog ook zijn :hug: :-

Oh de hovenier staat voor de deur, ik ben weg :wink:

:-* Kim

Knipoogje :pray:

Rhiannon, dat lijkt me schrikken zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd.

Irene, ook namens mij welkom hier. Gefeliciteerd met je dochter en helaas gecondoleerd. Wel prettig dat jullie wel goed met elkaar kunnen praten.

Hier is mijn ongesteldheid net weer weg. Op naar de volgende ronde maar weer…Ik merk wel dat ik er behoorlijk mee bezig ben. Ik was ook teleurgesteld toen ik ongesteld werd :wall: Ik probeer nu iets minder er aan te denken, maar ja, of dat lukt?

Nou Pattycoat…als jij DE manier gevonden hebt om er wat minder aan te denken…Geef mij dan even door hoe je dat gedaan hebt!

Mij lukt het dus niet. Ik heb afleiding genoeg, maar toch “spookt” het maar door mijn hoofd.

@Debke wrote:

Nou Pattycoat…als jij DE manier gevonden hebt om er wat minder aan te denken…Geef mij dan even door hoe je dat gedaan hebt!

Mij lukt het dus niet. Ik heb afleiding genoeg, maar toch “spookt” het maar door mijn hoofd.

Ik geef wel een gil als ik dat gevonden heb. Maar tot nu toe lukt dat dus niet

Erg he… I know…

Maar ooit zal het wel goedkomen. Met een beetje mazzel mogen we ons binnenkort weer drukmaken over hele andere dingen! :-*

We blijven positief toch? :-*

Meestal wel ja! Gelukkig maar.

Jeetje Rhiannon… dat dat dan door zoiets aan het licht komt zeg…Ik hoop dat de prognose zo goed zal blijven en dat jullie ook nog door kunnen met het zwanger worden…

knipoogje ik help het je hopen!

Wat een onzekerheid he, wel zwanger/niet zwanger. En dan die eerste weken, die lijken me heel zwaar. Eigenlijk lijkt me de hele zwangerschap zwaar, bij Madelief was immers ook alles goed, en toch…

Ik vind jullie allemaal heel erg sterk, hoe jullie met alle tegenslagen omgaan en vooral voor Marieke en Rhiannon nog een dikke :hug:

Iets heel anders; Kim, hoe bevalt het te wonen waar jij woont? Wij wonen in Haarlem en willen graag die kant op. Misschien Hillegom, de Zilk, Nieuw Vennep, Lisse. Ik ben wel een beetje bang dat het een stuk suffer is dan in de stad, maar aan de andere kant is het voor kinderen wel erg leuk denk ik. Plus een beetje rust is ook niet verkeerd.

pff ik zit me hier in te houden om niet te gaan testen… wat een ramp, wachten of mijn ongi nog komt vandaag of niet… :oops:

Dan gewoon testen meis. Als ie negatief is, zegt het nog niet alles en als hij positief is, dan hoef je niet meer te twijfelen! Ik duim!

ik weet dat dat eigenlijk het beste zou zijn, maar twijfel of ik niet beter tot morgen kan wachten en dan met ochtendurine moet testen… maar damn… wachten is verschrikkelijk!

Mijn ervaring zegt dat het geen bal uitmaakt of je met ochtendurine test. Tenzij je net een liter water op hebt natuurlijk, maar het moet kunnen nu.

Dan heb je het voor nu maar gehad meis… :-* Dubbel he?

erg dubbel idd… waarom wordt je niet gewoon op de dag van je nod in de ochtend ongesteld, of anders ben je zwanger :smiley: