Zwanger na MK, hoe rekenen?!

Ik heb eind december een MK gehad en ben daarna niet meer ongesteld geweest. Wel weet ik dat al het HCG uit mijn lijf was…

Nu ben ik weer zwanger, maar hoe reken ik nu in hemelsnaam uit hoever ik ben?!

Van Harte Gefeliciteerd

Geen idee…

mij is toen trouwens geadviseerd om eerst een ongesteldheid af te wachten voordat we er weer voor zouden gaan.

mede om je zwangerschapsduur te bepalen.

de nieuwe testen van Clear Blue geven nu trouwens aan hoe lang je zwanger bent… misschien kun je die proberen.

Tja, dat was onze bedoeling ook… Maar we hebben 1 slippertje gehad… Ik schijn nogal vruchtbaar te zijn en dat wordt nog even bevestigd!

Flien, wanneer heb je die echo ook alweer gehad? Hoe lang was je cyclus normaal (voor je mk).

Als je uitging van dinsdag je NOD verwacht ik nu (gezien je testresultaat) dat dat een paar dagen eerder is, dus dat je nu zo’n 4 weken zwanger bent.

Wat voor datum rolt daar dan uit? Zo rond 9 oktober ofzo?

Deb het rekenwonder :wink:

Die echo was maandag 19 januari. Voor de MK was mijn cyclus 28 dagen… En toen was mijn baarmoeder al klaar voor een innestelling… Ik kwam dus ook al op begin oktober uit…

Dan hou ik het op 9 oktober! Het lijkt me dat je dan de 19e je ei al voorbij geweest bent en dat je dus pakweg op dag 16 van je cyclus gezeten hebt. Als ik bij 19 januari dan 12 dagen (maakt totaal 28) optel kom ik op 31 en da’s vandaag! Dus dan heb je braaf op je NOD getest!

Mag ik nu een koekje van je? :mrgreen:

Ik vind jouw verklaring uberlogisch! Dus ik hoef helemaal geen verantwoordelijkheid af te leggen aan m'n vriendinnetjes omdat ik niet mijn afspraak/beloftes na ben gekomen!

Precies!

Hij was lekker trouwens! Thanx! :-*

Mooi… Nou, dan hou ik voorlopig 9 oktober aan, ik kan het altijd nog aanpassen!

En weet je Flien… zelfs als je precies weet wanneer je ei is geweest… dan nog klopt de zwangerschapsduur niet altijd. Ik heb m’n ei op 20 oktober gehad, maar ben volgens de echo pas zwanger geraakt op 26 oktober :roll: . Het tegenovergestelde gebeurt ook regelmatig… dat het kindje wat voor ligt op schema :mrgreen: . (bij mij dus niet… ik maak traag hCG aan in het beging en blijkbaar groeit het kindje dan ook wat minder snel :eh: )

Meis, nogmaals gefeliciteerd!! Probeer ervan te genieten!! :-*