Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Hoe we aan de naam komen ja eigenlijk hadden we die al een hele tijd, betekenis van de naam is rechtvaardige strijder uit het noorden. Zal van de week als ik tijd heb het kaartje nog wel ff op het forum zetten.

Voor een meisje hadden we Gaia Amora betekent aardse liefde.

Zijn dus gek op namen met betekenis hier.

Evelien dat werkt echt he dat je ze een beetje dubbel houdt heeft gelukkig nu geen last meer hebben de voeding ook wat verdund nu.

Vanmiddag toen we naar huis gingen en ik in de auto zat huilbui gehad, was ineens zo blij en verdrietig tegelijk nu gingen we met een kindje in een maxi cosi naar huis en de vorige keer met een kindje in een kistje. Zo oneerlijk allemaal kindjes horen niet dood te gaan.

Nou ik ga weer genieten tot morgen

Liefs Marielle :vlinder:

Jaaa, Evelien nog 22 dagen!! :mrgreen: hihi

En Marielle: de banner van Quillan Finn is ook mooi!!

Ik ben ook nog steeds niet helemaal tevreden over de banner.

Zou nog steeds wel graag een vlindertje (of twee) willen en wat meer keus :oops: oja en wat meer ruimte voor de tekst. Ik moest de tekst nu zodanig inkorten!! :roll:

:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@marielle wrote:

Evelien dat werkt echt he dat je ze een beetje dubbel houdt heeft gelukkig nu geen last meer hebben de voeding ook wat verdund nu.

:smiley: Voel mij helemaal trots :smiley:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ja hoor chantal,

ik ben er bij met de banner!! :mrgreen: volop klussen he :mrgreen: :oops: :inlove:

hopelijk mag ik vlug die banner vervangen he, en jullie allen hier zeker ook, dat zou leuk zijn als het niet veel verschil zou maken he? :slight_smile:

en laat ons een kaarsje branden voor meer geluk! :kaars: :kaars:

marielle die laatste foto was wel leuk he met zijn naampje erop, beeldig gewoon!!

( wat erg chantal en evelien: dat er weer es twee engeltjes moeten bijkomen :cry: hier alvast een kaarsje voor hen!! :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: )

groetjes lynn mama van senne*

Mariëlle,

gefelliciteerd met de banner er bij in je ondertekst.

Hij is prachtig, :thumbup:

Mariëlle, wat een mooi ventje zeg! :inlove:

Hij lijkt goed op zijn grote kleine zusje! :-

Geniet er van meid, 't is je zo gegund, iederéén hier! :-
:hug:

heb de banners ook maar even aangepast…ik had nog niet eens gezien dat er nu vlinderbanners waren…

Goedemorgen,

Wat erg bij die collega Chantal, maar waarom toch?

Ik begrijp t echt niet waarom er steeds meer engeltjes komen.

Marielle. Even over buikkrampjes. Venkelthee schijnt te helpen, maar de kleine kan er luie darmen van krijgen. Je kunt beter kiwi geven :shock: Ja Kiwi. Mijn schoonzusje dr kleine had ook ontzettend last van darmkrampen. Haar kraamverorgster raadde toen kiwi aan. Op een theelepeltje fijnprakken en dan gewoon geven. Dat kiwisap is goed voor de darmen.

Als Quillan nu last blijft houden van darmkrampjes word er aangeraden om naar een osteopaat te gaan. Die kan schijnbaar met masseren de darmen goed te leggen en dan hebben ze er ook geen last meer van.

Ik plaats geen banner voor red. Ik ben zo onregelmatig dat ik niet goed kan invullen wanneer ik mn nod heb. Ik ben aan t tempen en de temp ligt zo vaak uit elkaar. Ik heb ook al tussentijdse bloeidingen :eh: gehad (2x 1,5 dag) en kan maar niet ontdekken hoe t zit :wall:

Liefs Viola

Viola: wat raar joh, die tussentijdse bloedingen?

Ik ben trouwens ook heel onregelmatig (sloeg soms zelfs een maand over). Dus toen ik overtijd was, dachten we helemaal niet aan dat ik zwanger zou kunnen zijn!!!

Ik ga gewoon nu uit van de vorige cyclus en die duurde dus 38 dagen.

Dus ik heb ook nog eens behoorlijk lange cyclussen! :eh:

Diana: Nog maar 9 dagen alweer. Meid ik hoop het zo voor jullie!!

:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Die bloedingen waren ook heel raar.

Ben begonnen met tempen en doe dat sóchtends altijd in bed als ik wakker word rond 9 uur. Nu is mn temp 37.0C en toen ik die bloeding kreeg was ie ineens 36.7C. Ik ging naar de wc en bij t afvegen zat er wat bruinig rozig bloed :oops: .

Een week later precies t zelfde van 37.0 naar 36.7 en weer een dag een bloeding. Dat is nu weer een week geleden en zit nu op dag 25.

Ben benieuwd wanneer de :evil: komen of dat ik zwanger ben.

Liefs Viola

goeiemorgen meiden!

Nou, vannacht was me het nachtje wel. Om een uur of 2 hoorde we loeiende sirenes onze straat in komen, we keken en hij stopte echt bijna voor de deur, toen zagen we dat de buurvrouw met een brancard de ambulance in werd gedragen. Terwijl we uit het raam keken ging bij ons de bel. Dat was de buurman die vroeg of wij op hun 2 kinderen ( 2 en 5) wilde passen zodat hij meekon met zijn vrouw. Natuurlijk doen we dat! Die 2 kids waren helemaal overstuur na een uur verhaaltjes lezen en zingen is de kleinste in slaap gevallen. Het oudste meisje was hardstikke geschrokken en bang, dus die is bijo ns komen liggen en tegen 5 uur hoorde ik haar pas wat regelmatig ademhalen, dus sliep ze. Echt zo zielig was het. En wij wisten natuurlijk maar half wat er was, dus konden we haar ook niet veel vertellen.

Om 6 uur belde de buurman op. Zijn vrouw had een hersenbloeding gehad. Ze waren er op tijd bij geweest. HAar gezicht lijkt halfzijdig verlamd, maar de artsen denken dat dat weer goed komt. Ze is nog wel heel warrig dus de kinderen blijven nog een dagje en een nachtje bij ons. Irene ( de oudste) is toch een half dagje naar school, ik haal haar straks op en dan gaan we bij haar mama op visite. Die kleine slaapt als een roosje nu.

Ik ga zelf ook nog maar even een uurtje liggen voordat ik Irene van school ga halen denk ik.

Ik heb geen idee hoe regelmatig of onregelmatig ik ongesteld ben. Ikben vanaf mijn 17e aan de pil, en was meteen zwanger toen ik stopte.

Ik ben nu 1 keer ongesteld geweest, en dat was na 4 weken na de keizersnede. HOewel ik dat niet helemaal zeker weet, want het vloeien was nog niet echt gestopt toen, het kan ook zijn dat het een paar dagen gewoon flink gevloeid heeft,met wat helderrood bloed erbij. Ik heb dus geen idee.

Sorry voor het lange verhaal

liefs Linda

zo dan linda…dan heb jij ook weer genoeg meegemaakt voor de komende tijd…wat fijn dat je mensen zo kan helpen als er nood aan de man is he…goed van je hoor… :thumbup:

Jeetje Linda, wat een toestand.

Ik hoop dat de buurvrouw snel weer (een beetje) de oude is.

En dan ook nog 2 kleine kinderen. Dat hakt er ook weer in zeg.

Bij mij ook erg onregelmatig, maar ik temp nu ook, houd het bij en ga er gewoon van uit dat de cyclus ongeveer even lang (of wat langer) is dan de cyclus ervoor.

Na de geboorte van Jelte heb ik ongeveer 3-3,5 weken gebloed en een week later was ik weer ongesteld. Dat was dus 4 weken (30 dagen) na de geboorte van Jelte.

Vervolgens een cyclus van 32 dagen en een cyclus van 35 dagen.

Volgende week verwacht ik weer een eisprong. Waar ik mijn temp bijhoud wordt dat naar verwachting de 24e en volgens een andere site (berekend alleen de eisprong aan de hand van het aantal cyclus dagen) is de eisprong de 22e.

hihi. en de 23e ben ik jarig.

Gelukkig zijn we volgende week de hele week in Parijs. Een klusvakantie zal het wel worden :mrgreen:

:pray: Ik heb voor mijn gevoel alles voor ( :thumbup: ) om deze cyclus zwanger te worden. :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Jeetje Linda wat een toestand zeg zo zie je maar dat je zomaar iets kunt hebben.

Hier na Luna eerst ook heel onregelmatig geweest had pas na ongeveer een half jaar dat het weer helemaal op de rit was. Schijnt wel belangrijk te zijn zeggen ze dat je eerst weer een paar keer op shema ongesteld bent geworden.

Hier gaat alles super ben helemaal niet overbezorgd was ik ook wel een beetje bang voor maar het gaat super gister had hij wel heel veel last van de krampjes dan maar vandaag gaat het zo goed.

Vanochtend hoortest gedaan en hij is helemaal geslaagd tien met griffel mama helemaal trots.

Evelien lekker veel klus plezier in Parijs heerlijk zeg ff er tussen uit.

En voor de andere dames ik hou jullie banners goed in de gaten

Liefs Marielle :vlinder:

Zo linda wat erg voor je buurvrouw zeg :hug:

En natuurlijk voor haar man en kindjes :-*

Ik mag zo naar de gyn, heb allemaal vragen :shifty:

Kom later wel weer mee beppen :wink:

ik ga morgen ook naar de gyn, en heb ook ontzettend veel vragen. Heb ze deze keer ook echt opgeschreven zodat ik ze niet vergeet.

Met mijn buurvrouw gaat het gelukkig goed. Ze is al niet meer warrig, en haar gezicht trekt nu al bij. Ze kan alles nog bewegen en vertoont verder geenverlammingsverschijnselen. Ze moet een week in het ziekenhuis blijven. Dus dat wirdt veel oppassen van de week, vind ik ookw el gezllig hoor. En natuurlijk doe je wat je kunt doen :slight_smile:

Gelukkig dat t weer wat beter gaat met je buurvrouw :thumbup: en goed dat je voor ze kunt oppassen.

Succes morgen bij de gyn.

Liefs Viola

Victoria, ik ben benieuwd. Veel succes bij de Gyn.

Linda, jij ook veel succes morgen bij de Gyn.

Wat fijn dat je buurvrouw zo’n goede buurvrouw heeft, die voor haar klaar staat.:wink:

Ook fijn te horen dat het goed met haar gaat. Met een beetje mazzel houd ze er niets of weinig aan over.

Vanmorgen ben ik weer intern aan het solliciteren geweest. Tenminste ik had mijn cv vorige week naar een manager gestuurd en moest vandaag langs komen voor een gesprek. Ik had dus geen flauw idee voor wat voor job ofzo, ofdat het alleen een algemeen gesprek zou zijn.

Nou, het is voor een job. Ligt in het verlengde wat ik nu doe, dus gelijk aangegeven dat ik dan ook op cursus wil, want nu moet ik af en toe rapporten maken waarvan ik niet waar ik moet beginnen. Te ingewikkelt voor mij. En om dat dan een stapje in het verlengde te nemen. Dan denk ik gelijk. Ojee.

Ook gevraagt of er een auto bijzit, want die ben ik net kwijtgeraakt (afbouwregeling) Daar moet hij nog even naar kijken en krijg ik nog te horen.

Van mijn huidige manager mag ik pas per 1-1 over. Dit omdat weer een andere collega binnenkort wanneer zijn vrouw gaat bevallen, 3 weken weg is. Dit is de collega die de taken heeft overgenomen van mijn andere collega die ook met zwangerschapsverlof was (liep 2 weken achter op mij). Zij zit nu in de ziektewet. Ik weet het fijne er niet van, maar van wat ik begrepen heb is ze depressief of iets dergelijks. Met haar dochter gaat het overigens uitstekend.

Heel verhaal, maar ik krijg dus voor een paar weekjes wat werk erbij. Nu is dit geen dagtaak (geheel niet) dus ben benieuwd. Morgen wordt ik hier vast wegwijs in gemaakt.

Hallo!!

Ben ik ook weer, was bij mijn schoonmoeder.

Even lekker broodje eten en heel veel kletsen (dat kan ze heel goed!)

Linda: Jeetje, dat is schrikken dan zeg! :shock:

En wat lief en goed dat je hun kindjes zo goed hebt opgevangen! :thumbup:

Gelukkig gaat het alweer beter met je buurvrouw!

Succes morgen bij de Gyn.

Victoria: hoe was het bij de Gyn?

Marielle: wat heerlijk dat alles zo goed gaat. Wat een kanjer heb je ook!

:inlove: :thumbup: :inlove:

Evelien: Nou, heerlijk effe ertussenuit.

hahaha…op predictor.nl zou ik ook de 22 ste mijn eisprong hebben!!

Jullie kunnen later hopelijk zeggen…je bent in Parijs gemaakt…haha!! :inlove:

Viola: misschien ben je dan toch zwanger!!!

Ik hoop het!!! :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal, vraagje wat betreft de ponsjes (of iemand anders als die ook het antwoord weet)

Ik ben vandaag even op jacht geweest, nadat ik gisteren alvast op internet had gekeken.

Wat een boel verschillende soorten zijn er zeg.

Zo’n clip punch vind ik ook erg leuk. Maar deze heb je in 2 verschillende maten.

Welke heb jij? Helaas kun je niet ff een voorbeeldje ponsen in de winkel.

Ik heb nu de “gewone” besteld (ze hadden allemaal verschillende, maar natuurlijk niet de vlinder). Die maxi leek mij wel erg groot (was weer wel op voorraad)

Op internet zag ik ook nog vlindertjes die er voor de helft uitgaan, niet helemaal dus. Een perforator origami ofzoiets heet dat.

Ziet er ook wel erg leuk uit.

Pffff, wat wil ik nou? Oja, ik kwam er ook achter (niet bij nagedacht) dat je alleen aan de onderkant van een kaart dan een vlindertje kan doen.

Dan bedenk ik vervolgens dat je ook zo’n hoekpons met vlinder zou kunnen doen.

Of anders misschien toch maar een stempeltje doen? Of het geponsde erop plakken?

:think: :think: :think:

Een beetje besluitenloos