Goeiemorgen
Chantal heel natuurlijk hoor het zou namelijk ook nog eens jouw maand zijn deze maand. Laat je tranen lekker gaan meis het mag.
Evelien hier ook zo n mama die altijd bezig is als ze bij haar dochter is altijd ff praten iets oppaken iets veranderen vind het heerlijk om te doen.
Hier voor de rest alles goed het besef komt steeds meer dat dit wondertje bij ons blijft. Geniet zo van hem en elke dag vertellen we over zijn zus zo mooi om te zien hoe hij reageert vraag me soms wel eens af of hij het begrijpt.
Liefs Marielle :vlinder:
Idd Chantal, deze maand wordt onze maand :thumbup:
Mijn eisprong komt er volgens mij aan. De laatste 2 dagen namelijk al af en toe een krampje en vanmorgen was mijn temp 3 tiende omlaag.
Volgens mij een teken dat mijn eisprong eraan komt. :thumbup: :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Goedemorgen,
Ben ik twee dagen niet geweest en wat hebben jullie veel zitten ouwehoeren hihi. Heb er even over moeten doen om alles te lezen, maar weet nu al niet meer wat iedereen geschreven heeft :oops: .
Ik herken wel veel idd in dat knuffelen en zoenen. Zoenen doe ik al niet graag en knuffelen al helemaal niet. Mij hebben ze wel verteld dat ze niet goed weten wat ze moeten zeggen of doen, omdat wij dat schijnbaar ook niet goed aangeven. Soms weet ik ook niet wat ik wil, want ben ieder moment van de dag anders en morgen kan weer anders zijn. Ze kunnen dus geen hoogte krijgen van ons. Nou ik soms ook niet helemaal :? .
Wat is Quillan toch een lekker ventje he :inlove: .
Chantal en Evelien klusze deze week. Julie liggen toch ongeveer gelijk.
Ik vind ook dat 2007 ons jaar moet zijn met een kindje in onze armen :thumbup:
Hier is t wachten op de :evil: of natuurlijk een positieve zwangerschapstest. Werd vanmorgen wakker en er kwam melk uit mn borsten.
Nadat Loek :**: overleden was heb ik medicijnen gehad om de borstvoeding direct af te breken, omdat ik geen zit had in lekke borsten en daar aan herinnerd werd. Nu 6 maanden later ineens melk.
Zou t dan toch?
Liefs Viola
wanneer zou je dan ongesteld moeten worden meid?
Ik heb geen idee. Zit vandaag op dag 28.
Na de dood van Loek was t 28-30-31-29-38.
Ik weet t dus niet. Ga er van uit dat t niet raak is dan kan t alleen maar meevallen. Verder nog geen kwaaltjes alleen mn borsten.
Viola, bij klinkt dat als… …(ik durf het eigenlijk niet te zeggen) Maar goed, zekerheid krijg je natuurlijk pas met een test.
rottig is dat he als je geen zekerheid hebt wanneer je ongi word normaal gesproken…ik zal onzettend voor je duimen meid…ook voormezelf hihi…maar durf net zoals jij eigelijk niet te hopen.de teleurstelling is dat des te harder…ik heb ook een beetje pijnlijke borsten,maar ja kan ook komen omdat de ongi er aan zit te komen…
jij hebt die pilletjes dus ook gehad om de borstvoeding stop te laten zetten…wat een troep eigelijk he…het waren twee hele kleine tabletjes waarvan je de helft moest nemen…
ik heb 3 weken lang pillen moeten slikken. Had zoveel voeding en net een regeldag gehad, dus t liep er gewoon uit.
Die pillen heb ik ook gehad…geef ze nu nog de schuld dat ik een halve cup kwijt ben. Na Kelly had ik een cup meer…nou die is er mooi weer van af… (al komt die er nu wel weer bij hoor )
Hier is de vrouw van moeders voor moeders net geweest. Bij haar ook nog een test gedaan…nou, het teststreepje was nog donkerder als het controlestreepje…dat zit wel snor. Zelfs zij stond er van te kijken, omdat ik nog geen 5 weken zwanger ben en dan al een zo donker streepje… Moet zeggen dat ik tot nu toe eigenlijk nergens meer last van heb…alleen honger…hihi…kan de hele dag wel eten. Gisteravond echt mega-veel opgeschept en later voor de tv had ik gewoon weer trek. :shifty: (misschien toch weer een jongetje? )
ja, ik heb die ook gehad, maar ik moest gewoon allebei die tabletjes nemen. De dag nadat Lara geboren was. Bizar, de volgende ochtend werd ik wakker met 2 cupmaten kleiner. Ik vond dat best moeilijk, ik was tijdens mijn zwangerschap hardstikke trots op mijn joekels ( :oops: ) Alles was klaar voor Lara, zelfs mijn lijf. Maar idd, wat een rotzooi!
Chantal, Evelien en viola. Ik duim voor jullie. :thumbup:
Chantal Bij mij is het ook nog maar krap 2 maanden geleden. Het is heel herkenbaar wat je schrijft, ik heb dat ook. Naast dat ik nogsteeds heel erg verdrietig ben. Ben ik het dagelijks bijna heel de dag mee bezig. Ik wil alles perfect hebben, het kan me niet snel genoeg gaan met dat monumentje, wil het liefst nogsteeds kleertjes en kadootjes voor haar kopen, blaadjes van haar grafje halen, haar molentje rechtzetten etc etc
Sorry!!! dat ik ieder keer van die lange verhalen typ.
Ik vind jullie en dit forum gewoon zo geweldig, is echt een beetje mijn therapie geloof ik
liefs Linda
Ik vind dat je gelijk hebt als je zegt dat dit een soort theapie is Linda.
Wij zijn nu 6 mnd verder en ik begin nu te merken dat er minder mensen komen en als ze er daan zijn dat er minder over Loek* gesproken wordt. Hier hebben we allemaal (helaas) hetzelfde gemeen en vind dat wel prettig om te hebben.
Bedankt voor al jullie steun :thumbup: en dat we elkaar nog maar meer steun mogen bieden.
Liefs Viola
Dames jullie hoeven je niet te verontschuldigen steeds hoor heerlijk toch dat je hier je hart ff kunt luchten we begrijpen elkaar zo goed hebben hetzelfde verdriet.
En hopelijk straks ook allemaal hetzelfde geluk van een nieuw wondertje in ons leven.
Hier ook die pilletjes gehad na Luna heel apart dat gelijk dan alles stopt, maar nu wilde de borstvoeding dus helemaal niet op gang komen, toen voelde ik me zo schuldig naar Quillan toe dacht dat het door die pilletjes zou komen, maar dat kon niet zeiden ze in het ziekenhuis.
Ik heb ook de dag van Jeltes geboorte en de dag daarna (24 uur later) zo’n piepklein pilletje moeten nemen.
Tevens werd mij geadviseerd om mijn bh ook 's nachts aan te houden.
Helemaal nergens last van gehad. Mijn borstvoeding was dan ook nog niet op gang gekomen, dus dat scheelt natuurlijk ook.
Mijn borsten zijn overigens nog steeds dezelfde cup hoor. Niet meer zo mega, maar zeker ook niet kleiner als voor mijn zwangerschap. Van mij mag hij best een cup (of meer) kleiner (nu DD denk ik)
Linda, van mij hoef je je ook zeker niet te verontschuldigen voor je lange teksten hoor! 1. Zo lang was het niet, 2. ik typ ook gemakkelijk lappen tekst.
Ik vind het ook gewoon prettig om hier heea kwijt te kunnen en gelukkig hoef ik mij dan niet te beperken tot de hoeveelheid tekst, maar kan ik gewoon mijn vingers hun gang laten gaan.
En wie er problemen mee heeft, leest die hele lappen dan maar niet.
Ik heb ook 2 pilletjes moeten nemen en mijn bh moest ik aanhouden tijdens het douchen
Hier zijn mijn borsten ook nog steeds dezelfde cup, hopelijk worden ze nu niet groter :shock:
Ik moest alleen mijn bh s nachts aanhouden.
Heb deze zwangerschap ook geen extra mega borsten gekregen of exteem lekkende eigenlijk helemaal niks van al dat.
Maar goed blijkt nu dus ook wel er kwam ook echt helemaal niks uit nou ja op de fles doet hij het ook echt super.
is het niet toevallig weer spam-tijd marielle??
kan er geen genoeg van krijgen
Ja, het is alweer 2 dagen geleden :mrgreen:
Ik wil ook wel eens gespamd worden door Bieke.
Bieke, kom Senne eens showen!
Ik was net bij de Action, en tadaaaaa daar hebben ze ook die knippertjes, in allerlei figuurtjes, ook in vlindertjes, voor 89 cent. Ik heb een sterretje gekocht!