Viola, nogmaals veel succes bij de gyn. Hoe was het?
Lompe reacties zul je altijd wel houden. Wel goed van je dat je daar gelijk op gereageerd hebt. Mensen hebben gewoon niet door hoe lomp ze uit de hoek kunnen komen. Ik denk in dit geval ook niet, wat ze bood terecht haar excuses aan.
Zo sprak ik laatst een collega (diezelfde als waar ik vandaag was) waarvan zijn vrouw zwanger is. Ik zei dat mijn verhaal hem niet zenuwachtig moest maken, omdat het tenslotte meestal toch nog altijd goed gaat. Krijg ik als antwoord dat bij hun ook alles goed is :o
Nouja… hem toen voorzichtig toch maar gezegt dat bij ons ook alles goed was. Dat Jelte een gezond ventje was…
Ik kon het niet laten om hem, ondanks dat zijn vrouw zwanger is, dat te laten weten.
Verder eigenlijk gelukkig geen echt lompe reacties gehad.
Alhoewel, ligt eraan hoe lomp je een reactie van een kind vind.
Een achternichtje van Rinse (haar moeder is zijn nicht) kwam afgelopen weekend (verjaardag van weer een andere tante) naar mij toe en vertelde dat ze een ketting voor mij had gemaakt. Helaas was deze al gesneuveld voordat hij helemaal klaar was. En vervolgens zegt ze heel lomp. “Ik had de ketting gemaakt omdat jou kindje dood is”
Nouja… inderdaad, zo is het wel natuurlijk.
In elk geval vond ik het wel heel lief van haar dat ze een ketting voor mij had gemaakt, ook al is ie nu stuk. Misschien gelukkig maar, want wat moet ik ermee. Ik denk niet dat ik hem ook daadwerkelijk zou omdoen, behalve de dag zelf. :oops:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oeps, vergeet nog op de rest te reageren
Victoria, ja dat gedichtje of tekst eigenlijk, ken ik ook. Ik heb er gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken. Wilde dat toen nog wel doen bij mijn vader, maar is dus inmiddels ook niet meer nodig.
Marielle, Onwerkelijk hè? Geniet er maar lekker van. Van elk moment, want voor je het weet is Quillan alweer een stuk groter!
Maar goed, dat zul je ook vast en zeker doen.
Oja, wat betreft de site. Leuk hoor, kan ik ook meegenieten
Ik ging zojuist even terugzoeken wanneer Marloes nu ook alweer ingeleid zou worden.
Voordat ze in het ziekenhuis lag was het de bedoeling dat er vandaag gekeken zou worden of ze ingeleid kon worden (vandaag is ze 37 weken zwanger) en dan zou ze vrijdag ingeleid worden.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik hoop toch zo dat we heel snel goed nieuws hebben
Marloes: zet em op!! (als je je beebje niet al in je armen hebt)
hai meiden…heb vandaag even een flinke dip…waarom?geen idee zomaar denk ik…
moet gewoon veel aan thomas denken.hoe hij er nu uit zou zien,wat hij zou doen,wat hij zou kunnen ,dat soort dingen.voel me gewoon blue.!
een paar dagen geleden had ik het ook…ik zat even alleen op mijn slaapkamer en praate even op mijn manier met thomas.(had ik nog nooit gedaan) iedereen zegt altijd hij zal altijd bij je zijn,maar ik merkte er nooit iets van…dus ik vroeg smekend dat als hij er echt zou zijn of hij me dan geen teken wou geven zodat ik wist dat hij ook echt bij me was…alle ramen en deuren zaten dicht.ik vroeg laat dan die gordijnen eens wapperen?er gebeurde natuurlijk niks en ik zei ook tegen mezelf ach ik lijk ook wel niet goed wijs zeg …pffff ik was even later eindelijk uitgejankt en wou de slaapkamer weer uitgaan toen plotseling de gordijnen behoorlijk begonnen te bewegen…er was dus geen zuchtje wind en alles zat dicht…als iemand het kan verklaren? :shock: het voelde in elk geval heerlijk…
Diana,
Wil even op je vraag reageren. (kan iemand mij dit verklaren)…
Neen, verklaren kan ik het ook niet. Ik denk én geloof dat dà tgene wat Engelen kunnnen, zoveel méér is dan dat ons menselijk verstand kan verklaren.
Maar ik heb ooit een gelijkaardige situatie gehad toen mijn doopmeter (waarmee ik een heel goede band had) overleden was.
Na enige tijd zocht ik ook contact met haar én heb het ook gekregen.
Ik was er zo blij mee, want ik “wist” ook dat ze bij me was.
Nu kreeg ik enige tijd later van iemand te horen dat we -mensen - dat best niet té vaak doen; contact zoeken met onze overledenen.
Het zou blijkbaar voor de ziel veel inspanning kosten om opnieuw tot op Aarde energetisch te komen. Ze doen het om ons écht te laten weten van : hé, ik ben nog naast je; alleen zie je me niet
Ik ben overtuigd dat Thomas :**: jou duidelijk wou maken hoeveel hij ook van jou houdt, net zoals jij van hem.
veel sterkte en hopelijk hou jij binnenkort - net zoals Marielle - een brusje in de armen. Het is je zo gegund.
liefs
Gerda
Victoria, ik kende die verlanglijst ook al, erg mooi en heel erg waar! :thumbup:
Viola, pff, wat moeilijk zeg! :shock:
Dit zal wel een ontzettend emotionele dag geweest zijn voor je…
Hou oud is Charlotte?
Sterkte hoor meid! :-
Linda, wat erg die reactie van je excollega! :shock:
Net alsof dà t er wat toe doet zeg, jezus! :wall:
Goed van je dat je haar er mee geconfronteerd hebt! :-
Hoe was het bij de gynae?
Evelien, hihi, kindjes zijn zo rechtuit hé, komt soms hard aan maar zij spreken tenminste de waarheid én durven er ook tenminste over praten!
Marloes, wat spannend voor je! :-
Diana, wat een bijzonder verhaal vertel je daar zeg! :shock:
Dit was zeker en vast je kereltje,… wat moooi,… koester dit moment, ik ben er zeker van dat hij heel dicht bij je leeft! :-
Sterkte met je dipdagje vandaag, huil maar lekker uit vandaag, dat mag en moet ook wel eens…
Dikke kus! :-*
dank je wel meiden…en jij ook voor je uitleg gerda…eigelijk wist ik het natuurlijk ook wel,maar je gaat ook een beetje denken…tja mischien heb ik ze allemaal niet meer op een rijtje.vroeger had ik dit soort ervaringen nml heel erg vaak …maar had het een beetje naar de achtergrond geschoven,blijkbaar kan ik het nog steeds
Diana Wat een prachtig moment. Ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt. Altijd als Rob en ik op de begraafplaats zijn, komt het zonnetje even om de hoek kijken, ookal is de lucht grijs, als we daar zijn breekt ie altijd even door. Mooi-weer-meisje, noemen wij lara weleens Nu was ik vorige week op de begraafplaats en had ik een enorme dip. Ik vroeg me hardop af of ik het nou gewoon zelf evrzon, als troost ofzo, of dat Lara dat nu echt voor ons deed. Ik keek van haar grafje naar de lucht, en ineens zag ik in de wolken een grote letter L =, met een mooie hoek van 90 graden, zo bijzonder, ik voelde haar echt bij me.
Evelien ik vind de reacties van kinderen heerlijk, zo echt en oprecht! mijn nichtje zei: ik was vroeger ookeen baby, zal ik dan vandaag bij jou blijven :inlove:
Ik kom net bij de gyn vandaan. Het was weer echt fijn om daar weer te zijn. We hebben het gehad over een volgende zwangerschap. Ik mag in principe weer zwanger worden :dance:
Maar mijn bloed moet onderzocht worden op het moment dat ik helemaal ontzwangerd ben, en dat is dus 3 mnd na de bevalling. 27 december heb ik dus een afspraak voor dat bloed onderzoek, en daarna krijgen we groen licht.
Ook hebben we de garantie gekregen dat een volgend kindje met 37-38 weken met de keizersnee gehaald zal worden. DAt is een hele geruststelling voor ons.
Verder was alles goed, mijn wond geneest prima, mijn cyclus is weer op gang, en ik mag weer lekker gaan sporten, heerlijk!
Ik ben nu 5 dagen aan het sonja bakkeren en ik ben al 7 ons lichter, dat si wel motiverend!! nog even en we zitten weer aan de 65
liefs Linda
dat is ook een prachtig verhaal linda.wauww en wat voeld het heerlijk he…
Linda, Super nieuws bij gyn. Heerlijk. En dat je gewicht naar beneden gaat. Ook toppie hoor! :thumbup:
Diana, Ik kom ook steeds weer dergelijke dingen tegen. Net zoals Linda zegt, als ik op het grafje ben van Jelte weet ik gewoon dat hij naar mij luisterd. Ook bij mij houd het altijd even op met regenen.
En wat jammer dat ik nu geen vlindertjes meer zie vliegen, want ook die geven mij veel betekenis. Zoals bij de begravenis van mijn vorige manager. Half Oktober geweest en opeens was daar weer een vlindertje. Net op het moment dat ik van zijn graf/kist vandaan loop kruist een vlindertje mijn pad. Geweldig.
:think: Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ervan moet denken, want ik geloof er namelijk niet in. Echter die momenten voelen wel geweldig en dat koester ik.
Diana super zeg dat tekentje van Thomas hij zal altijd bij jou zijn hij zit in je hart.
Linda wat een geweldig nieuws voor jullie zeg echt helemaal super.
Liefs Marielle :vlinder:
het maakt niet uit of je het letterlijk gelooft of niet, het heeft waarde voor jou, en dat is tastbaar dus waar.
Super nieuws zeg Linda :-
En Diana wat een mooie gedachte dat Thomas even je wilde laten weten dat hij bij je is :- :hug:
hallo allen,
telkens ik naar senne* ga is er ook een vlindertje of een wespje aanwezig die steeds maar rond ons vliegt, eerst merk je het niet maar na een tijdje wel.
ook iedere dag brandt er een kaarsje voor senne* als ik dan tegen hem praat of kijk naar zijn foto’s dan brandt die vlam zo hoog en zo wapperen en zo, en telkens is er geen beweging of wind in huis, begrijp het nog steeds niet, heb er nog niet durven over praten met mijn man daar hij het taboe vind zo een dingen, dan denk ik van ik ben aan het dromen zeker of ik sla door. :oops:
toch raar he :?
wat ben ik blij dat jullie dus ook wel van die ervaringen hebben dus ik ben toch niet gek aan het worden…
ook zoiets …we hebben een tijd geleden een nieuwe lamp gekocht boven de eettafel.er zitten 3 lampen in naast elkaar.(ik hou van het getal 3 nu) doe ik met kaarsen in huis ook altijd 3 …1 voor mijn man …1 voor thomas in het midden en …1 voor mij…zo is het dus ook met de lamp boven de eettafel.de beide buitenste lampen doen het prima normaal dus en de middenste knippert altijd tijdens het eten…peter ziet het niet eens…maar soms geef ik ff een knipoogje zovan ik zie het wel lieverd…als ik het er nu over heb krijg ik gewoon kippevel en koude benen…
tis toch raar he, ik denk steed van sla ik nu door of wat???
maar langs de andere kant geeft het toch een goed gevoel he
het lucht als het ware op.
ben ik blij dat ik niet alleen ben!!
groetjes mama van senne*
is het toch goed geweest dat ik ff weer om de hoek kwam kijken
hoi hoi
ik heb momenteel tijdelijk ff geen internet thuis en ben nu dus ff bij mijn ma op de koffie en kon het nie laten om ff te kijken hier hihi… hopelijk heb ik vrijdag weer internet … anders hang ik weer aan de foon met tele 2 :evil: :evil: :evil: … word het een beetje moe daar … vandaar dat ik er nie ben de laatste tijd
maar goed ff weer tot de orde van hier hihi … weet nie meer zo 1 2 3 wat iedereen heeft getikt hier dus sorry daarvoor :oops: :oops: …
iig Mariëlle … wat fijn en leuk dat jullie weer thuis zijn en begrijp best dat het heel onwerkelijk is en dat zal het denk ik ook wel ff blijven… geniet lekker van mekaar!!!
Hier zijn de rode duivels ook weer vertrokken dus we kunnuh der ook weer tegen aan gaan … hopelijk mogen wij met zijn allen aankomende maand met goed nieuws komen… zodat we 2006 misschien toch nog een heel klein beetje positief kunnuh afsluiten en 2007 vol goede moed ingaan
ff over de tekens waar jullie het over hadden die hebben wij dus ook geregeld… bijv dat het nie uit maakt wat voor weer het is maar elke keer wanneer we naar ons meisje gaat breekt ff de zon door … en haar windmolen draait zo wie zo een rondje al is het windstil … en eerder vloog er altijd wel een vlinder in de buurt bij ons… en dat soort dingen… ik heb ook gewoon het gevoel dat ze gewoon altijd bij ons is … maakt nie uit waar we zijn…
pfff verders weet ik eigenlijks niks meer te vertellen hihi dus hoop dat ik gauw weer internet thuis heb …
groetjes en veel liefs miranda :vlinder:
Ik ben toen toch naar de paragnoste geweest nou die tekentjes die zien wij omdat onze kindjes willen dat wij ze zien vertelde ze mij.
Ik heb wel eens als ik op de wc zit dat ineens de lamp spontaan begon te knipperen heel apart, of idd dat de molentjes beginnen te draaien zodra je bij Luna komt terwijl er geen wind staat. Zo fijn deze tekentjes.
Hoe vinden jullie dit trouwens heeft iemand gemaakt voor ons mooi he.