Wat lief Marielle :-*
Is het een kaart, of kun je het ophangen?
Mijn partner gelooft niet zo in geesten en ik heb nog niet gehad dat ik een teken krijg ofzo.
Ik droom wel van haar af en toe, maar verder niet eigenlijk.
Misschien sta ik er niet genoeg voor open en probeert mijn meissie het wel
Nee het is een kaartje had ze via internet naar ons gestuurd.
Victoria dat jij over haar droomt zegt ook al genoeg is ze ook bij je.
Kom nog ff spammen hoor met mijn kereltje als jullie het vervelend vinden dan zeg je het maar hoor. Maar ben zo trots op dit wonder weet je wat ik zo bijzonder ook vind dat als ik hem vertel over Luna hij altijd zijn oogjes open heeft en zo indrukwekkend kijkt net of hij begrijpt over wie ik het heb.
Liefs Marielle :vlinder:
Wat een schatje Marielle.
Ik vind het echt een jongentje :inlove:
En van mij mag je altijd spammen hoor en tuurlijk ben je trots :-*
Van mij mag je ook spammen hoor :inlove:
Wat lief zeg die kaart. Zo zie je ook gelijk even hoe duidelijk Luna en Quillan op elkaar lijken. Tegelijkertijd zie je echter ook het verschil. De fijnere lijntjes bij Luna en de stoerdere jongens trekjes bij Quillan.
Met recht kunnen jullie trots zijn.
Miranda, balen dat je internet thuis het niet doet. Hoe was het volleyballen?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
wel marielle ik vind het alvast een super kereltje en zeker blijven spammen hoor :inlove: :inlove: !! zoooo mooi!!! kaartje ook trouwens :thumbup: :inlove:
niet te lastig thuis door de keizersnede??
miranda jammer dat je internet even weg is, balen!! begrijp je dit komt hier ook soms voor + dat ik nog uit werken ga, wordt steeds moeilijker om hier op forum te komen voor mij maar ik doe mijn best
en ja dames hopelijk wordt 2007 een goed jaar voor ons allen
hier alvast een kaarsje hoor!!! :kaars: :kaars:
ik hou de banners in de gaten!!
groetjes lynn mama van Senne*
Linda, wat een goed nieuws! :dance:
Nog even wachten dus! :-
Diana, over die knippernde lamp,… ik kreeg ook kippevel bij het lezen van je bericht,… :-
Wat lief dat je dan knipoogt zeg! :hug:
Mariëlle, wat een schatje! :inlove:
Die kaart is ook erg mooi, man, wat een gelijkenissen zeg! :shock:
Je ziet echt dat het broer en zus is!! :inlove:
Ik hoop voor iedereen op een vruchtbaar 2007!
'T is jullie allemaal zo gegund en ik kan jullie zeggen dat een volgend kindje toch iets van de pijn wegneemt,… niet dat het minder pijnlijk wordt ofzo of dat je je kindje zal vergeten maar je hebt weer een doel om voor te leven, je kan dan gaan genieten van het broertje of zusje van je engeltje en dat voelt heel fijn…
Ik ben er zeker van dat al onze engeltjes heel trots zijn op ons, … dat hoop ik toch… :-*
ja, wauw… wat zou het geweldig zijn, als we in 2007 allemaal een mooi lief kindje mogen krijgen…
in 2007 allemaal een kindje in onze armen jaa daar ga ik ook voor…
wat zou het geweldig zijn… en het is ons allemaal gegegunt…
JAAAAAAAA! :thumbup: :thumbup:
Dames hier wordt ook gebeden voor jullie dat jullie allemaal een gezond levend kindje in 2007 mogen ontvangen.
Bietje heel herkenbaar wat je zegt het neemt de pijn en het gemis niet weg maar het verzacht heel veel. Alleen is het wel heel erg wennen moet ik zeggen dat het echt waar is en bij je blijft.
Hier met ons gaat alles prima kleine doet het super en mama gaat ook redelijk beetje boel last van kraamtranen zo af en toe.
Mariëlle, fijn dat je het gevoel ook herkent! :thumbup:
Vervelend die kraamtranen, had ik bij Broes ook veel last van, bij Senne minder… komt waarschijnlijk ook omdat Broes het eerste kindje nà Robbe was en dat bracht toch veel gevoelens met zich mee,…
Er valt een soort van last en spanning van je af wanneer je eindelijk een levend kindje in je armen mag houden, en het mag nog bij je blijven ook!!..
Heel jammer dat wij daar zo bij stil moeten staan, maar toch ook weer mooi,… we beseffen keer op keer wat een wonder het is en blijft!
Lieve Mariëlle, geniet van je zoon! :-*
Terwijl we druk bezig zijn met zwanger worden (zwanger zijn en genieten van ons beebje) zat ik zojuist aan het volgende te denken.
(ivm discussieforum over kusjes geven)
Ik bedacht opeens dat sinds ik Jelte heb verloren er verschillende mensen zijn die ik voorheen bij het begroeten gewoon normaal 3 zoenen gaf opeens een knuffel willen geven.
In het begin zag ik dat meer als troostend gebaar. Maar het gebeurd nog steeds en ik ben er nog niet overuit wat ik daarvan moet denken.
Ik vind het ergens maar raar. :shifty:
Herkennen jullie dat?
ja dat herken ik!! Ik vind het helemaal niks. In het begin vond ik het wel ok. Maar ik ben niet zo erg van het aanraken. Ik probeer als ik bijv de deur open doe, meteen naar achter te stappen, en vrolijk te zggen hallo, kom binnen. Om de drempel wat hoger te leggen ofzo.
Ik weet me geen houding te geven af en toe. Een knuffel kan goed doen als je je verdrietig voelt,maar mensen beseffen niet dat je niet heel de dag in tranen bent bij wijze van spreken.
Alsof iedereen verwacht dat ik bij hen uithuil.
Nee ik hou er niet van. Ook het gemoedelijke wrijven over je arm van mensen die eigenlijk best ver van je afstaan vind ik vervelend, ik kan daar slecht op reageren.
Ik heb vandaag best een hele goeie dag, net is een vriendin van me met haar zoontje op bezoek geweest, lekker thee gedronken en gekletst. En rob is vandaag vroeg thuis, dus zijn we lekker samen. Zometeen nog eventjes een nieuw kaarsje aansteken bij Lara, ja echt een lekker rustig dagje.
(alleen wou ik dat eindelijk die man van het onumentje is een keer belde)
liefs linda
:think: Drempel hoger leggen?.. Goeie, maar hoe dan bij het gedag zeggen? Of op bezoek bij iemand anders?
Ik denk dat ik nu ook begrijp waarom ik mij er niet zo prettig (raar) bij voel. Het lijkt idd een soort troostgebaar, terwijl ik helemaal niet getroost hoef te worden. Heb je een gezellige avond gehad en bij het weggaan moet je opeens nog getroost worden?
Ze doen het toch ook niet bij Rinse. :roll:
ik ben ondertussen volgens mij best goed in het non-verbaal uitstralen dat ik dat niet wil. als je een beetje door laat schemeren in je houding dat het van jou niet zo nodig hoeft, voelt die ander zich er ook wat ongemakkelijkbij denk ik, en zullen ze het misschien een volgende keer niet weer doen.
het is hardstikke fjn dat mensen rekening met je houden, maar soms wordt ik er ook gek van. Pas was ik met mn moeder aan de telefoon en vertelde ik dat ik die avond naar de verjaardag van een vriendin ging, dat is een uur rijden. En mn moeder reageerde: zou je dat echt wel doen, zo ver helemaal in je eentje. :? Ik ben niet ineens seniel geworden hoor. Maargoed het is allemaal heel lief bedoeld!!
liefs Linda
Ja ik kan er ook niet zo goed tegen
Zijn het bij jullie ook vaak de oudere die het doen :think:
En een kindje voor ons allemaal in 2007, daar duim ik ook voor dames
En Marielle laat de tranen maar komen, de spanning moet er toch uit :-*
Heel herkenbaar hoor dames wat jullie omschrijven, maar voor de omgeving is het natuurlijk ook moeilijk om met ons om te gaan ze willen zoveel voor ons doen maar kunnen niks, maar je kunt het ook gewoon aangeven hoe je je voelt en vertellen dat je niet elke keer behoefte heb aan een knuffel. Maar het ook wel eens prettig vind om gewoon lekker ff een dagje jezelf te zijn en niet de mama van dat overleden kindje.
Lieve kletst meiden
Hier weer een berichtje van mij…
Gisteren weer even een dip dagje… vandaag ging het wel.
Ben op het moment erg veel bezig met: ooh als ik maar zwanger word,
ben ik wel tevreden met het hoekje van Tycho* en Tijmen*, gedenkplaatsje maken in de tuin met vlinderboom…naja allemaal van dat soort dingen dus. :eh:
Tjonge…eens effe denken wat er allemaal geschreven is…
Marielle: ik zwijmel weg bij dat binkie van jouw!!! :inlove:
Je mag ook van mij spammen wat je wilt hoor!!!
En wat een mooi kaartje heb je gekregen, op deze kaart lijken ze echt als twee druppels water op elkaar. Ik vind het heel mooi om te zien
Ik zit dan gelijk weer te denken; hoe zal ons volgende kindje eruit zien.
Is het een jongen of meisje en zal het lijken op Tycho* of Tijmen*…
Diana en nog een paar: wat fijn dat jullie van die tekentjes krijgen.
Het enige wat wij een paar keer hebben meegemaakt is dat de lampjes van onze kroonluchter ineens wat meer gedimpt werden en dat dat zo bleef. Maar nou ben ik heel nuchter, al geloof ik wel dat er iets na de dood is, maar ik vroeg dus de laatste keer dat het gebeurde. Als er iemand aanwezig is laat dan nog een keer de lamp dimmen. Maar er gebeurde dus niets. Dus ik geloof er niet zo in. :think:
En van dat knuffelen herken ik ook!! Wel grappig om te lezen…
Ik hou er namelijk ook niet zo van… Ik vind soms de drie zoenen al zo irritant eigenlijk :oops:
Verder niet zoveel te melden
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal het is nog maar 2 maanden geleden :-*
@tallie wrote:
…,
ben ik wel tevreden met het hoekje van Tycho* en Tijmen*, gedenkplaatsje maken in de tuin met vlinderboom…naja allemaal van dat soort dingen dus. :eh:
Heel herkenbaar, je wilt gewoon het allerbeste. En het liefst NU!!
In de tuin hebben wij ook gelijk een extra bak gekocht, waarin we een witte vlinderplant met witte lavendel hebben geplaatst.
Op de begraafplaats waar Jelte is (de kindervlinder) staan ook verschillende vlinderplanten met lavendel.
Een beetje van Jelte dus in onze tuin.
En van de tegels die wij over hadden in de tuin (vorig jaar onze tuin vernieuwd) hebben wij de omranding van het grafje gedaan.
Zo is er ook wat van ons thuis bij Jelte.
Toch elke keer als ik bij Jelte ben, denk ik er moet iets veranderd worden. Alleen ik heb geen flauw idee wat. Het grafje vind ik nu super, de bloemen doen het nog…
Ik denk dat ik gewoon wat voor Jelte wil doen, ermee bezig wil zijn. Dus behalve zijn lampje aansteken, haal ik een paar blaadjes weg (ondanks de herfst ligt het gelukkig niet onder de bladeren) en praat ik even met hem.