Roheryn
Idd spannende tijden voor jou :-*
Marielle
Zal wel even wennen zijn om weer te beginnen :hug: maar je zult vast lieve collega’s hebben :hug:
Ik kom net van de gyn af en alles was weer goed, gelukkig
Ik heb wel gezegd dat ik me meer druk maak en weer aan het dromen ben, dus mag ik nu weekelijks komen :dance:
Bloeddruk was 120/80, maar ik woog 88 kg :shock:
Dat is voor mij veel, maar alles is goed dus ik heb niets te klagen
Fijn om te horen dat alles ok was en wat goed dat je het heb gezegd en dat je nu elke week mag komen heerlijk hoor. Hele opluchting denk ik?
Liefs Marielle :vlinder:
Ja echt wel, ik kan wel stoer liggen doen, maar thuis lig ik ervan wakker en ze begrijpen het heel goed … gelukkig
Niet meer dan begrijpelijk hoor dat je er wakker van ligt en weet je het word alleen nog maar erger sorry kan het niet mooier maken, maar daarom is het dan ook zo fijn dat je vanaf nu elke week mag. Ik mocht dit ook vanaf 25 weken nou het nam wel veel stress weg hoor.
Tjonge, wat gebeurd er toch weer veel in een half dagje hier.
Chantal, wat vreselijk dat een vriendin er zo simpel een einde aan breid en de keuze voor wel/geen vriendschap bij jou neerlegt op deze manier.
Naast wat er al is gezegt, wilde ik nog zeggen. Dat zij natuurlijk graag over haar kindje praat en jij even graag over jou vlindertjes.
In deze situatie kan dat voor je allebei natuurlijk erg confronterend zijn. Wat zij heeft had jij zo graag willen hebben en haar (iedereens) grootste angst heb jij meegemaakt. En dan ook nog eens in dezelfde periode.
Ik zou het gewoon ff laten rusten en dan over een paar dagen, week (wanneer je eraan toe bent) bedenken of je nog een antwoord terug stuurt of niet.
Lynn, heel veel succes vandaag! Altijd moeilijk, energierovend zo’n eerste dag weer werken.
Roheryn, fijn dat het goed met je gaat. Pfff en al dat wachten…Hopelijk is de minimaal 4 weken ook het maximum heel veel succes.
Marielle, volgende week ook alweer beginnen. Hoe gaat het met je huisje?
Victoria, :dance: elke week naar de gyn. Fijn zeg!
En dan nog even wat nieuws vanuit mijn zus. Ik sprak haar gisteren en ze bleek dinsdag al gecurreteerd te zijn (ik dacht dat het gisteren of vandaag zou zijn :oops: ) Het was wel even pijnlijk, maar precies ook zoals de gyn haar had verteld. Dus eigenlijk viel het wel mee. Dinsdag had ze nog wel last van krampen, maar gisteren eigenlijk al geen last meer en ook het bloeden was eigenlijk al zo’n beetje gestopt. Haar darmen liepen ook weer gewoon door (daar had ze door de zwangerschap last van).
Ze had niet gevraagt of ze gelijk weer mochten beginnen of dat ze eerst een ongi moest afwachten. Zelf heeft ze zoiets van. waarschijnlijk zal ik volgende maand wel weer ongi worden, dus over een week of 2 komt er waarschijnlijk weer een eitje aan.
En met mij gaat verder alles zijn gangetje.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hoi hoi
@ roheryn spannend zeg en hopelijk mogen jullie na 4 weken der mee beginnuh…
@victoria … idd dat zal vast wel een fijn gevoel hebben dat je nu elke week op controle mag komen…
@mariëlle… veel succes morgen
hier vandaag niet veel te melden eigenlijks…
alleen dat mijn kleine man Evert gister middag zijn A-diploma heeft gehaald met zwemmen :dance: :dance: :dance:
liefs miranda :vlinder:
:dance: Evert heeft zijn A-diploma! :dance:
Gefeliciteerd!
Evert
Wat knap gefeliciteerd :-*
Oh wat zal jij weer super trots zijn op je mannetje Miranda leuk hoor
Miranda Gefeliciteerd met Evert en Evert :dance: gefeliciteerd met t halen van je A- diploma :dance: Heel stoer :thumbup:
Diana Gefelciteerd met de goed echo
Chantal voor jou een hele dikke knuffel :hug:
Heel veel succes met t eruggeven van een antwoord naar je vriendin. Ik zeg er verder niets over, want alles wat ik wil zeggen is al door de andere gezegd
Hoe gaat t nu met je Opa ?
Victoria wat fijn dat je nu wekelijks mag naar de gyn. Het zal idd wel rust brengen.
Marielle weer bijna gaan werken. Welke leeftijdsgroep krijg je onder je hoed ?
Linda de steen van Lara bijna klaar. Ben heel benieuwd naar t resultaat.
Evelien fijn dat t goed met je gaat en dat va je zus dat je er een dag naast zat zulen we dat maar steken op de hormonen
Hoop dat ik niemand vergeten ben. Oh ja Rhi geniet van t lekker niets doen
Hier ontzettend druk met de carnaval. Morgen nog werken en dan kan t feestgedruis losbarsten. Gaan er hier nog meer carnaval vieren ?
Joost en ik zitten bij een carnavalvereniging en morgen mag dan eindelijk de wagen naar buiten :thumbup: . Vanacht moest Joost daar nog even overuren maken, want hij moet nog in de vernis dus dat wordt daar nachtwerk, maar dat heeft ie er wel voor over. Dit is voor mij t eerste jaar dat ik niet meelopp in de optochten :? , maar dat ga ik gewoon nu niet volhouden 4 optochten lopen a 6 km in 3 uur en maar koulijden. Ik heb wel de kostuums in elkaar gezet de afgelopen dagen. Niet alleen maar we doen dat met zn 4en en dat is altijd super gezellig en dan komen ook de verhalen weer naar boven van alle goed jaren die we gekend hebben als vereniging. Erg leuk :mrgreen:
Weet niet wanneer ik me weer kom melden, want heel druk hier. Hoop dat er niet te veel tijd tussen zit, want dan moet ik heel veel terug lezen
Iedereen die carnaval gaat vieren Alaaf en degene die dat niet doen een heel prettig weekend.
Liefs Viola
ALAAF
veel plezier
Viola… alvast Alaaf!!! :dance:
Hier kennen ze geen carnaval in het dorp maar wij gaan meestal elk jaar wel ff kijken in Hoogland, dorp wat aan Amersfoort vast geplakt zit hihi … mijn zwagertje doet daar mee met de optocht dit jaar dus ws gaan we kijken … mocht het tuurlijk wel mooi weer zijn he…
Wij gaan meestal ook elk jaar naar de brabantse dag in Heeze … dat is ook zoiets vergelijkbaars optocht met een heel weekend feest der deraan geplakt … is ook altijd gaaf … en ckers de moeite waard… word dit jaar al voor de 17e keer dat ik er heen ga …
liefs
Carnaval? Wat is dat? hahahahaha
Wij vieren het dus niet.
Viola
Hier dit jaar geen carnaval, maar ik wens jullie heel veel plezier :-*
hier wordt wel wat carnaval gevierd,maar het trekt me gewoon niet dus voor ons ook geen carnaval maar voor de mensen die er wel aan doen…
alaaaaaaaaaaaf !!! :dance:
en niet te veel drinken he…
Van mij ook veel plezier voor de wel-carnavalvierders! Maak er een mooi weekend van en dat geldt natuurlijk ook voor de niet-vierders :thumbup:
En Evert; gefeliciteerd met je A-Diploma!! :dance:
Hier ook een groot carnaval-vierder hoor! Zondag lopen we mee met de optocht, dus wel hopen dat we mooi weer hebben!
Roheryn: Hoop dat voor jullie snel de zon zal gaan schijnen in een heleboel opzichten :thumbup: :mrgreen:
Miranda: :thumbup: heel goed van Evert! Gefeliciteerd!
Hoe is het verder met jou?
Ik had gisteren mijn vriendin nog een mailtje gestuurd en was benieuwd of zij mij nog een mailtje zou terugsturen.
Dat heeft ze gedaan! Ze had het allemaal verkeerd geformuleerd. Ze wilde het contact niet verbreken, maar ze bedoelde eigenlijk even laten rusten. Ze bood dus haar excuses aan.
Ik heb haar gezegd dat ik zeker wist dat deze mailtjes ergens goed voor zijn geweest. Het heeft mij toch ook aan het denken gezet.
Ik zou het echt vreselijk vinden als ik haar nooit meer zou zien! En omdat ik van dat gevoel zo geschrokken ben is de drempel om haar en haar kindje nu eens een keer te zien flink omlaag gegaan.
Niet dat ik nu volgende week meteen bij haar op de stoep sta, maar het gaat er nu wel snel van komen.
En hoe dat verder zal verlopen, dat horen je dan wel weer
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal, super deze actie. En wat fijn dat je hierdoor zelf ook weer een klein stapje verder bent gekomen.
Mij heeft het heel veel geholpen dat ik als vooruitzicht had de baby van de buren.
Toen het zover was, was ik er ook echt helemaal klaar voor om hem te zien.
Ze hebben mij wel net even over de streep moeten trekken, maar met in mijn achterhoofd ik kan gelijk weer terug naar huis als het niet gaat. Ben ik gewoon ook gaan kijken naar Coen. En een uurtje later mocht ik hem opeens ook vasthouden. Wow, na dat uurtje was ik daar eigenlijk ook best klaar voor.
Niet dat ik gelijk op straat ook tegen babies kon, dat begint nu pas echt te komen, maar deze stap kon ik aan en voelde geweldig!
Ik zou zeggen, neem voor jezelf een tijd in gedachten wanneer je bij haar langs wilt gaan en geef ook aan dat je geen idee hebt hoe je gaat reageren.
Wen aan dat idee en dat je gewoon weer weg kan lopen en je zult zien dat het dan achteraf best meevalt.
Het is tenslotte het kind van je vriendin.
Succes,
:-* Liefs, Evelien
Hier is het ook volop carnaval. Maar ik zie er een beetje tegenop, kan goed zijn dat ik op het laatste moment afhaak.
Ik heb vanaf het 1e moment trouwens geen enkele moeite gehad met kleine babys, gek he…