Het zou pas stom zijn als je niet stiekum hoopt Mayo!
Met mij gaat het prima hoor! Voel me goed, geen kwaaltjes eigenlijk. Wat me aan de ene kant wel onzeker maakt, maar aan de andere kant doet het me denken aan de zwangerschappen die wel goed gegaan zijn (met de ma was ik hondsmoe enzo).
Het onbezorgde is er inderdaad wel af, maar ik ben nogal een nuchtere (meestal). Ik probeer mezelf er maar aan te herinneren dat ik niet meer kan doen dan me houden aan de “regeltjes” bij zwangerschap en hopen dat het goed gaat. Ik kan er zelf toch niks aan veranderen.
Over het algemeen genomen gaat het me op die manier goed af. Soms zijn er momenten dat ik gek word van mezelf…
Ik ben de eerste 3 maanden een stressbom denk ik… bij mij ging het op 10 weken mis met een spontane bloeding, goede echo en toen alsnog mis. De vk zei toen achteraf al, ook een echo zal jou niet meer gerust kunnen stellen…
Debke deze keer gaat het helemaal goed!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Carnaval, daar heb ik helemaal niks mee, ik ben van boven de rivieren :lol:
En da’s precies de reden waarom ik geen echo hoef voor de 10/11 weken Sjimmy. Vorige keer is het bij mij met 9w5d misgegaan. Een eerdere echo dan dat, zegt me helemaal niks!
Ik wil wel juist graag een vroege echo… zodat ik én mijn kindje een keer levend gezien heb mocht het mis gaan, én zodat ik er eventueel op tijd al achter kan komen dat het eventueel mis is… want om er met 12 weken achter te komen dat mijn kindjes al weken dood waren, viel me erg zwaar…
Maar inderdaad, zelfs na een goede echo zal ik er nog niet gerust op zijn.
Maarja, een goede echo is er voorlopig nog niet… ben vanochtend knetterongi geworden… :?
Sjimmy, voor jou duim ik door! Hoe zat het ook al weer? Had je je ei gespot?
Hè bah Tierrrrr…maar wel precies de cyclus die je gedacht had toch? Op naar de novembermama’s!
Mocht ik weer zwanger raken dan MOET ik een hele vroege echo rond de 6 weken om vast te stellen dat het niet weer op de verkeerde plaats zit…
Debke, ik had eens zitten kijken op je www van de taartjes…ik denk dat wij best wel erg dichtbij elkaar in de buurt wonen hahahaha…wellicht zelfs de zelfde middelbare school mits jij havo gedaan hebt (weet ook niet hoe oud jij bent? ikke 31…)
Wat balen Tierrr!!! :hug: :hug:
Ik had idd mijn ei gespot met ovulatietesten, 1 dag na jou…
Mayo, ik heb Havo gedaan ja…In Raamsdonksveer…Jij? Ik ben 32 overigens.
He Tierrr…wat jammer… :hug: :hug: :hug:
Ik vind jouw redenen om wel een vroege echo te willen ook wel erg “goed” eigenlijk. Da’s toch weer van een andere kant bekeken…Zo had ik het nog niet bekeken.
Knuf meis!
Yep, ook in Raamsdonksveer :mrgreen: …diploma in 1996 geloof ik :think:
Goh…wordt nu wel nieuwsgierig :lol:
Anders ik wel! :mrgreen:
Ik heb geloof ik in 95 mijn diploma gehaald. Maar goed, misschien wordt het je duidelijker wie ik ben als ik vertel dat ik in 1993 op mijn 16e mijn eerste kreeg. Dat was toen wel HET gesprek van de dag daar… 8)
hmmmmmm :think: …zo 1-2-3 gaat er geen belletje rinkelen…maar misschien komt dat nog 8) Ik kan me vaag wel iets herinneren van een zwanger meisje, dat zal jij wel geweest zijn dan 8) …maar een gezicht kan ik er niet bij verzinnen.
Maar in 1993 zat ik in Havo3 en dat was nou niet bepaald mijn beste periode, ik was toen best een einzelganger (met oranje haar, kistjes en een veiligheidsspeld in mijn oor 8) ) én wij zaten toen veel in dat oude gebouw van BlienborchMavo in Raamsdonksveer…
Goh, de wereld is klein :lol: …
Ik had trouwens pas gehoord dat Dhr. vd Boogaert van Nederlands onlangs overleden is. Misschien heb je ook ooit les van hem gehad?
Ja, die is vorig jaar overleden. Val van de trap, hersenbloeding…Mijn oudste had toen les van hem (en ik heb ook les van hem gehad). Triest verhaal…
Nu word ik NOG nieuwsgieriger naar wie jij dan bent! Oranje haar enzo…
Ik heb nooit in het oude mavo gebouw gezeten overigens. Ik zat in 93 in Havo 5, maar ben nadat de oudste geboren is vrijwillig terug gegaan naar Havo 4 (wilde met betere punten dan 6jes slagen…). Heb toen wel meegefeest met het examenfeest (met dank aan mijn lieve jaargenoten). Het jaar daarop nog maar een keer…wat een straf! :mrgreen:
Maar dan ken jij mijn lief misschien ook wel…Die zat ook in mijn jaar…Kun je je nog een examenstunttoneelstukje herinneren met een jongen die als zeemeermin in een kinderbadje lag? That’s him… 8)
Hihi, wat grappig om dit gesprek tussen jullie te volgen! :mrgreen:
Ik ben vreselijk benieuwd naar namen van mensen met wie je omging Mayo…maar goed, da’s niet iets voor hier.
Overigens geloof ik eens ergens gelezen te hebben waar je vandaan komt en ik had 1 meisje bij mij in de klas die uit datzelfde dorp kwam…
ok, ik ga je vandaag PB-en 8) …ben nu een beetje druk op mijn werk namelijk hahahaha
Dat oranje haar was ook alleen maar in dat jaar hoor. Daarna ben ik heel braaf geworden :lol:
hmmm…zeemeermin in een kinderbadje…ik ga heel diep nadenken!
Ik was ook niet bepaald een opvallend typje hoor! Behalve dan toen ik zwanger was.
Ik ben benieuwd…Werk ze! Ik ga ook weer verder de brave huisvrouw uithangen… 8)
Idd grappig om te lezen…
Ik krijg steeds meer hoop maar dat wil ik niet…
ben licht misselijk… bmm zit heel hoog… slijm…geen ongi gevoelens…
Zal je zien dat ik morgen ongi ben en m’n lijf me weer eens goed in de maling zit te nemen.
Ow Sjimmy…ik hoop het zo voor je! Maar ik kan me ook echt voorstellen hoe jij je nu voelt… :hug: :hug:
Laat morgen maar snel (en ongiloos) voorbij gaan! :-*
@mayo28 wrote:
oooo en mijn lever zag er toch goed uit :mrgreen: , als ik dat had geweten had ik echt losssssss kunnen gaan met carnaval
Die kan nog wel wat alcohol hebben hahahaha
Hahahahaha, gek mens!
Tierr wat jammer voor je! :hug:
Sjimmy, ik hoop dat je lijf je zo voor de gek houdt dat je dus morgen niet ongi wordt.