Zucht... wie is er nog meer overtijd met bevallen?

Zucht… ik weet het, ik weet het, je moet niet van de uitgerekende datum uitgaan :lol:…

MAAR WAT DUREN DE DAGEN LANG ZO! :roll:

Dat wilde ik maar even kwijt :wink:

Sterkte en suc6 meid!!

Wachten duurt inderdaad lang…maar tis nu niet zo lang meer wachten voor jou.

Ik wil geen boosdoener zijn hoor maar mijn dochter is 18 dagen te laat geboren :wink:

Maar jouw kindje komt vast niet zo laat.

Succes straks :thumbup:

hij 3 wk te laat

zij 2 wk te vroeg

ik liep bij mies tot 10 dagen over… heet ook Marcella… dus als dat een graatmeter is :mrgreen:

nee sterkte hoor, ik was het ook zoooooooooooooo zat en vooral de stomme vragen “ben je nou nog niet bevallen?” Of… “word het niet eens tijd dat je gaat werpen?” Nou… die laatste is erg verkeerd gevallen en dont mess with a pregnant woman… en op die eerste heb ik op het laatst een keer of 4 het antwoord gegeven "Ja joh, t kind is er allang, deze bult is vocht… heb je het kaartje niet gekregen dan?.. 8)

@Cell wrote:

en vooral de stomme vragen “ben je nou nog niet bevallen?” Of… “word het niet eens tijd dat je gaat werpen?”

:roll: of: “zó, dat duurt niet lang meer!”

‘nee meneer, kind had er al een week moeten zijn’ :evil:

Onze draak kwam 9 dagen ‘te laat’, maar ik heb 't gelukkig nooit erg gevonden. Vond 't wel gezellig, dat gespartel in m’n buik :inlove:

och meid das idd dom wachten.

Hier ook gehad.

yara was er dik 3 weken te vroeg en ik had me beetje bedacht dat Thije dus ook wel wat te vroeg zou komen.

Nou niet dus,meneer vond het nodig om te blijven zitten tot 42+3, Dus ik baalde ook als een stekker.

Succes met de laatste loden in ieder geval :-*

Ik leef met je mee! Dana was 16 dagen overtijd… Men, wat was ik het zat zeg! Ik ben 3x gestript zonder resultaat. Gelukkig besloot madam uiteindelijk toch maar om er uit te komen, één dag voor ik ingeleid zou gaan worden. :snooty:

Ik hoop zo dat ik dit keer niet weer 16 dagen hoef te wachten… :frowning:

ogh hou dr over op!!

bij lucas was het keurig op tijd, namelijk 2 dagen voor de uitgerekende datum

thomas werd al wat eigenwijzer, ik was 41+6 weken zwnager en de volgende ochtend zou ik naar het zieknhuis moeten voor inleiding, ben diezelfde nacht bevallen om 3 uur dus uiteindelijk met 42 weken

iris idem, moest wederom naar de gyn ivm 42 weken zwnagerschap, maar ook iris besloot toch nog even zelf te komen, en dat terwijl ik die dag nog niet eens gestript kon worden omdat alles nog dicht zat. de vk vond het ook wel heel grappig dat ze mij weer zag die avond…zo zie je maar weer, beeb komt pas echt wanneer hij of zij daar zin in heeft, en helaas weet niemand daar een antwoord op, ja of je moet medisch bevallen (ks en inleiding)

ik hoop dat je niet meer zolang hoeft, maar goed geniet wel van die laatste dagen, want je zal dat getrappel en die dikke buik nog gaan missen! :inlove: :inlove: al staat daar natuurlijk niet een vers geperst babytje tegenover :inlove: :inlove:

Sterkte de laatste dagen :hug: .

Helaas weet ik ook alles van overtijd zijn, beide kids zijn geboren met 42+1. Hopelijk duurt het voor jou niet zolang.

En al die vragen :evil: :evil: “loop je er nu nog” of “hoor jij nu niet in bed te liggen” :evil: :evil: Alsof ik het zelf niet helemaal zat was :evil: .

Groetjes Renate

Ik was ook overtijd. Bij de eerste vond ik dat vreselijk. Ik was veel aangekomen en had het zooo gehad.

Hij kwam met 10 dagen overtijd.

Bij de 2e ook overtijd maar daar had ik minder last van. Had een net buikje, niet zoveel aangekomen en was natuurlijk met M.ateo in de weer die toen ne begon te lopen. Ik begon te mopperen toen ik 7 dagen over tijd liep, kreeg toen voorweeen. Dacht ik :wink: 3,5 uur later was M.icah er…

Hallo,

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het kindje snel komt.

Ik kan me voorstellen dat je er goed flauw van bent.

Ik kan deze jongman er nu al wel uitkijken hahaha en ik moet nog een paar weken.

of dat ze zeggen: jij bent ook aan het aftellen en dan zelf snel zeggen dat je alweer aan het optellen bent…

Dan kijken ze je net zo aan alsof elk moment de beeb eruit zou kunnen vallen

Sterkte met wachten…

gr patricia

:think: hoe is het nu?? Al 14 dagen overtijd offff…? :wink:

Sas was tien dagen te laat en op de dag voor de bevalling zat ik echt jankend in de tuin dat ik gewoon niet meer wachten kon.(had ook al twee nachten niet geslapen). Tot dat moment kon ik het eigenlijk wel goed handelen. Bij Senna liep ik 5 dagen over tijd en een dag na de 40 weken was ik er zo beu van dat ik eigenlijk gewoon op de bank onder mijn dekentje wilde zitten in mijn eentje wachten tot ze kwam. Gelukkig kon ik mezelf redelijk onder mijn hol schoppen. Maar nee, sóms is over tijd lopen niet leuk!

Al ga ik er van uit dat jouw kleine er nu onderhand al is?

ik was 15 dagen overtijd en mevrouwtje kwam toch vanzelf…op dat moment geloofde ik niet dat ik ging bevallen, ik wachtte al zolang , ik dacht dat ik gewoon voor altijd met die toeter zou rondlopen :lol:

succes en hopelijk hoef je niet lang meer te wachten!