Evelien t is hier heerlijk weer. Kom net terug uit t bos met de hond, maar daar ws t wel erg nat.
Nu mss nog sneeuw :dance:
Victoria als schoonmoeder’s iets willen lekker laten doen :mrgreen:
heeee allemaal
Wat een heerlijk weertje!
Evelien wat ontzettend rot voor je zus :hug:
Viola… wauw wat gewelidig dat je je kindje even mocht zien. Hoe voel je je? En heeft je hubbie het al zwaar met je ?
Rhi… Ik droomde vannacht dat Lara helemaalniet dood was ( hoewel haar grafje er wel gewoon waqs) Maar dat we haar gewoon waren vergeten. Iemand kwam haar terug brengen bij ons aan de deur. Ze was wel gewoon 4 maanden, maar ze was nog heel klein, omdat ze al die tijd geen drinken had gehad, en dus moest ze aan de borst, en ipv dat ze daarvan groeide werd ze alleen maar kleiner, zo klein als een lego poppetje ( hmmmzz voorspellende droom, over een minimensje inmijn buik )
Over een minimensje in mijn buik gesproken… Ik ben dus nogsteeds niet ongesteld. Het maakt me echt aan het twijfelen… zal het dan toch…
Ik zou zo graag 2007 een kindje willen… Maar ik wil er ook niet te spatisch mee bzig zijn aaaah hoe vind ik die tussenweg???
Volgende week is de 9 maandenbeurs Wie gaat er???
Miranda… pffff :kaars: :hug: Ik denk ook nogsteeds weleens dat ik nog wakker word en alles een nare droom is geweest.
Marielle wauuuuuuwwww een eigen huisje voor jou en quillan Graag ZSM foto’s
Chantal… … ik weet niet of je dit nog leest, maar neem lekker de tijd. Ik begrijp precies dat je niet je leven wilt laten beheersen door het zwanger worden. Ik merk ook dat ik er teveel mee bezig ben. Neem lekker de tijd
:-* Maaaaar laat ons wel weten als het zover is he
Lynn… ook voor jou, neem lekker de tijd om bij te komen en alles op een rijtje proberen te krijgen ik denk aan jullie
liefs Linda
Oh Linda ik hoop het zo voor je dat het een voorspellende droom was.
Over die ongesteldheid zal ik toch als ik jou was ff je huisarts over bellen anders. Ik ben na Luna ook wel eens overtijd geweest maar nooit zolang.
En ja fotos krijgen jullie te zien als het allemaal af is.
Liefs Marielle
:vlinder:
Ik ben na Vera* 2x overtijd geweest, 1x zelfs 39 dagen :think:
Ik zou dus gewoon even afwachten :hug:
:? nou mijn nieuws is een stuk minder helaas. . op het ziekenhuis konden ze nog geen vruchtje vinden.het zakje zat er wel met een eidooier ,maar qua afmetingen kwamen ze dan op een zwangerschap van 5w+3d in plaats van 7 weken…het is dus 50/50 kans op dat het goed gaat.volgende week woensdag moeten we er weer heen ,dan zou ik 6 weken zwanger moeten zijn qua formaat en als er dan nog geen vruchtje of hartje te zien is dan is het fout…willen jullie alsjebliefd de komende week heel erg hard gaan duimen en :kaars: voor ons?
Oh nee Diana ik brand al mijn kaarsjes en ik duim voor je heel hard
Liefs Marielle :vlinder:
Diana wat vervelend :hug:
Lynnty heel veel succes morgen mocht je dit nog lezen. Ik denk aan je :-*
Liefs Viola
Diana
Ik duim voor je :kaars: :-*
dank je viola,
zal het kunnen gebruiken, want ik zie enorm tegenop!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Lynn sterkte meis
Denk aan je
@Diana … jee meis wat een naar berichtje … ik had nog zo een kaarsje om 14.15 aangestoken en ben de hele tijd met je bezig geweest in mijn gedachtuh … wat vind ik dit behoorlijk rot… … ik ga ckers duimen voor jullie en hopelijk volgende week wel een mooie echo…
@Lynnty… hier ook morgen de gedachtus bij jullie… en snap best dat je der heel erg tegen op ziet … maar komt goed meis heus… :hug:
ik had dat ook met mijn curretage die uitgerekend toen (7 0kt. 2005) op Evert zijn verjaardag moest plaats vinden …
Maar jee wat is het toch met ons dames … ik heb vandaag en gister alleen maar bijna negatief nieuws gehoord… ik wil jullie allemala een hele dikke :hug: :hug: geven … en heus het komt goed met ons allen… ik ga vanaaf voor iedereen hier een lichtje ontsteken…
liefs en :hug: s
miranda :vlinder:
Lynn
Heel veel sterkte morgen.
Ik zal aan je denken :hug:
Miranda
Ja idd allemaal slecht nieuws hier de laatste paar dagen
Hopelijk komt er snel weer goed nieuws voor ons allemaal, al moet ik zeggen op dit moment gaat het aardig bij mij mijn nieuwe huisje wilco zijn operatie geslaagd nog wel ff afwachten op de uitslag.
Diana :hug: Ik schik er weer van.
Al dat slechte nieuws de laatste paar dagen.
:think: Het zou toch niet komen omdat ik nu in mijn 13e week zit?
Lynn, Jij natuurlijk ook veel sterkte vandaag.
Ik werk thuis vandaag, dus kaarsje staat hier zeker aan!! :kaars:
Gisteren na het werk naar mijn schoonouders gereden. Mijn nieuwe broek was klaar En mijn rode broek die ze vorig jaar al had gemaakt, had ze iets aangepast, want die zat niet zo lekker en was een beetje te kort.
En mijn skibroek is ook klaar
Ik ben dus weer helemaal superblij :dance:
Ze liet me ook haar projectje zien waar ze mee bezig is. Een speelkleed voor de baby. Ze heeft op allemaal reststukjes badstof (verschillende kleuren) een baby disney figuur met het alfabet geborduurd (borduurmachine).
Helemaal geweldig, maar ik denk dat ze die zelf houd, voor als wij langskomen met de baby straks.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Lekker Evelien zo n handige schoonmama
Hoe is het met Lynn en Diana?
met mij gaat het wel redelijk…ik heb gelukkig heel veel postieve verhalen gehoort over mensen die dit zelfde hebben gehad en nu allemaal gezonde kindjes hebben,daar moet ik het nu ff van hebben…
het kan nml ook heel goed zijn dat ik een hele late eisprong heb gehad…peter zei gisteravond tegen me .toen ik met 11 weken voor de echo van thomas ging kwamen ze ook op 9 weken uit dus ook twee weken verschil…laten we hopen dat nu ook aan de orde is…er zijn nml geen enkele signalen dat er een miskraam op komst is…
Marielle
Gelukkig ook goed nieuws hier :-
Evelien
Handig zo’n schoonmoeder :thumbup:
Maak je ook foto’s van het eindresultaat :mrgreen:
Diana
Ik hoop en duim voor je mee
Lynn
Ik heb de hele dag aan je gedacht meis :-
Lynn, ik heb ook heel veel aan je gedacht vandaag! :-* :kaars:
Diana, ik hoop en duim voor jullie! :-* :hug:
Sorry, ik ben erg moe de laatste tijd,… ik denk wel aan jullie hoor! :-*
Hier ook de hele dag bij Lynnty en man geweest met de gedachten…
en diana je kaarsje brandt hier ook nog steeds… hoop zo op positieve uitslag…
nou meiden hier toch wel iets positiefs vandaag … Evert die heeft vandaagte horen gekregen dat hij a.s. woensdag mag afzwemmen voor zijn A- diploma… ben zo trots op mijn kleine man :dance: :dance: :dance:
liefs miranda :vlinder:
Miranda wat goed van Evert. T is best spannend afzwemmen. Zijn er al :evil: te bekennen ?
Lynn ben benieuwd hoe t met je gaat, want denk al de hele dag aan je en dat t een beetje gaat.
Evelien idd wat handig zo’n schoonmoeder :thumbup: Mijn schoonmoeder maakt quilten met de hand. Ze maakt er
voor ieder kleinkind een en ik heb toen ik 25 werd er een gehad en daar slaap ik nu iedere dag onder op de bank s’middags :mrgreen:
Joost krijgt er een als ie 30 wordt en dat duurt nog een jaar, maar eerst de baby er een 8)
Victoria kunnen we nog een keer een foto zien van die dikke buik an je, want ben wel benieuwd of ie weer veel gegroeid is
Hier alles goed. Vanmiddag heerlijk gewandeld met Sep in de sneeuw. Die had volgens mij nog nooit geen sneeuw gezien, want
hij ging echt als een bezetene te keer. Met zn bek open en maar sneeuwschuiven :lol:
Lekker 2 uur weggeweest, maar wel uitgeteld van t lopen. Ga weer lekker vroeg mn mandje in, want morgen
gaat de wekker weer om 5 uur. Morgen lekker de laatste dag en dan weekend :dance:
Iedereen dei moet werken werkse en de rest veel plezier morgen met wat je gaat doen.
Liefs Viola