Zwanger worden na een MA of MK deel 2

oooh het wordt nu echt spannend voor jullie :pray:

Hier nog geen tekenen van een naderende ongi maar ook niet van een zwangerschapā€¦ik gok dat ik midden volgende week ergens ongi ga worden, dat is dan 2 weken na de eisprong die ik gevoeld denk te hebben :think:

Maandag moet ik terug op nacontrole bij de gyn. Enig idee wat ik kan verwachten qua billen bloot :shifty: ? Ik denk dat het bij een verhaaltje blijft van hoe is het nu mevrouw blablablaā€¦of zou hij nog iets van een controle-echo gaan doen? Geen ideeā€¦Ik zorg maar weer dat ik fris en fruitig daarheen ga :mrgreen:

Mijn duimen draaien voor jullie, hopelijk een mooi valentijnscadeautje :pray:

Ik ben benieuwd hoor Mayoā€¦Ik was ook overtuigd van het feit dat ik echt niet zwanger was.

Wat je bezoek aan de gyn betreft, daar kan ik niks over zeggen, want ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me dat ze na afronden van je operatie wel goed gekeken hebben of ze alles hadden zeg maar. Wat dat betreft verwacht ik niet dat ze nog een echo doen. Maar wat ik zeg, geen ervaring, dus ik kan het zomaar mishebben! Ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen en daar ā€œfris en fruitigā€ heen gaan hoor :wink:

ā€œfris en fruitigā€ hihiā€¦

succes mayo!

ik probeer woensdag pas te testenā€¦

@Debke wrote:

Tierrrā€¦wordt het al spannend? Ik duim nog steeds hoor!

Heel spannend ja... :roll: :pray:

Mayo, bij mij werd er geen nacontrole gedaan na de curetage, maar dat was een andere situatie natuurlijk...

Sjimmy, knap hoor dat je woensdag pas gaat testen!

Ik ga morgenochtend testen... wel duimen he?! :pray:

Ik duim zeker Tierrr!!!

Mayo, hier in eerste instantie geen nacontrole na curettage, toen ik na 8 weken wel ging kreeg ik wel een inwendige echo, maar dat was omdat ik veel buikpijn had bij vlagen en maar niet ongesteld werdā€¦ dus de gyn wou het maar eens gaan bekijken oh joy :roll:

Hier wordt ook geduimd :pray: !

En fijn dat ik waarschijnlijk dus niet met de benen in de beugels hoef :shifty: ! Beetje babbelen doe ik liever aan een bureau 8) ā€¦

wie niet Mayo, wie niet! :lol:

Tierrr, morgenochtend draaien de duimen een rondje extra voor je hoor! :-*

Tierrr spannend morgenvroeg dus! :pray:

Mayo hier wel controle-echo dus fris en fruitig is dan wel handig. :wink:

Sjimmy beterschap voor Arik! Hopelijk is hij snel weer beter en bezig met uithalen van ondeugd. :-*

Debke als het weekend is mag het en als je zoā€™n dagje hebt en het is woensdag moet dat ook af en toe kunnen hoor :wink:

Hier is de kleine man uit logeren bij opa en oma. Beetje gemopper bij het naar bed gaan maar wel gaan slapen. :thumbup: Dus hier kan ik morgenvroeg uitslapen! :drool: En het is zooo heerlijk als we hem morgenmiddag weer gaan halen. :inlove:

En Tierrr??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: : :thumbup: :thumbdown:

Tierrr? :pray:

Ik kon ook niet wachten en heb toch getest: (nog??) negatief.

Ik duim gewoon door hoor Sjimmy! 3 dagen voor NOD testen kan gewoon nog alle kanten opgaan heā€¦

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Tierrr! Wakker worden joh! :lol:

ā€¦ oh, hier ook nog geen berichtje van Tierrrā€¦ :shifty:

Ik hoop maar dat dat komt doordat ze aan het stuiteren isā€¦ :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Voor jou Tierrrā€¦ik las dat je ze wel kon gebruiken.

Ik hoop stiekum toch nog eventjes voor je door :pray: :pray: :pray:

Haha, ohā€¦ sorry dames, maar ik was van pure ellende weer in bed tegen mijn vent aan gekropen en er net pas weer uitgekomenā€¦ :oops: :oops:

Negatief dusā€¦ en mijn temp was ook met 0,1 gedaald, dus die zal morgen wel verder dalen en dan word ik ongiā€¦ bleeeghā€¦ :cry:

Sjimmy, jammer johā€¦ had zo leuk geweest om vandaag een positieve test te kunnen showen! Maar ik duim inderdaad ook nog ff voor je door, hoor! :-* :pray:

Tierr en Sjimmy wat jammer nou! :hug:

Ik duim ook nog voor jou hoor Tierrr!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: