Marielle heel veel succes met Wilco en voor Wilco natuurlijk ook :hug:
Wat zielig he voor Quillan die prikken. Loek* die gaf totaal geen kik bij de spuiten, maar s’avonds was
zn been altijd zo gezwollen en rood en pijnlijk en dat was zo zielig.
Evelien vervelnd he die pillen die te lang zijn en er niet goed in willen :mrgreen:
Hier alles oke en goed en lekker. De kwaaltjes gaan nu langzaam verdwijnen en dat is :thumbup: alleen de vermoeidheid
is soms lastig, maar mn hobby is slapen dus dat ik nu ook geen probleem :oops:
Vanmiddag naar mn opa en oma en dan door naar een vriendin. Joost is daar aan t klussen en daar eten we samen.
We hebben daar vanavond een kledingparty en we blijven niet heen en weer rijden
Verder geen plannen hier
Iedereen een prettig weekend en tot snel
Liefs Viola
Mariëlle, gelukkig is het ‘maar’ een gewone buikgriep!
Beterschap! :-
Zielig zijn die prikjes ja,…
Broes en Senne huilden wel altijd hoor, en af en toe hadden ze er 's avonds ook koorts van,…
Wat een bink die Loek! 8)
Viola, pff, vervelend hé die vermoeidheid!
Gelukkig kun je goed bijslapen, lekker doen hoor! :-
Lynn, meid, hoe gaat het nu met jullie?
Kan me voorstellen dat het moeilijk is voor je om hier nu nog vaak te komen…
Sterkte! :-
Hier begint de onzekerheid toe te slaan
Als ik ons kleine meissie niet voel, dan breekt het zweet mij uit :shifty:
Ik heb ook nog eens buikpijn, misschien een virus opgepakt, pffffff wat een ellende zeg :?
Victoria meid ik kan je maar 1 tip geven die jij mij ook ooit heb gegeven toen ik zwanger was van Quillan.
Bel het ziekenhuis als je het niet vertrouwt stress is ook niet goed voor jou en voor je prinses.
En als je er dan eenmaal bent en je hoort het hartje en je ziet die kleine bewegen dan ben je in 1 keer alle stress weer kwijt.
Doen he je bent nooit een zeur als je belt.
Liefs Marielle :vlinder:
victoria ik sluit me helemaal bij Marielle aan…gewoon bellen en dat hebben ze je ook gezegt in het ziekenhuis…
Ja het gekke is dat ik het wel weet, maar ik vind het zo zeikerig om steeds te bellen :shifty:
Ik ben gaan liggen en toen voelde ik ze al gauw, gelukkig … maar als ik dan hoor dat andere allemaal lekker drukke kindjes hebben, dan ben ik gewoon jaloers :oops:
Die van mij is rustig, dat was Vera* ook … :silenced:
Meid je bent geen zeikerd ik voelde me ook zo maar echt dat ben je niet.
Luna was ook rustig en Quillan ook maar echt bellen als je het niet vertrouwt echt doen.
Victoria, echt gewoon bellen. Is helemaal niet zeikerig! je hebt er recht op om meer vertrouwen te krijgen dat het allemaal goed gaat. En dat krijg je alleen door af en toe die bevestiging dat het goed gaat als je onzeker bent.
Ik weet niet wat ik had gisteren, om het even te omschrijven. MOEEEE
Ik denk dat ik zaterdag iets te veel bruiste van de energie en daarom de terugslag gisteren kreeg.
Zaterdagochtend gingen we eerst naar utrecht naar de Prenatal. het matrasje die we wilden hebben voor het ledikantje was namelijk in de aanbieding en loopt vandaag of morgen af. Daar aangekomen bleek het ledikantje en de box ook aanwezig te zijn (ze hadden mij vrijdag gebeld, maar geen voicemail ingesproken en ik niet opgenomen omdat ik vrij was en dacht dat het mijn werk was, en geen zin in had om op te nemen (privenummer stond er))
In elk geval we konden het allemaal gelijk meenemen.
Mijn schoonzus dacht dat we 's middags langs zouden komen en waren zelf ook shoppen. Dus toen maar weer richting huis.
Thuis hier in het centrum samen met Rinse geshopt (voor de wintersport nog wat dingen nodig)
In een opwelling de angelsound gekocht en ben er superblij mee.
's avonds uit eten geweest tesamen met mijn zus en vriend. Ze hebben zich nu op hun trouwen gestort en Rinse (met mij erbij) als ceremoniemeester gevraagt. En mijn zus heeft mij ook als getuige gevraagt
Ze hebben nu een optie op een locatie voor 30 juni, dus dat is de voorlopige trouwdatum. Ik heb er al helemaal zin in en hoop dat ik mij veel met hun huwelijk (wat organiseren betreft enzo) mag aanbemoeien.
Zo willen ze niet in het gemeentehuis trouwen. 1 van de andere trouwlocaties hebben ze dus een optie op. Maar er zijn nog een paar locaties in hun gemeente waar ze kunnen trouwen, dus op 1 hele mooie andere heb ik hun ook geattendeerd.
In elk geval was het dus een hele gezellige avond en ik was al stomverbaasd dat ik niet van vermoeidheid in slaapviel (na 12 uur gingen we pas naar huis en ik reed) Maar zoals ik al zei, dat heb ik gisteren dus dubbel terugbetaald.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
meiden ik heb even een egoboost nodig…
voel me ff zo onzeker .ik wou dat het al woensdag was…
Diana, ik kan mij voorstellen dat je wel ff een dikke knuffel kan gebruiken :hug: :-
Ik ben in elk geval nog heel positief hierover ingesteld. Zeker omdat ik ergens las dat Thomas :**: bij de eerste echo ook 2 weken achter liep op jou calculatie.
Wellicht ook de reden dat het even duurde voordat je een dikke streep op je test had staan.
:thumbup: :thumbup:
:hug: :hug:
Heel veel sterkte de komende paar dagen, hier wordt zeker aan je gedacht en meegeduimt.
:- Liefs, Evelien :vlinder:
dank je wel lieverd…
pffffff zit mezelf gewoon gek te maken…ik ga maar even wat afleiding zoeken…
Diana :hug: wat duurt het dan lang hé, nou je weet dat wij hier allemaal aan je denken :-*
Victoria, gewoon bellen hoor meid wanneer je je onzeker voelt! :-
Diana, kan me voorstellen dat je bang wordt, sterkte, komt vast goed! :- :hug:
Ik denk aan jullie allemaal! :-*
Lynn: :hug:
Lieve dames,
Ik voelde dat iemand steun nodig had!!
Diana meid: wat lees ik nu toch allemaal :shock:
Moeten jullie nu weer zo in spanning zitten! Ik duim voor jullie dat het hartje van jullie grote wonder straks als muziek in de oren klinkt!!! :thumbup:
Lynnty: hoe gaat het inmiddels met jullie? :hug:
Ik probeer zo afentoe wat mee te schrijven/bij te lezen.
Ben het soms zo zat allemaal!! Ik kan dit zo echt geen maanden meer volhouden! Dat ene lichtpuntje hebben we zo hard nodig!
Soms ga je het je persoonlijk aantrekken, alsof het leven je expres straft!!
Nou, weer genoeg over mij :roll:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
diana :hug:
chantal begrijp je hoor, tis hard, niet?
hier gaat het wat beter met me, enkel last van pijn in de onderbuik ter hoogte van de keizersnede, tzijn net messteken en rekkingen pfff het doet ook pijn als ik naar het toilet moet! kom er helemaal gek van, pfff, zie het ook even niet meer zitten zo, het verlies van senne* , nu dit, en dan krijg ik steeds van die stomme reacties van, " wees blij dat het nu is meis" :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: dit doet niks terzake, en ook het wachten komen we gek van, krijg hier in de laatste week al drie telefoontjes van mensen die we kennen die zwanger zijn van hun eerste kindje en dan vragen ze hoe het hier is, en telkens weer hetzelfde verhaal van de MK, pfff.
vanmorgen nog een telefoontje dat vrienden van ons een kindje gekregen hebben vorige week, 6 weken te vroeg, ligt in couveuse, is ondertussen al geopereerd en zo, zie het hele scenario van senne* terug, ja dames het is een hele rij he, moest het er even uit smijten, we komen er wel zeggen ze, maar het is het wachten wachten wachten…
verder niet zo veel nieuws, ook jurgen zijn ogen zijn volledig hersteld en die is nu terug aan het werk, ben al blij daarvoor!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Diana meis ik hoop zo dat woensdag dat hartje zou ontzettend hard klopt.
Chantal meis dat lichtpuntje komt er echt waar maar heb geduld ik weet dat is makkelijk gezegd ik heb Quillan immers al maar echt jullie wonder komt ook.
Lynn meid ook voor jullie komt dat lichtpuntje weer en ik hoop dat de pijn snel over is voor jullie.
Chantal, dat lichtpuntje komt zeker jullie kant op. Ik wou dat ik alleen kon zeggen wanneer :-* Maar het komt eraan! Heus.
Ook voor jou Lynn.
Wel vervelend dat je nu zo’n last hebt :hug:
Gelukkig gaat het weer goed met de ogen van Jurgen.
En natuurlijk is dat alles wat iedereen zegt natuurlijk wel waar. Alleen daar heb je zo weinig aan. Het doet pijn, jullie hadden er zo naar uitgezien, het was zo gewenst.
Hopelijk mogen en kunnen jullie weer snel zwanger worden.
Wat dat betreft misschien toch een beetje positief dat het zo snel ontdekt is. Stel je voor dat je er pas veel later achterkwam en dan nu nog dat circus van de curretage in moest?
Mijn zus hoopt daarom deze week ook nog gecurreteerd te mogen worden (hoort ze vandaag voor zeker) Plus het feit dat ze volgende week gaan skiën en om tijdens je vakantie nu opeens de miskraam te krijgen is natuurlijk ook geen prettig idee.
Ondertussen blijft en is het natuurlijk allemaal klote. Hier dus nogmaals een dikke knuffel :hug: (goh, ik ben wel knuffelerig vandaag opeens :eh: )
Hoe is het met alle andere zwangeren?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Lynn & Chantal
Ik wilde jullie gewoon een dikke knuffel geven :hug:
Chantal en lynn heel veel sterkte nu jullie je niet zo goed voelen, maar er komt voor jullie ook een lichtpuntje, maar kan jullie er niet bij helpen en hoop dat ik er zo voor jullie kan zijn, dus voor jullie :hug:
Victoria gewoon lekker doen voor je eigen gemoedsrust :-*
Evelien wat leuk dat je gevraagd bent als getuige 8) en nu lekker gaan plannen.
Ben vanmiddag naar de vk geweest en alles was goed. Ben nog niet ver genoeg om t hartje uitwendig te horen, want dat kan pas vanaf 12 weken, maar dat was opzicht niet erg. Ik heb wel een afspraak gemaakt bij een gyn, want voel me eigen toch niet helemaal op mn gemak bij de vk en wil gewoon graag naar t ziekenhuis. Kan t niet helemaal goed uitleggen, maar dat is gewoon een gevoel.
Ik kan daar 27 feb terecht en ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Liefs Viola
Viola super dat het zo goed weer was en idd de gyn is nu net wat fijner
LIEFS mARIELE :vlinder: