zwanger en sex

succes meiden…ik hoop dat het bij jullie wel werkt.

hier heeft het vorige keer geen resultaat gehad

zelfs zo tegen het einde is het héél goed te doen, je word alleen wat creatiever :wink:

maak je geen zorgen, een orgasme van jou zorgt zelfs voor een goede doorbloeding en is dus héél prettig voor de kleine…

Jaaaaa lekker seksen! Hier hebben we het tot op de dag van de bevalling nog gedaan en ik ben bevallen met 39 weken. Gewoon lekker net als anders, alleen wat creatiever zijn omdat er een bolle buik behoorlijk in de weg zit.

En als je een orgasme krijgt beweegt je baarmoeder ofzo. Het is een spier en die trekt dan een beetje samen en dan wordt je kindje door de baarmoeder geknuffeld. Hier heeft de kleine er nooit problemen mee gehad ofzo.

Mijn vriend begon het rond week 20, toen mijn buik echt groter begon te groeien, wel eng worden. Hij durfde ook niet meer zo ‘heftig’ te doen. Maar dat vond ik echt grote onzin.

Wat ik heel speciaal vond is dat ik voor de zwangerschap altijd de orgasmes laag in mijn buik voelde en dat tijdens de zwangerschap, hoe meer mijn baarmoeder groeide, hoe hoger ik ze voelde. Dat vond ik zo grappig!!

Dus lekker doen waar je zin in hebt. Als je geen zin erin hebt; geen probleem. Dan doe je het lekker niet! Je kunt ook op andere manieren vrijen, zonder dat het perse geslachtsgemeenschap hoeft te zijn natuurlijk. Doe waar jullie je goed bij voelen!!

Het zou wat zijn zeg… eerst klussen alsof je leven ervan af hangt en dan de hele zwangerschap geen sex. En daarna weken geen zin/veel pijn te hebben zeker. :shock:

Hier gaat het ‘gewone’ sexleven gewoon door, al merk ik wel dat mijn libido een stuk minder is. Ik heb hooikoorts en ben gewoon moe, dus vaak heb ik even de lucht niet om ook nog eens te gaan sporten. Als ik lucht en energie heb, is het heerlijk. Alles lijkt een stuk gevoeliger en daar genieten we alledrie van :wink:

@Priscilla wrote:

Hier gaat het ‘gewone’ sexleven gewoon door, al merk ik wel dat mijn libido een stuk minder is. Ik heb hooikoorts en ben gewoon moe, dus vaak heb ik even de lucht niet om ook nog eens te gaan sporten. Als ik lucht en energie heb, is het heerlijk. Alles lijkt een stuk gevoeliger en daar genieten we alledrie van :wink:

Helemaal herkenbaar (behalve de hooikoorts dan :wink:)

Hier was de sex 1 groot feest eindelijk geen rubbers meer en tot op het laatste moment veel zin gehad. Kindje is nu ondertussen 7,5 maand en uiterst tevreden en veel “geknuffeld” dus tijdens de zwangerschap :lol: Gewoon lekker doen dus.

Veel plezier :thumbup: