Viola
Daarom heb ik ook voor de gyn gekozen, je krijgt dan gewoon een inwendige echo :-*
Ik heb ook t idee dat er weing begrip was van de vk’s in de hele situatie. Ik vertelde dat ik heel nerveus was en toen kreeg ik te horen dat iedere zwangere in deze periode nerveus is :shock: . Dat begrijp ik maar mijn situatie is toch net even anders en zo zijn er nog meer zinspelingen geweest.
Ik heb t gevoek dat ik in t zh meer op mn plek ben, want daar maken ze mensen beter. Ik weet dat dat ook niet altijd waar is, maar ik heb nu ik de beslissing genomen heb al meer rust gekregen.
Ik hoop dat jullie t verhaal een beetje begrijpen, maar kan t anders ook niet anders onder woorden brengen.
Liefs Viola
ik begrijp je meis en nu krijg je van ons ook niet altijd de mooiste dingen te horen snap dat je daar toch ook wel eens overnadenkt
maar het komt goed en het blijft goed gaan maar wat zulen jullie ook blij zijn als dit kindje vijf maanden oud is straks
Liefs Marielle :vlinder:
Nou ik neem aan dat iedereen hier jou volledig begrijpt :-*
Heb je al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis :hug:
Viola, Ik vind het zelfs super dat je gewoon bent overgestapt. Dat is tenslotte toch ook een hele stap. En ik ook begrijp precies wat je bedoeld. Dit is gewoon een gevoelskwestie en gevoel kun je vaak gewoon niet uitleggen. Nu hoeft het niet noodzakelijk beter te zijn bij de gyn en dat zal waarschijnlijk ook gelijk een ziekenhuis bevalling betekenen.
Ik ben van gyn veranderd, omdat die andere gyn mij totaal niet geruststelde Tenminste de manier waarop hij dat probeerde werkte averechts bij mij.
Als jij een verloskundige had getroffen die met jou gevoel meeging, dan had je je waarschijnlijk al veel prettiger gevoeld.
In elk geval mag je over 2 weken al naar de gyn. Dat is wel fijn dat je in deze onzekere periode niet ook nog eens 4 weken hoeft te wachten.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Lynnty: :hug: Hoop dat je snel van die vervelende steken af bent!!
En ja, dat wachten duurt eindeloos!! De weken lijken echt maanden…
Gelukkig gaat het met Jurgen zijn ogen weer goed.
Miranda: Ik las net (paar blz. terug) dat het ook voor jullie afwachten is! :shock: Ik duim voor jullie
En wat goed van Evert, hij is vast ook heel trots op zichzelf
Evelien: heel veel sterkte voor je zus! :hug:
Er lijkt soms geen einde te komen aan al die slechte berichten!
Viola: Dat gevoel dat een vk je niet echt serieus neemt dat ken ik maar al te goed. Ik vond ze toen altijd gehaast overkomen en idd de angsten of onzekerheid die ik had daar moest ik niet aan denken zolang het goed ging! Ik hoop dat als je straks in het ziekenhuis onder controle staat het je wat meer rust geeft.
Marielle: Hoe gaat het inmiddels met Wilco? Ik las dat hij buikgriep erbij heeft gekregen?
Victoria: Hoe vaak heb je eigenlijk de controles? Misschien ben je meer gerust als ze iedere week even alles checken. Ik kreeg dat namelijk ook (vanaf 21 weken).
En ik vond het wel prettig, ik zag ze immers iedere week even op de echo. (ook zag het er soms niet helemaal goed uit, ik wist in ieder geval waar ik aan toe was)
Diana: heel veel sterkte voor morgen!! :hug: Hoe laat moet je er zijn?
Linda: Hoe gaat het met jullie? Ook bij jullie zal het wachten wel je … uitkomen!
Heb ik nu iedereen gehad? Ik geloof het wel he!
Nou dan heb ik zelf alweer slecht nieuws! (houdt het dan nooit een keer op )
Mijn Opa (vader van mijn moeder) is afgelopen zaterdag opgenomen met hartklachten. Erg benauwd en hij moet geopereerd worden (een bypass)
Nu kreeg ik gisteren een telefoontje van mijn vader dat hij gisterenochtend gereanimeerd is! :shock: Dat heeft hij dus overleefd, maar het blijkt dat hij hierdoor nu wel een lekkende hartklep heeft en er is gebleken dat hij een groot infarct heeft doorstaan (groot deel hartspier is dus afgestorven!) Zijn hart functioneert dus nu slecht en opereren is op dit moment geen optie. Het is dus (wederom) afwachten in de hoop dat hij misschien geopereerd kan worden en anders is het een zeer slecht vooruitzicht.
Ik vind het zo vreselijk En natuurlijk vooral voor mijn moeder. Zij is zes jaar geleden al haar moeder verloren aan kanker
2005 is mijn opa (vader van mijn vader) overleden. 2006 hoef ik niet uit te leggen wat voor but jaar dat was! en nu dit jaar…
Sorry maar moest het effe kwijt!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal :hug:
Heel veel sterkte! Aan jullie natuurlijk, maar ook je ouders en je opa!
Hopelijk knapt hij weer wat op, zodat hij sterk genoeg is voor een operatie of iets dergelijks.
:hug: :hug: :hug:
Chantal
Heel veel sterkte meis :hug:
Ook voor je moeder, vader en opa :hug: :-
Het wordt tijd voor goed nieuws aan jullie kant :-
Chantal heel veel sterkte meis en ik hoop dat je opa er weer boven opkomt.
Met Wilco gaat alles redelijk hij heeft gister de uitslag gekregen en het was wel kwaadaardig maar het was allemaal weggehaald godzijdank. Hij blijft nu wel om het half jaar onder controle
pfff houdt het dan noooit op met al die slechte berichten. We hebben allemaal wel genoeg ellende gehad.
Chantal, goed om even van je te horen. Ik denk aan je hoor!
Hier nogsteeds niet ongesteld, en nogsteeds een negatieve zwangerschapstest. Ik heb even contact gehad met de gyn en die zei dat ik tot 10 wkn af moet wachten en daarna kan ik evt. een pilletje krijgen die een mensturatie veroorzaakt en daarna ist weer regelmatig. Nou geef mij die nu maar vast. Ik vind het wachten verschrikkelijk. Ergens spookt er door mijn achterhoofd dat de testen me wel voor de gek zullen houden en dat ik gewoon zwanger ben. GEk wordt ik ervan dat ik er als maar mee bezig ben buh.
We zijn zojuist bij de kunstenaar geweest die het steentje voor Lara maakt. Het is echt bijjjjnnnnaaa af. We waren over een paar kleurtjes niet helemaal tevreden, dus dat wordt eerst wat bijgewerkt. En dan eindelijk heeft ze haar steentje.
Verder is het hier in huis ook niet echt gezellig. Rob trekt het allemaal helemaal niet goed op zijn werk, waardoor hij in een re-integratie traject gaat op zn werk, dat traject moet eerst door alle hierarchische lagen goedgekeurd worden, en daar gaat ff tijd overheen. Hij is nu dus al voor de 2e week thuis, in onzekerheid. Soms wordt ik er gewoon een beetje gek van.
Zo, sorry voor het ego lange berichtje maar moest ff vban me af schrijven.
Dikke knuffels voor jullie allemaal!
liefs Linda
Lieve Linda even namens Quillan en mij een hele dikke :hug: en :-*
Linda, balen idd die onzekerheid over je cyclus.
En :dance: de steen voor Lara* is bijna af. :dance: Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Is er al een datum of week bekend wanneer de steen wordt geplaatst?
En wat jammer (of vreemd eigenlijk?) dat Rob moet wachten op goedkeuring voor zijn re-integratie traject. Ik kan mij zo voorstellen dat je daaraan gelijk wilt beginnen en niet daarop thuis wilt zitten wachten.
Hoe is je eigen nieuwe baan? De eerste dagen waren leuk, maar nu ben je alweer wat langer aan het werk. En hoe is het om weer aan het werk te zijn?
hee meiden …
wat is er weer veel geschreven…
@viola ik snap je verhaal heel goed en hopelijk gata het in het zh beter met de gyn…
@tallie… jee ik hoop dat je opa der weer boven op gaat komen en dat er evt. een operatie mogelijk is…
@diana heel veel succes morgen en denk aan je
@linda… ff :hug: voor jullie beiden hopelijk mag het gauw weer wat beter gaan…
verders weet ik ff nie meer wat er geschreven is… sorry :oops: :oops:
Hier nog steeds geen ongi dus we wachten wel weer af …
Ik moet zeggen het interreseert me ook helemaal ff niet meer :oops: :oops: na het gebeuren met onze vriend afgelopen week … alles kan en mag me gestolen worden momenteel… behalve Evert, Jaap en de spullen van Ghislaine … maar voor de rest , scheelt me niks meer … mijn huis is een grote puinbende, mijn cyclus kan me gestolen worden ben ik nu nie zwanger dan zie ik het wel wanneer dan wel… het liefst kruip ik nu mijn bed in en kom er volgend jaar of weet ik veel pas weer der uit … baal gewoon van dit leven blegh blegh!!! …
en ben giga bang wat we nu weer voor tegenslag gaan krijgen … ik zie het gewoon allemala niet meer zitten …
sorry voor het berichtje, maar zo zie ik het momenteel hoe mijn leven op dit moment is…
liefs miranda :vlinder:
Oh Miranda zit je helemaal in een dip he meis kom op he laat je niet kisten je bent zo sterk.
Ik begrijp dat het nu allemaal k… eruit ziet maar echt je lichtpuntjes komen probeer de postieve dingen weer te vinden geniet van de dingen die je wel heb en koester de mensen die je oh zo mist ze zullen altijd bij je zijn. Ze zouden ook niet willen dat je nu zo bij de pakken ging neerzetten dus meid kijk naar buiten geniet van de zon als die schijnt tenminste :mrgreen: en maak er wat van ook al is het moeilijk
Miranda, niet zo negatief hoor!
Natuurlijk heb je ff een beetje teveel te verwerken gehad nu. Maar wachten op het volgende, betekend dat je ook dat nog krijgt.
Dus, probeer gewoon naar die kleine lichtpuntjes in je leven uit te kijken! Al zie je ze nu ff niet, ze komen er echt aan hoor! :-
Wanneer weet je ook alweer meer over deze (eventuele) zwangerschap?
Ook voor jou een hele dikke knuffel :hug:
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Ps. verdrietig zijn mag natuurlijk wel! probeer alleen tussendoor ook naar de lichtpuntjes uit te kijken!
Linda: het gevoel dat je maar niet verder komt!! en alleen maar kunt afwachten is zo moeilijk. :hug: Maar hoe lang duurt je cyclus nu dan al??
Heb je je temp bijgehouden? Dan weet je igg of je een eisprong hebt gehad. En wat balen voor je mannetje dat hij ook zo moet afwachten! :?
Het zijn dan vaak dit soort dingen waardoor het allemaal echt effe teveel word! Ik begrijp je helemaal! En hoop dat je gauw meer duidelijkheid krijgt over je cyclus.
Een klein lichtpuntje is dat lara :**: haar steentje bijna klaar is! Ik ben heel benieuwd naar haar steentje!
Miranda: Ik zou ook het liefst in m’n bed kruipen en er pas uitkomen als ik een gezond kindje in mijn armen heb!!! De onzekerheid is echt ontzettend zwaar. Na zoveel tegenslag en die onzekerheid voor de toekomst is het helemaal niet raar dat alles effe gestolen mag worden van je. (behalve je kanjers natuurlijk) en dat het leven bleh is!
:hug:
Diana: ik vroeg me af of jij eigenlijk je temp hebt bijgehouden? Aangezien het nu een vraag is of je eventueel een late eisprong gehad zou kunnen hebben.
Gaat het nog een beetje met je??
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
nee ik heb nooit mijn temperatuur bijgehouden…ik wou het altijd gewoon puur natuur laten gaan…dus nee ik heb geen idee wanneer de eisprong is geweest…ging er altijd vanuit (hoe naief kan je zijn) dat iedereen het kreeg een week ongeveer na je menstruatie…dat is dus niet zo…
het gaat best goed met me nu…ik laat het maar op me af komen morgen…
Hai lieve meiden,
hier is het ook een drukte. Met nietsdoen eigenlijk. Wilde alleen even laten weten dat we hier dus nog steeds adem halen en zitten te ‘nixen’ eigenlijk. Tja dat slapen zien jullie al…nu D. thuis is is het ritme ver te zoeken…
Marielle had ik al gefelicitidinggust met het nieuwe kasteeltje
Linda sterkte met je man…ik weet denk ik deels wat je voelt en meemaakt. Zal er hier niet te diep op ingaan iig want hij leest hier ook wel eens wat op het forum.
Evelien sterkte voor je zus! :-*
Lynn jemig napijn wat ellendig. Doe rustig aan en luister goed naar je lijf. Sterkte! :hug:
Tallie mag ik met je mee in winterslaap gaan? :? Dat wachten telkens lijkt zo lang te duren. De ene dag kan ik er best redelijk mee omgaan en andere dagen als het even niet zo lekker loopt dan ren ik zowat tegen de muren op. Maar dat zul je ook wel herkennen. :oops:
Viola lekker naar de gyn gaan hoor als dat voor jou/jullie beter voelt! :thumbup: Het is jullie zwangerschap en die kun je niet ‘overdoen’ etc dus vooral naar je gevoel luisteren.
Miranda doe ook rustig aan samen met je gezinnetje! Logisch dat sommige momenten je alles, behalve zij je gestolen mogen worden! Je prioriteiten liggen zo totaal anders dan bij anderen. Een knetterharde manier om te ‘leren’ dat je eigen gezinnetje het allerbelangrijkste in de hele wereld is. Blijkt weer uit hoe een goede vriend hij was dat hij jullie dit kan meegeven :hug: Sterkte met verwerken!
Ik duik even weer mijn bedje in ben vast ontzettend veel dames vergeten…sorry…het is het tijdstip van de dag euhm nacht ligt niet aan jullie maar aan mij!
Chantal. Nee ik heb ook nooit getempt. Ik wilde niet teveel bezig zijn met dat zwanger worden. Maar blijkbaar heb je dat niet helemaal in de hand.
Mijn cyclus duurt nu al iets meer dan 6 wkn.
Diana… ik denk aan je vandaag
Diana heel veel sterkte vandaag ik hoop dat je een heel mooi kloppend hartje krijgt te zien en wie weet te horen