Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (6)

Nee viola nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: gespot hier… en hoop dat het aan de ene kant wel positief is…

liefs :vlinder:

Oh spannend Miranda

En idd Victoria showen met die buik

Ik ga er weer vandoor heb griep erg fijn niet dus.

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle hoop dat je je snel beter voelt :hug:

dag dames,

effe updaten, vanmorgen begon al goed we waren al te laat in het ziekenhuis door de sneeuw en file, en jurgen kreeg het ferm op zijn stok daardoor. mij kon het niet veel schelen ik had tijd zat zei ik, dus daar aangekomen is alles rustig en snel verlopen, ben onder volledige narcose gebracht en alles is dan ook weggenomen. was snel weer tot mijn positieven en heb geen pijn op veel bloedingen na. pfff het voelt wel raar weer" zo leeg te zijn, het is net als bij senne*, die leegte die nablijft, ik had het dan ook even moeilijk deze middag, maar heus ik heb me er al een beetje over gezet, het eerste wat ik zei tegen jurgen was “mother nature don’t mess with me, cause i won’t give up!!” :evil:

ben het zo zat he, die dompers en ik zal niet opgeven voel me echt zo boos voor de moment he sorry dames maar ik moet het er even uit!

we geven zeker niet op! hopelijk mag hier snel terug een cyclus banner staan, dus we zien wel.

marielle beterschap meis!! :-

groetjes lynn mama van senne
en :**:

Lynn, en terécht hoor dat je je zo boos voelt, het is ook héél oneerlijk,… na Senne’s :vlinder: verlies verdienen jullie dit al zéker niet,… :cry:

Jullie zijn een sterk koppel, jullie hebben een fantastische beschermengel, jullie komen er!! :-* :hug:

Hou moed, je doet het goed! :-*

Zeker niet opgeven! Jullie kunnen zwanger worden, de wens is groot, dus die baby komt ook zeker! Hopelijk mogen en zijn jullie weer snel zwanger.

Mariëlle beterschap.

Diana, wat betreft die late eisprong, stemt mij weer heel erg hoopvol voor je. Zeker als je het bij Thomas ook had. :thumbup: :thumbup: Ik hoop en duim en weet ik al wat niet nog meer voor je dat het volgende week er een stuk beter uitziet!! :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Lynn

Je mag kwaad zijn hoor :-* :hug:

Ik zal mijn buikje wel ff showen in de speciale topic :angel:

Lynn je bent een kanjer :-*

Hier gaat het alweer een stuk beterder lekker aan de vitamines.

Gister had Q trouwens weer zijn prikjes gehad oh hij was zo zielig hij huilde echte tranen die stakker. Had er dan ook s avonds behoorlijk last van dus uiteindelijk maar een zetpil gegeven en toen is hij lekker in slaap gevallen.

Vanochtend was hij weer helemaal de oude heerlijk lachend werd hij wakker.

Marielle

Zielig voor die kleintjes, maar gelukkig heeft een goede nacht rust goed gedaan :hug:

Mariëlle, al is Quillan zijn prikjes alweer vergeten. Geef hem toch maar een dikke knuffel van me :-* Zo zielig de prikjes. Ik ben heel benieuwd hoe ik daar straks op reageer. Misschien mijn moeder maar meenemen zodat ik het troostwerk kan doen en niet degene ben die hem/haar vasthoud terwijl hij/zij geprikt wordt.

Buikfoto, tja… ik moet ook nog steeds een buikfoto maken :oops: Geen idee waarom we daar gewoon nog niet de tijd voor hebben genomen.

Vandaag ben ik lekker vrij (heerlijk, 4 daagjes werken ipv 5 tot aan mijn verlof :smiley: ) Ik denk dat ik zometeen maar eens de stad in ga. :think:

Zal ik zeker doen Evelien had mijn moeder nu ook meegenomen hoor. Vind het echt zo zielig maar ja het is wel nodig voor hem.

Shopse

Zo dat hakt er behoorlijk in, zo’n middagje winkelen :lol: Ben behoorlijk moe nu.

Voor Coen (ons buurjongetje) willen we graag wat op een tshirt laten borduren (mijn schoonmoeder heeft dus een borduurmachine) Dus ik op jacht naar een wit shirt.

Maar gewoon wit is wel wit hoor! En in de uitverkoop kwam ik ook andere leuke effen shirts tegen. (70% korting) met op het oog dat ik nu zelf ook zwanger ben een straks een kleintje heb die dat ook aan kan, heb ik dus wat meer shirts gekocht.

Overigens ook weer een nieuw leuk kinderkleding winkeltje ontdekt. (tenminste leuk door die uitverkoop)

In een boekwinkel was een totale leegverkoop(die winkel zit er al zo lang ik mij kan heugen, dus waarom er een totale leegverkoop is? Hopelijk ivm verbouwing want zou jammer zijn als die weggaat)

In elk geval, daar alles 40% korting. Ik kon zo snel niet een leuk boek vinden die ik graag wil hebben, dus dan maar een Baantjer boek. (vind ik leuk en Rinse ook)

Wat ik eigenlijk wou vertellen is dat ik eindelijk weer thuis was en omdat ik weer nieuwe vitaminepillen (voor zwangeren uiteraard) heb gekocht (gravitamon was op) bedacht ik al zittend op de bank, zo’n pil te nemen.

Alleen deze (van VTM geloof ik) zijn wat groter en kreeg ik niet in 1 keer weg. Snel nog een slok, maar proefde al de vieze smaak en tada zonder waarschuwing komt mijn lunch met het water wat ik net aan het drinken was er in 1 keer uitzetten.

Gatsiejakkie :sick: Heb ik dat. Zonder waarschuwing, niet misselijk en dan dit.

Dus pillen niet meer slikken op de bank. Beter boven de gootsteen.

… Ik ga maar weer een was draaien en gelijk douchen, ik voel me zo smerig. :o

Om een lang verhaal kort te maken :mrgreen:

Heerlijk Evelien je verhaal je bouwde de spanning goed op.

en een nieuwe verslaving shoppen komt door de hormonen

Lekker :sick: was net een koekje aan het eten :sick:

laat ik nu net ff lekker aan de shocoijs zitten hahaha…maar smaakt even goed geweldig hoor :thumbup: :drool:

Nou hier weer but Wilco is weer naar het ziekenhuis had ineens hele erge diarree en buikpijn gelukkig geen verhoging.

Dus toen maar weer het ziekenhuis gebeld en die vonden het toch slimmer als hij langs kwam.

Kunnen ze gelijk nakijken of de darm is gaan lekken.

Liefs Marielle

Mariëlle, het houdt niet op hé met Wilco… :frowning:

Sterkte hoor en hopelijk is alles nog in orde! :-* :hug:

Enneuh,… Evelien,… bedankt voor je smakelijke verhaal! :hand: :lol:

Al gedoucht? :mrgreen:

Sorrie hoor, ik moest het verhaal gisteren gewoon ff kwijt. :oops:

De volgende keer zet ik er wel ff een waarschuwing bij :lol:

Marielle, hopelijk is alles goed met Wilco. Wel fijn dat hij zo goed onder controle is.

Goeiemorgen

Nou het viel gelukkig mee met Wilco hij heeft gewoon een buikgriep denken ze maar als het vandaag niet iets zou opknapen dan moest hij weer bellen maar de darm was in ieder geval niet gaan lekken.

Gelukkig Marielle heeft Wilco “alleen” maar een buikgriep.

Beterschap ermee :-* :hug: