Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Geweldig dat je weer lekker thuis bent.

Geniet er van en die tranen laat ze maar stromen :hug:

Liefs Viola

Wat gaaf om weer van je te horen.

En laat de tranen maar komen, het is niet gek na alles wat jullie hebben meegemaakt :-

Wat een mooi kereltje is Quilan trouwens :-

Marielle, ik weinig toevoegen.

Ik ben zo blij voor je dat alles goed is gegaan en je nu heerlijk kan gaan genieten van Quillan.

En die tranen, laat die maar lekker lopen. Doe ik ook, alleen bij mij zijn het geen kraamtranen :wink:

Je hebt in elk geval genoeg leesvoer. Pagina’s lang hier op het forum, verschillende topics, allemaal speciaal voor jou en Wilco, maar ook Luna :**:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

dag marielle,

blij dat alles goed gaat met je!!! :smiley: wat een mooie naam quillan!!!

laat je traantjes maar lekker lopen meid!! ben benieuwd om je knulletje es te zien!! het is alvast een mooi manneke!!

geniet van je thuiszijn meid, en geef hem maar een dikke knuffel van me!! :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne*

Het is niet te geloven dat hun dit weer meemaken!!!

Ik vertelde toch een tijdje geleden over een collega van Sander.

Ik had van haar namelijk wat boeken te leen gekregen over het verlies van je kindje.

Zij heeft dus al een aantal ‘late’ miskramen gehad en zitten diep in het adoptie proces. Deze stond tijdelijk stop i.v.m. nieuwe zwangerschap.

Vorige week donderdag was ze 21 weken zwanger maar voelde geen leven. Eenmaal bij de verloskundige was ook het hartje niet meer te horen :cry:

Ze hebben dus wederom een (late) miskraam. Echt verschrikkelijk!

Het is dit weekend geboren: een Jongetje; Ivo Jens :**:

Zucht…weer een :vlinder: tje erbij…

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

“zucht” wat is het toch vreselijk. Iemand die zo graag een kindje wil… En dan te bedenken dat er zoveel ongewenste kindjes worden geboren, of in slechte omstandigheden. Het is gewoon niet eerlijk verdeeld…

:kaars:

Wat erg Chantal :cry: voor die collega van je man.

Hebben ze er geen verklaring voor waarom dit hun overkomt?

Heb net de pagina s van dit topic gelezen en wat zijn jullie lief en meelevend.

Meiden het gevoel wat er door me heen ging toen Quillan huildend eruit kwam dat kan ik niet omschrijven echt alsof de wereld even stil stond. Fantastisch zo mooi en het is jullie ook allemaal zo van hartte gegund.

Voor de rest gaat alles super hij is zo makkelijk huilt als ie honger heeft en sinds vandaag heeft ie ook last van de krampjes dus dan huilt hij ook maar wat is dat dan zielig zeg oh wat erg om je kindje zo te zien huilen van de pijn.

Maar gelukkig is dat snel weer over.

Met mij gaat het ook weer redelijk heb nog wel veel pijn maar dat heb ik er met liefde voor over, helaas is het met de bv niet gelukt wil niet op gang komen maar goed de fles is een prima alternatief we hebben heel erg ons best ervoor gedaan maar het lukte niet werden er beide een beetje frustrie van.

Roheryn van harte gefeliciteerd meis met dit grote wonder.

En dames heb alles gelezen verder maar heb niet alles meer onthouden.

Zal nog ff spammen met Quillan.

wat een scheetje meid…geniet er lekker van…het is je zo gegunt… :-* :inlove:

Wat ee lekker mannetje :inlove:

oh…Marielle wat een schatje!! :inlove:

Geniet maar lekker van je ventje!

Victoria: Ik weet eigenlijk niet of er een verklaring voor is dat het weer mis is gegaan. Ik zal het vanavond eens aan Sander vragen.

Het is een collega van een ander blok, dus veel contact had hij niet met haar totdat wij onze zoontjes verloren…

Ach wat een poepie :-

Kun je niet Venkelthee gebruiken voor zijn krampjes, dat is zo zielig :-

Venkelthee

Ja, we weten het, dit lijkt weer op zo’n tip uit grootmoeders tijd. En toch lijkt venkelthee te helpen bij darmkrampen. Je kunt het als gedroogd kruid of in een theezakje kopen, maar ook als kant en klaar venkelwater bij de apotheek. De thee of het venkelwater kun je met de fles geven. Ook handig is het toedienen van dit middel via een fopspeen met reservoir. Je kind zuigt zelf het ‘geneesmiddel’ met kleine beetjes naar binnen en zo hoef jij zelf niet de hele tijd naast de wieg te staan. Uiteraard is het met venkelthee net als met vele andere producten, te veel is nooit goed. Overigens adviseert het voedingscentrum om baby’s geen venkelthee te geven.

Nou meid geniet ervan en als je meer tijd hebt horen wij jou weer vanzelf :-*

:inlove: je hoeft niet te vragen of het een jongetje of een meisje is. Wat een stoere vent!!! :inlove:

Jammer van de borstvoeding, maar wat je zegt; flesvoeding is een prima alternatief. En dan kan ook wilco hem voeden, heerlijk toch!

ennuuhh spam zoveel je wil :lol:

liefs Linda

Chantal wat erg zeg voor Sander zijn collega waarom gebeurt dit toch steeds denk je dan wel eens.

Vic bedankt voor de tip hoe is het verder met jou?

Liefs Marielle :vlinder:

Deze foto had ik beloofd

Liefs Marielle :vlinder:

Ja nu is het mutsje duidelijk :thumbup:

Hoe kom je trouwens aan zijn naam?

Finn ken ik wel, maar Quilan nooit van gehoord :wink:

Met mij gaat het goed hoor.

Morgenmiddag mag ik weer naar de gyn.

Wil ik vragen hoe ze het willen doen op het einde en of ik opgenomen kan worden vanaf 35 weken.

Marielle: wat een lieve foto weer!! :inlove:

En wat jammer dat de borstvoeding niet gelukt is.

Maar flesvoeding is idd ook prima.

Bij mij kwam borstvoeding dus ook absoluut niet op gang. Dus of er nog een tweede keer aan begin. Ik denk het eigenlijk niet.

Gewoon lekker het flesje en ook leuk voor man en opa’s en oma’s.

Victoria: vandaag alweer 13 weken = 3 maanden!!! :thumbup:

Waar blijven die red banners bij de rest meiden.

KOM OP!!

Lynnty doet ook al gezellig mee zag ik :mrgreen:

Chantal, wat vreselijk voor die collega van je vriend zeg. En dan zelfs al meerdere malen. … … ik weet niet wat te zeggen…

Ik had het vandaag ook op mijn werk weer. Een account (ik heb er maar een stuk of 11 op mijn werk) van mij werkte niet meer en de server hiervoor blijkt gewijzigt te zijn tijdens mijn verlof. De persoon die ik daarvoor mailde in Engeland feliciteerde mij en toen moest ik hem dus mailen dat Jelte was overleden. Krijg ik een heel lief antwoord terug en daarbij dat hij en zijn vrouw hetzelfde hebben meegemaakt.

boehoehoe. dacht ik. Alweer iemand, houd het dan nooit op.

Weer even een vrolijker stukje typen.

Marielle, 1 woord voor jou. Wat een KANJER! (hihi, 3 woorden eigenlijk)

Uiteraard was je dolblij toen Quillan gelijk moest huilen. En nu als hij huilt ivm de krampjes, zo zielig. Ik zag het ook bij mijn buurvrouw, die wist zich geen raad. (1e dag alleen met de baby)

Vond het zo goed van mijzelf dat ik daarbij zo rustig kon blijven en door wrijven op zijn buikje en de baby kort houden (voetjes/beentjes naar zijn lichaam drukken, zodat hij zich niet strekt. Zelf lig je ook het liefste dubbel als je buikpijn hebt) Toen hij daarna weer rustig was, was ik gewoon verbaasd over mijzelf. Voor mijn zwangerschap had ik niet geweten hoe snel ik de baby weer terug had moeten geven.

Victoria, Veel succes morgen bij de gyn. Ben benieuwd naar de antwoorden en hoe het gaat natuurlijk!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hihi, mijn banner, Ja ik heb em automatisch uitstaan eigenlijk.

Ben er namelijk nog niet helemaal tevreden over.

Maar ik zal hem even showen :mrgreen:

oh. ff voorbeeld gekeken, de banner is toch wel al goed. Had ik em toch al aangepast.

Ik vond het namelijk maar niets dat ze niet precies onder elkaar zaten. En ik had er ook nog tekst bij willen zetten, maar dat paste helaas niet.

Marielle: wat een ontzettend mooie vent zeg! En ik kan me zo indenken dat het heel emotioneel is allemaal.