hallo lieve mensen,
ik ben weer terug.
mijn eerste ronde clomid gehad , en een mooie eisprong !
aan het wachten op mijn nod , en mijn regels kwamen (dacht ik)
het was rose slijmerig ,niet rood 3dagen aangehouden en weg was het zonder buikpijn en krampen? ik dacht dit kan toch niet , ik ben niet echt misselijk , had 1 dag voor mijn nod zo’n pijn aan mijn tepels ik dacht dat ze eraf vlogen , nu gaat het ik heb afentoe steekjes in mijn borsten ze voelen wel wat voller , ik heb gewacht want volgens mijn gyn kon het de innesteling zijn , en ik getest een heel vaag lijntje wist niet eens of ik het wel goed zag , toen 3 dagen gewacht en vrijdag weer getest en het streepje was al veel dikker ,
maar ik ben nu zo onzeker ben ik wel ofniet zwanger volgens mijn gyn wel maar wrm heb ik niet zoveel kwaaltjes als misselijkheid.
wel heb ik 1 week ontzettende hoofdpijn , en ben wat meer moe,
ik weet geen raad meer wat denken jullie?
eigenlijk zegt mijn test genoeg maar toch kan ik het niet echt geloven ,
ik hoop dat iemand wat weet ervaringen etc.
zijn er mensen die ook geen kwaaltjes hadden ?
en wanneer begon het voor jullie?
dankjewel allemaal
groetjes tOetiiee
zwanger! Duidelijk, streep is streep! GEFELICITEERD!!!
Ik had ook nergens last van!
Weekje later borsten (zoals jij omschrijft, wel degelijk een duidelijk teken!) nog een weekje later banden pijn, misselijk. (was ik 6/7wk zwanger) Maar om nu te spreken van duidelijk onzettend zwanger kwaaltjes?
Lekker toch meid! Geniet ervan!
Xje Heidy
hoi ,
okeej zo zie je maar dat het toch kan ,
maar ik ben zo onzeker doordat k vorig jaar mk heb gehad , ben een beetje voorzichtig nu ,
misschien mag ik juis blij zijn dat ik nog niks heb ,
maar toch blijf het onwerkelijk ,
dinsdag moet ik naar de gyn voor echo , ben benieuwd.
dankjewel :-*
trouwens ,
wie teste er ook met matcare positief , of licht positief en heeft nog een fototje?
reageert er helemaal niemand
ik dacht eerst dat de testen niet goedwaren maar nu ik kijk zie ik dat ze van matcare zijn ik heb die zonder die casette dus alleen het streepje zeg maar
graag reactie’s
bedankt alvast :hug:
Een streep is een streep hoor, gefeliciteerd! ik ben nu voor de derde keer zwanger en heb nooit kwaaltjes gehad (niet moe, niet misselijk, etc. alleen verderop in de zwangerschap behoorlijk wat maagzuur, maar dat was het ook wel zo’n beetje). Ik heb trouwens ook altijd met Matcare getest, fotootje van mij laatste test:
@ :ejb dankjewel ik ben heel erg blij ,
en ik heb net zo’n streep als jij hebt precies zo , alleen bij mij is ie echt licht rose tot schaduw.
maar goed ik geloof het ookwel , maar ben alleen bang dat het dalijk niet zo is , maar eigenlijk heb ik 2 positieve testen dus ik moet het geloven:)
maargoed mijn moeder had ook nooit kwaaltjes bij ons alle 4 dus je hoeft niet altijd wat te hebben , ik dacht juist dat het niet raak was maar dat is dus onzin dat je altijd wat moet voelen haha ,
hoeveel kinderen heb je en hoe oud:)
xx Samantha
ejb SOrry ben een beetje scheel ik zie het onderaan je berichtje staan , wel leuk .
als alles goed is word dit mijn eerste ,
groetjes :-*
Graag gedaan hoor. En onzekerheid is heel normaal (al is het natuurlijk wel vervelend). Probeer er lekker van te genieten :-*.
Ik zeg ook zwanger…
bij mij begonnen de kwaaltjes bij allebei pas in week 6 a 7. En goed ook :sick: :mrgreen:
Alvast gefeliciteerd!!
ja, hier ook de eerste kwaaltjes rond 7 week, dus wacht nog maar even af op die kwaaltjes en geniet vast van het idee :inlove:
hallo allemaal
ik ben zo zenuwachtig morgen moet ik gaan ,
al ik goed gerekend heb ben ik nu 5 weken, 5 dagen zwanger,
maarja ik ben zo bang voor teleurstellingen morgen ,ik moet om 4 uur gaan
laat jullie wel wat weten ,
begin nu meer last van me boobs te krijgen :oops:
we zullen zien morgen , enja wat betreft de kwaaltjes klopt ook weer , niet iedereen voelt meteen dat ze zwanger is maar hoop het zo ,.
naar 2 jaar wachten een een mk met 11wk…
duimen jullie voor me?
xxx
ik heb ook een druk op mijn blaas , en smorgens als ik wakker word doet dat best pijn moet ik snel naar de wc rennen ,
hebben jullie dit ook gehad , heb de hele tijd het gevoel dat moet plassen hahah
:oops:
hoe gaat het met iedereen ?
het is zo stil :hug:
ojaa , ik had vandaag best buikpijn dacht dat de duivels kwamen maar nu is het weer weg ,
en steekjes rechterlies , en boven het schaambot rechts…
:roll: .
mja ik heb geen dikke buik en ook niet echt trek eet ik 3 hapjes zit ik al vol ,
en gister bij me ouders aardappelen gegeten had er echt zo een zin in , had ik alles op toen werd ik me toch misselijk en kon het niet meer inhouden , sorry voor de details . maar heeft dit er ook mee te maken?
ik had er echt zin in en honger en erna werd het me slecht
xxx :oops:
Ik duim heel hard voor je! Hoop het echt!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik tussen de 4 en 6 weken dat ik er af en toe 's nachts uit moest om te plassen (hoef ik anders vrijwel nooit), en die pijn die je beschrijft is waarschijnlijk bandenpijn.
Misschien is het leuk om je bij de 9 maanden mama’s aan te sluiten bij de mama’s in de maand waarin je uitgerekend bent?
ja ik wil het heel graag
maar durf het nog niet ,
morgen mayb wel ik wil van de gyn echt horen dat ik zwanger ben dan vertrouw ik er pas op en dan doe ik mee bij de 9 maanden mamma’s aan te sluiten , maar het is nog zo pril!!
dankjewel allemaal jullie zijn allemaal zo lief
c :shifty:
toch ben ik een beetje in de wolken :inlove:
hallo .
ben vandaag geweest bij de gyn.
ben dus wel zwanger maar mijn test is zo vaag omdat ik 1 week minder ben ben dus 5 weken en een paar dagen , ze kon nog niks zien alleen mijn bmslijm was heel dik en een heel goed teken , ik ben dus super blij , ze kon dus zien dat er een zwangerschap aanwezig was , maar moet over 2 weken terug en dan kan ze al wat zien is dit normaal dat je nog niks ziet?
ik ben nu wel gerustgestelt had de test meegenomen en ze zei dat ie gwn positief was , ik moet nu stoppen met roken enz, maar moet afbouwen , volgens mijn gyn kon je niet in een keer stoppen , maar ik heb er alles voor over , ben best wel blij , maar ben nog blijer als ik over 2 weken een beebje zie zitten
heeft iemand dit ook meegemaakt…
dankjewel allemaal.!! nou hopen dat alles goed blijft gaan
Ik heb een echo gehad met 4/5 weken met mijn zoontje. Dan kunnen ze interdaad wel wat zien zitten
Als de gyn positief is dan zal het wel goed zitten dus gewoon genieten nu!
en over het roken, ik ben ook in een keer bats boem gestopt! is helemaal goed gekomen! dus gewoon voor gaan!
suc6!
gefeliciteerd!!
denk dat je over 2 weken wellicht een rachtig hartje ziet kloppen :inlove:
en roken? kan er niet over meepraten, maar ik zou ‘gewoon’ proberen om in 1x te stoppen
succes ermee!!
hallo
dankjewel :inlove:
@ Formally known as Vuegje : ja wat jij zegt kan inderdaad , ze zag bij mij alleen dik slijmvlies en dat was een goed teken , maar dat komt ook omdat ik een hele late eisprong heb gehad , en ze zei ook dat dat verschilt bij de een zie je wel wat en bij de ander ook , ze zegt je bent wel zwanger want dat is duidelijk ,je hebt een posi test, dus ik moet nog even afwachten als ik geluk heb zie ik inderdaad over 2 weken een mooi hartje kloppen , ik ben bezig met stoppen met roken , mijn gedachten omschakelen en dan komt dit helemaal goed
@amy , dankje ik hoop het ook ja , maar het is zo spannend nu nog 2 weekjes wachten maar ben helemaal in de wolken :inlove: hoop dat dit keer wel alles goed komt.
maar wie heeft er een echo gehad met 5 weken en 1dg en zag je ook nog niks?
hoop zo op reactie’s
xx toetiiee :think: