Die ene keer was dan wel precies op het goede moment…
Jeetje, wat ben jij koelbloedig met je niet testen zeg… :shock:
Die ene keer op het juiste moment kan precies goed geweest zijn he!
Ik hoop voor je dat je snel je toch wel angst aan de kant kunt zetten. Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt…Twee weken geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Bij mij is uiteindelijk toch de overtuiging van het feit dat het toch echt waar was gaan groeien en pas toen ben ik gaan testen.
Hopelijk snel goed nieuws van jou uit!
oooooooooh mayo dat jij je in kunt houden zeg!! testennnnnnn
niks koelbloedig hoor, gewoon doodsbang…
bij Isa heb ik ook pas na een week getest, en met de EUG zou ik ook pas na een week testen, ik had de test net gekocht toen het bloeden begon met 4w6d…ik heb de test toen niet meer gedaan.
Naja, ik ga nog ff door met broekloeren 8)
Als mijn aardbei nog een keer terugkomt, dan ga ik eens kijken of ik het aandurf
:-*
:hug: :hug: :hug:
Doodsbang zijn is niet fijn…
Hopelijk ben je snel overtuigd genoeg om toch te gaan testen.
Ik snap nooit zo goed dat mensen niet durven te testen… ja, ik snap het wel, maar het kan juist zoveel onzekerheid wegnemen… :roll:
En mocht ie negatief angeven dan kun je je daar tenminste op instellen…
Tierrr, ik snap jou gedachtengang ook hoor :-*
Het voelt nog ‘te vroeg’ om te testen…
Ik hou jullie op de hoogte
Daar heb je gelijk in Tierrr…Maar in mijn geval was het meer een “wat als hij positief blijkt…dan wordt het pas echt eng” gevoel. Snap je? Het is iets wat je heeeeeeeeel graag wilt, (nog) een kindje, maar door ervaringen uit het verleden is het moment dat het zover is dat je een test gaat doen gewoon heel eng. Het roept herinneringen op aan wat had kunnen zijn of aan angstige tijden die je hebt doorgemaakt.
Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven…
Het testmoment is er zeker een waar je niet omheen kunt, maar toch is het niet een makkelijk moment op de een of andere manier.
Debke, dat bedoel ik…
En het idee dat het hele medische circus weer begint, heb net deze week de afsluiting achter de rug daar…ze zien me aankomen :mrgreen:
Als ik zwanger blijk te zijn (wat ik niet denk overigens) dan komt de grote hamvraag boven: zit het dit keer wel op de juiste plek of kan ik weer door naar de OK…en dat gevoel is gewoon angstig
Haha, ik ben gewoon te nuchter dan, denk ik…
Op het moment dat ik een positieve test heb, spring ik een gat in de lucht.
Ik zou het liefst vandaag al testen…
Als ik vervolgens weet dat het echt raak is, zal inderdaad de onzekerheid wel toeslaan, dat weet ik nu al… en het zal ook inderdaad herinneringen oproepen aan de eerste positieve test en de kindjes die toen in mijn buik zaten, maar het niet gehaald hebben.
Maar voordat onze grote wens werkelijkheid zou kúnnen worden, zal er toch echt eerst een positieve test moeten komen, en die heb ik dus liever gister dan vandaag… :roll:
Maar desalniettemin, mayo, :-* :-* :hug:
@mayo28 wrote:
Naja, ik ga nog ff door met broekloeren 8)
Als mijn aardbei nog een keer terugkomt, dan ga ik eens kijken of ik het aandurf
:-*
Een buitenstaander kan hier natuurlijk geen chocola van maken. broekloeren en aardbeien! Whahahahaha :mrgreen:
ja mayo hoe zit dat met broekloeren en aardbei?
Nou, ik ben klaar met broekloeren…
Gisteravond om 23.00 uur ongi geworden. Het is weinig maar wel helderrood, geen buikpijn of krampen gehad. Het was er gewoon opeens. Aardbeienneus was dus inderdaad van de kou :mrgreen:
Aan de ene kant wel jammer natuurlijk, maar aan de andere kant ook wel fijn dat mijn lijf het weer doet! Ik hoef dus niet aan de pillen om de boel aan de gang te krijgen. Op zich is het ook meteen weer vrij regelmatig, het is nu 5 weken na de operatie. Toen had ik een HCG van 1028, een week later was het gedaald naar 15 en precies 4 weken daarna ongi…best netjes toch?
We gaan dus met zijn allen door voor de novembermama’s :thumbup: (al baal ik daar wel een beetje van want dan kom ik ongeveer 5 dagen voor Isa’s verjaardag uit…)
Meiden, allemaal bedankt voor jullie …we gaan gewoon vrolijk door naar de volgende ronde!
He wat jammer…Had toch stiekum gehoopt dat het raak was.
Maar goed, het feit dat je lijf het weer doet, is ook een boel waard! Nu kun je echt weer vooruit gaan kijken!
:hug: :hug: :hug:
Jammer…! De komende 2 maanden zijn idd niet zo handig (sint (als je iets overtijd bent) en kerst)en wij hebben ook besloten dat we niet al te fanatiek gaan zijn. Als het zo is is het prima maar als het niet zo is is het ook prima.
Op zich maakt het niet uit, maar het is gewoon niet al te handig…
Jammer mayo! :hug:
En wat betreft het wat beroerd uitkomen met de andere verjaardag, het kan ook 3 weken eerder of 2 weken later komen hoor. scheel zelf 8 dagen met mijn oudste dochter. en dit kindje gaat 12 dagen schelen met grote broer. Tja, dan maar combi verjaardagen.
Ik ga me ook zeker niet tegen laten houden, Paula :mrgreen:
Stel dat het rond 25 november zou zijn, dan combineren we 3 verjaardagen 8) . Lekker makkelijk hahahaha (ik 15-11, eventuele beeb rond 25-11 en Isa 01-12…en de Sint op 05-12! Hebben we alles binnen een week achter de rug :lol: )
Als het zo moet zijn, dan is het maar gewoon zo…
we gaan er gewoon voor 8)
Paula, hoe gaat het nu met jou en je pruts? Las ergens in een ander topic dat er toch weer iets niet helemaal in orde was met de darmpjes??
Het gaat wel echt opschieten nu :dance:
Ja het gaat zeker op schieten, nog 10 nachtjes! :dance:
wordt ingeleid en hoogstwaarschijnlijk wordt pruts kort na de bevaling geopereerd aan een darmafsluiting. Maar met heel veel mazzel is het alleen een vernauwing en is een ok niet nodig. Hoop maar dat pruts flink aan de poeperij gaat na de bevalling.
Doet hij/zij de naam van een Amsterdammer tenminste eer aan!
Stoepenschijter :mrgreen:
Paula ik wens weinig mensen toe…maar verrek jij hebt wel een ‘schijtkind’ verdiend
Verjaardagen boeien niet echt of het kort na elkaar is toch? Tegen de tijd dat ze het ‘besef’ van een verjaardag hebben vinden ze het ws vooral fijn dat ook zij al snel kadootjes krijgen (of al hebben gehad) :mrgreen:
En zolang het maar niet geboren wordt op Sinterklaasvond of met de kerstdagen ach zal wel loslopen lijkt me. Weet je mij leek een zomerkindje al zoooo leuk, maar hallo als ze eenmaal op school zitten zijn ze altijd midden in de zomervakantie jarig. Ook jammer toch? Heb het zelf ook altijd gehad en was meestal trakteren op de laatste dag voor de vakantie of de eerste erna. En 1 voordeel had het, als ik geen zin had om te trakteren dan gebeurde het niet.
Ieder voordeel hep zijn nadeel… 8)