Nee, was niet meer nodig…
Ben nu ongi, maar echt alsof ik weer een jong meisje ben 8) . Weinig bloedverlies, geen buikpijn, geen krampen of rugpijn.
Ideaal 8), maar ik heb toch liever dat het voorlopig weer de laatste keer is…over een jaar mag het weer
@mayo28 wrote:
maar ik heb toch liever dat het voorlopig weer de laatste keer is…over een jaar mag het weer
DEAL! :mrgreen: :lol:
@lotte82 wrote:
meiden ik heb vruchtbaar slijm en zit op dag 17 dus ben benieuwd!!
:mrgreen: we lopen een beetje gelijk op :mrgreen:
@mayo28 wrote:
veel plezier dan vanavond meiden :mrgreen: :thumbup:
bedankt! vanavond ook nog, want verwacht mijn eitje vandaag :inlove:
ben zoooo benieuwd naar de test van vanavond, hoop dat die negatief is :mrgreen: .
het leukste is, manlief weet het niet eens :lol:
Ik dacht doe eens een verrassing, als hij er van de week om vraagt (wat hij vast gaat doen) is het voor hem minder lang wachten
Mijn eisprong is ook wel erg vroeg, mocht die vandaag zijn (cyclusdag 12), dus kan me voorstellen dat hij het nog niet verwacht :mrgreen:
Nog een keer veel plezier dan :mrgreen: !
haha bedankt, waarschijnlijk morgen ook nog :shifty:
de test was toch donker(der) :shifty: :roll: snap er niets van zo donker 2 dagen heb ik nog nooit gehad :shifty: en net nu temp ik niet
achja zal morgen wel negatief zijn
Gewoon doorrrrgaannnnn 8) :mrgreen:
jane miss wel een heeeeeeeeel goed ei dat je al 2 dagen een donkere test hebt hihi.
@mayo28 wrote:
Gewoon doorrrrgaannnnn 8) :mrgreen:
hihi jup :lol: :lol:
@lotte82 wrote:
jane miss wel een heeeeeeeeel goed ei dat je al 2 dagen een donkere test hebt hihi.
Laten we het hopen :mrgreen:
yaaay duidelijkheid, vandaag was die dus superlicht, bijna niet meer te zien :inlove: vandaag dus mijn eitje (gehad) :inlove:
op naar 2 zenuwslopende wachtweken :lol:
hoe is het met de rest? :-*
Ow succes met wachten Jane! De duimen gaan weer draaien hier!
Hier gaat het allemaal oke. Beetje onzeker af en toe. Voornamelijk door het ontbreken van kwaaltjes. Zou ik blij om moeten zijn eigenlijk he… :lol:
Verder heb ik het heeeeeeeel druk deze week. Aantal taartdingen staan. 2 Opdrachten waar ik toch wel een en ander voor moet gaan voorbereiden nu en zaterdag geven we weer een workshop en daar zal ook nog het een en ander voor gedaan moeten worden. Gelukkig hoef ik het niet allemaal in mijn eentje te doen!
ooow dat worden weer laaaaange weken Jane! Hopelijk vliegen ze voorbij!
Met mij gaat het wel, voel me lichamelijk prima…in mijn hoofd gaat het even minder. Ben onbewust toch bezig met ‘wat als’ en ‘ik had nu’ zeg maar. Da’s kud, maar gaat wel over.
Debke, lekker drukdrukdruk dus :mrgreen: ! Bij Isa kwamen de kwaaltjes ook pas met een week of 8…no worries meis! Deze pruts blijft lekker plakken :-*
We duimen Jane!!
Mayo… herkenbaar… nog steeds… zal ook altijd zo blijven als ik m’n moeder mag geloven. Zeker als iemand uit je (nabije) omgeving precies gelijk liep…
En dat is dus ook zo…mijn beste vriendin is 24-7 uitgerekend, ik was 20-08…ik ben echt heel blij voor haar, gun het ze van harte (zeker omdat het niet vanzelfsprekend is bij hen)…maar toch, doet best pijn
herkenbaar… 2 vriendinnen in dezelfde week uitgerekend…
Bedankt meiden, jullie zijn lief! :-
Deb ik kan me het goed voorstellen dat je onzeker bent, zal ook wel zo blijven tot je meer zekerheid hebt :hug: :-
Meiden ik herken het ook hoor, als ik zie of hoor dat een bekende zwanger is
En op het forum wordt ik ook geregeld geconfronteerd met de banners die ongv zover zijn als ik had geweest
heb het er af en toe best zwaar mee, maar tegelijkertijd lijkt het alsof er niets veranderd is ik mis mijn sterretje :**:
wouw zat toch best diep :doh: :silenced:
Erg herkenbaar meiden…
Ik merk vooral de laatste tijd dat ik steeds meer moeite krijg als ik iets hoor over andere zwangeren… niet leuk, maar wel waar… :?
:hug:
@Tierrr wrote:
Erg herkenbaar meiden…
Ik merk vooral de laatste tijd dat ik steeds meer moeite krijg als ik iets hoor over andere zwangeren… niet leuk, maar wel waar… :?
:hug:
:hug: :hug: :hug: :hug: :-*
Ow meiden, wat herken ik jullie verhalen…
Hier is de onzekerheid nu officieel toegeslagen…Gisterenavond bruinverlies. Het lijkt nu wel weer weg, maar bij ieder “pijntje” schiet ik in de stress nu. Ik vind het doodeng…
Ik wil dit niet! Ik wil kunnen genieten verdorie!
Oh neee Debke kan je stress helemaal voorstellen. Elke keer naar de wc is een martelgang. Broekloeren in negatieve zin zeg maar. Zo eng!
Duim ervoor! Bij mijn 1e had ik ook bruin… en toch een goede zwangerschap!
Oh nee, dit is niet de goede manier van broekloeren inderdaad
Bruinverlies hoeft op zich niks te betekenen, maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen hè. Onzekerheid en angst is zo moeilijk om te handelen, ik denk aan je… :-*