Gek?ik?..neeeeuuhhh hoor :mrgreen:
Sjimmy, spannend hoor! Ik hoop dat je morgen niet ongi wordt …
Nou morgen zal ik niet ongi worden, ik ben het al :roll: (flink roze, nét niet rode) voorbodes.
Laten we het positief bekijken, dat scheelt weer een test :roll:
Balen Sjimmy… :hug: :hug: :hug:
Aaahh… nee he Sjimmy… :hug: :hug:
Hè wat jammer nou… :hug:
Ohh, jammer meid! :hug:
Hahaha stelletje tiepmiepen met midlifecrisis :mrgreen:
Debke grappig hoor hoe alles zo gelopen is en eigenlijk best fijn te lezen dat alles eigenlijk best op zijn (haar) pootjes terecht is gekomen. :thumbup:
Sjimmy zegguh je hoeft niet perse weer in dezelfde maand uitgerekend te zijn als wij ooit. Wel balen, had je liever een test zien kopen en posi krijgen. Volgende ronde!
even snel want duik me bed in val om van de slaap kan me niet herinneren dat ik zo ontzettend moe was bij nikki en Noa(h)*
tierr jij beschrijft een beetje mijn gevoel ik zal wel pas gerust zijn na de 13 weken maar elke echo met een kloppend hartje is mee genomen en na een paar weken pas weten dat je kindjes al overleden zijn is valt niet mee :hug: hier 2 weken erna een echo.
maar ons kindje liep al achter met groei een week en paar dagen.
Nu volgende week woensdag weer een echo
ik voor jullie allemaal dat jullie ook maar weer snel mama mogen worden
en een dikke :hug: voor die gene die ong zijn geworden :hug:
ehhmmm, nog steeds niet ongi :shifty: …
Voel niks, het zal toch niet ???
Ik denk dat mijn lijf me weer voor de gek aan het houden is :wall: . Liep gisteren ook weer met een aardbeienneus rond. Toen ik zwanger was van Isa heb ik 9 maanden (en nog een tijdje daarna) met een grote rooie neus rondgelopen, was zo’n raar kwaaltje :oops: :mrgreen:
(mijn moeder zei zaterdag ook al dat ik weer een aardbei had, maar ja…toen was het -4 en we stonden buiten 8) ) Tijdens de periode van de MK/EUG had ik het overigens niet :think:
Maar goed, nu is het weer weg…potverdorie…ik word nu echt een beetje zenuwachtig :oops: …
we wachten maar ‘rustig’ af
Rustig…uhuh… :silenced:
Spannend joh! Hoe lang ga je nog wachten voor je er toch maar een testje tegenaan gooit???
:-*
De gyn zei afgelopen maandag dat ik volgende week een keer moest testen…
Morgen is het 5 weken na de operatie en mijn vermoedelijk eisprong was 2/3 februari. Normale cyclus zit rond de 30 dagen. Maar ja, laatste echte ongi was 13-11-2009 :roll: , daarna 17-12 de eerste tekenen van de EUG en op 15-01 de operatie.
Ik probeer mezelf maar voor te houden dat ik gewoon ongi ga worden…mocht de ongi niet snel op gang komen dan eind volgende week testen en indien negatief die pillen halen (iemand bekend met Orgametril???)
Bedankt voor alle
:-*
O ja, mijn bijnaam was in die tijd Bassie…dus die neus was best wel opvallend :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Maar serieus…eind volgende week pas testen? Zou je niet toch wat eerder…Stel nou he…stel nou dat je zwanger bent…Zou je dan niet graag snel willen zien op een echo dat het op de juiste plaats zit?
Ik duim stug door hoor! :-*
@mayo28 wrote:
ehhmmm, nog steeds niet ongi :shifty: …
Voel niks, het zal toch niet ???
Ik denk dat mijn lijf me weer voor de gek aan het houden is :wall: . Liep gisteren ook weer met een aardbeienneus rond. Toen ik zwanger was van Isa heb ik 9 maanden (en nog een tijdje daarna) met een grote rooie neus rondgelopen, was zo’n raar kwaaltje :oops: :mrgreen:
(mijn moeder zei zaterdag ook al dat ik weer een aardbei had, maar ja…toen was het -4 en we stonden buiten 8) ) Tijdens de periode van de MK/EUG had ik het overigens niet :think:
Maar goed, nu is het weer weg…potverdorie…ik word nu echt een beetje zenuwachtig :oops: …
we wachten maar ‘rustig’ af
Dus als ik het goed begrijp ben jij één van die zeldzame vrouwen waarbij je aan haar neus kunt zien dat ze zwanger is?
Heb je evt een testdatum?
sterker nog, dat moet dan ook…met 5 Ã 6 weken. De kans op weer een EUG is 10-15%…ik schijt nu al 7 kleuren str*nt van het idee…
Maar ik durf nog niet te testen :oops:
Ik weet ook precies wanneer je na de eisprong een ongi kan verwachten, ongeveer 2 weken toch? Dat is pas 2 dagen geleden…
Naja, ik zal wel gewoon ongi worden in het weekend gok ik
Paula, ja…eigenlijk wel :mrgreen:
Ik stond gisteren in de badkamer, keek in de spiegel…potverdorie…mijn aardbei is er weer :lol: . Maar nu zie ik het niet meer…
Met 5/6 weken moet dat zeg je? Nou…dan ga je “gewoon” nog een paar daagjes moed verzamelen en komend weekend testen. Samen met je lief, zodat er iemand bij je is om het resultaat mee te delen.
Je bent zeker van het feit dat je een eisprong gehad hebt 16 dagen geleden?
Als dat zo is, ben je nu toch echt 2 dagen overtijd…
Nou zeker…die dinsdagavond laat zag ik het doorzichtige, rekbare slijm.
Toen heb ik manlief verleid :oops: :mrgreen:
en de volgende dag en dag daarna kreeg ik inderdaad de bekende steken in mijn buik, links dit keer (gelukkig, want rechts was natuurlijk in een niet al te beste staat zullen we maar zeggen)
Dus ja, eigenlijk weet ik vrij zeker dat het toen geweest moet zijn. Maar ja, echt flink geklust hebben we niet, alleen die ene keer.