Zwanger worden na een MA of MK deel 2

he wat jammer nou…maar nog geen bloed, dus ik duim nog even door :pray: :pray: :pray:

bah, 't had zo’n mooi valentijnskado geweest :frowning:

:hug: :hug: :hug:

tierr en sjimmy :hug:

onthou dames jullie zijn nog niet ong en hebben getest voor jullie NOD dat kan niet iedereen dus er is nog hoop en ik :pray: nog f door :-*

Sja, maarja, de temp was ook iets omlaag gegaan… en bij de vorige zwangerschap teste ik wel 2 dagen voor NOD positief. Nu weet ik dat alle zwangerschappen anders zijn, maar toch… ik ga nergens meer vanuit…

Hee Bianca, wat lees ik nu? Een kloppend hartje gezien… wat heerlijk meid!! :dance:

jammer hoor…dan gaan we gewoon met zijn 3tjes voor november :thumbup: :pray:

ooo en Tierrrr, de vorige keer was het een tweeling hè? Volgens mij maak je dan veel meer HCG aan :think: en dus een snellere positieve test. Tenminste dat denk ik omdat de kwaaltjes zoals misselijkheid ook vaak heviger kunnen zijn. Maar goed, misschien klets ik wel uit mijn nek…komt wel vaker voor 8)

(ik ben nog niet ongi, maar ik verwacht geen zwangerschap van die ene keer rond mijn ei…zou wel heeeeeeel erg toevallig zijn)

Ik heb bij beide zwangerschappen pas een paar dagen na NOD getest dus ik weet niet of het al vroeg hoog is bij mij :slight_smile:

@mayo28 wrote:

ooo en Tierrrr, de vorige keer was het een tweeling hè? Volgens mij maak je dan veel meer HCG aan :think: en dus een snellere positieve test.

Dat is inderdaad waar ja, daar zat ik ook al aan te denken.

Het blijft dus nog even afwachten inderdaad. Maargoed, dit zet me wel weer even met beide benen op de grond in ieder geval.

Enne, mayo en sjimmy, voor jullie blijf ik gewoon duimen.

Jane, waar hang jij uit? Heeft je ongi inderdaad door gezet?

ah meiden bah wat een slecht nieuws allemaal, ik blijf stug door duimen :lol: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :-*

@Tierrr wrote:

Jane, waar hang jij uit? Heeft je ongi inderdaad door gezet?

hier hoor :wink:

ja dat had goed doorgezet, cyclus van 25 dagen, weer helemaal de oude! precies zoals mijn 1e cyclus na de pil :inlove:

woensdag had het echt doorgezet was geen twijfel aan mogelijk.

nu weer bijna week verder dus aftellen naar eisprong kan weer beginnen :inlove:

Dan hoop ik op 4 novembermama’s :pray: :pray:

(of toch stiekem toch nog een paar oktobermama’s natuurlijk :wink: )

@mayo28 wrote:

Dan hoop ik op 4 novembermama’s :pray: :pray:

(of toch stiekem toch nog een paar oktobermama’s natuurlijk :wink: )

ik ook!! :inlove: :pray: :pray: :pray: :-*

Duim voor je Jane! Ik heb hier het ene moment veel hoop en het andere moment geen hoop. Ik weet het dus niet… En ik wil nu echt tot wo wachten met testen, of als ik verstandig ben tot do, want dan ben ik wo ws. gewoon ongi en dat scheelt weer een test…

Rhi, hoe ging het trouwens met Casper met het matras op de grond/in groot bed?

Moeilijk he, dat wachten?

Hier is er dus nog steeds niks… :roll:

Ja, gisteravond en vandaag 2 keer een heel klein ieniemienie spoortje bloed, maar dat zag ik alleen omdat ik er specifiek op lette. De temperatuur was ook nog steeds 36,8.

Nouja, morgen is het 14 dagen na de eisprong, dus dan zal mijn temp wel lager worden en het bloeden doorzetten…

Stiekum toch best een beetje spannend nog dus Tierrr (tenminste…vind ik wel! :wink: ) Ik duim stug door hoor!

En voor jou ook Sjimmy! Ben benieuwd hoor! Dat het maar snel woensdag mag zijn!

Jane, jij gaat weer de “gezellige dagen” in! Hopelijk over een paar weekjes een prachtig resultaat!

Mayo, voor jou duim ik ook nog even door! Je weet tenslotte maar nooit!

Hier hele dag op pad geweest. Nu net gegeten en opgeruimd en zo nog ff wat werken voor vriendlief. Vanavond heerlijk bankhangen voor de tv.

Vandaag weer bij de gyn geweest, en foto’s gezien van de operatie. Heel raar om mijn ‘binnenkant’ in kleur op de computer te zien :shock: …

‘Dit is uw lever, hier ziet u de baarmoeder met de gezonde eileider. En hier zit de EUG’ :shifty: …echt bizar. Het was dus een soort blauw/zwart achtig ding…er was geen vruchtje meer te indentificeren ofzo, er kon ook geen termijn qua weken gesteld worden. Waarschijnlijk 5 weken omdat ik toen ben gaan bloeden.

ik werd even gestoord, dus verhaal werd afgekapt 8)

Waar was ik…o ja…de gyn vond het vreemd dat ik nog geen menstruatie gehad had. Ik heb netjes verteld dat ik waarschijnlijk een eisprong gevoeld heb, bijna 2 weken geleden. ‘kunt u zwanger zijn mevrouw’?

nouuuu euhh…ja mischien…maar ik denk het niet :oops: :oops: . Ik moet nu nog een weekje afwachten en dan testen als er geen ongi is. Mocht de test negatief zijn, dan kan ik medicijnen krijgen om de ongi op te wekken. Maar ik weet niet of ik dat dan volgende week al wil, ik wil mijn lijf het graag zelf laten doen geloof ik :think: . Naja, waarschijnlijk wordt ik deze week gewoon ongi…daar ga ik iig van uit.

't is weer een heel verhaal geworden :shifty: , maar het medische boek rondom de eug is nu gesloten. Mocht ik weer zwanger raken dan krijg ik inderdaad een vroege echo om vast te stellen dat de vrucht op de goede plek zit.

Fijne avond meiden :-*

en mijn duimen draaien nog steeds :pray:

Mayo, wat goed dat de gyn je het liet zien op de pc! Hoor je niet heel vaak. Heb het zelf een keer gehad na een laparoscopie, wilde het zelf graag zien. hadden ze het opgenomen op video voor me.

en misschien zwanger?? :pray: :pray: :pray: Hoop het voor je!

Dat lijkt me een erg vreemd iets Mayo…je eigen binnenkant bekijken op een schermpje :lol:

Maar goed, het is nu een hoofdstuk wat echt afgesloten kan worden! Op naar een mooi vervolg!

Tierrr??? En??? :pray: :pray: :pray:

Lijkt me ondanks dat het heftig is toch wel erg interessant om te zien Mayo!!

Tierrrr???

Ik heb een goed gevoel erover, maar dat wil ik helemaal niet hebben want ik word vast morgen ongi :shifty: Klinkt vast herkenbaar… bah

Erg is dat het Sjimmy…Het is al dinsdag meis! Nog eventjes geduld! Ik weet hoe moeilijk dat is, maar toch…nog heel eventjes!

:hug: :hug: :hug:

Moeilijk hè Sjimmy… :hug:

ik duim voor je hoor!

(en ook nog voor Tierrrr natuurlijk!)

Debke, hoe voel je je nu? Gaat het goed met je??

Het lijkt me dat het ‘onbezorgde’ er wel af is of niet? Tenminste, dat stel ik me zo voor…ik denk dat ik ook niet meer onbezorgd blij kan zijn met een positieve test :think:

En ja, het was heel apart om te zien :mrgreen: . Wat ik wel ‘fijn’ vind, is dat het vruchtje of wat er van over was echt niet te herkennen was als een gezonde zwangerschap. Het is volgens de gyn al heel vroeg te gronde gegaan, het lab kon het alleen nog omschrijven als ‘zwangerschapsweefsel’. Het heeft dus echt geen schijn van kans gehad…en dat maakt het toch makkelijker op 1 of andere manier. Maar goed, het boek is gesloten! En dat is toch een opluchting…

Nu weer ‘broekloeren’ totdat de ongi er is 8) . Stom dat je toch altijd stiekem hoopt hè :shifty:

oooo en mijn lever zag er toch goed uit :mrgreen: , als ik dat had geweten had ik echt losssssss kunnen gaan met carnaval :angel: :wink:

Die kan nog wel wat alcohol hebben hahahaha