zoveel slapen??

Geniet ervan zou ik zeggen… hier was het ook zo… HELLAAS al weer over hihi!!

kus

Emma sliep ook van voeding naar voeding en nu nog slaapt ze veel.

Ze hebben het echt nodig hoor. :thumbup:

Ik leg haar nu ook max anderhalf-twee uur na de voeding weer in bed, als ze niet al zelf aangegeven heeft moe te zijn. Ze slaapt niet altijd, maar rust wel uit. Tot 12 weken binnen het uur op bed. Emma huilt ook zelden.

@dietske wrote:

Even een vraagje…Lotte slaapt echt constant, dag en nacht. Is dat wel normaal???

We gaan nu wel van het ene uiterste in het andere, Jinthe sliep als pasgeborene en als baby heel erg weinig en huilde heel veel. Lotte huilt nooit en slaapt altijd…

Ik lees dan hier en daar dat pasgeborenen zo’n 18 u per dag slapen. Is hier wel meer dus.

Ze drinkt wel elke twee uur, zo’n 10 Ã 15 minuten en slaapt dan weer verder.

Enkel snachts is ze soms een half uur tot een uur echt wakker.

Ik vergeet soms echt dat er nog een tweede kind in huis is. Het is dat ze elke twee uur wil drinken, anders zou ik het echt vergeten :wink:

Maar soms vraag ik me dus af of het wel normaal is en of ze niet iets heeft waardoor ze zo moe is.

Je hebt zojuist soufian beschreven. Ik heb toen hij zijn leeftijd had ook een topic geplaatst :mrgreen: .

Hij sliep 21 a 22 uur op een dag en wou ook om de 2 uur drinken. Het is een gezonde knul van 2 die nog steeds zo,n 14 uur per dag slaapt. Echt niet druk om maken. Ik heb me ook afgevraagd in die periode õf ik wel een kind had. Iedereen had het over zwaar en die van mij sliep. Ik hoop nu op nog zo een :mrgreen: :mrgreen:

Ohhhhhhh lekker zou ik zeggen zo`n slapekoppie!

Thije is wakker van 06.30 tot vaak wel 21.00 en neemt af en toe een haze slapie van 15 minuten 2 maal daags!

Tja de een is nu meer slaap nodig dan de andere was antwoord op cb. Maar ik vind dit wel weer extreem weinig zoals jij je vraagtekens zet bij Lotte.

Maar geniet ervan zou ik zeggen! :-*

Schoen, jinthe was net als thije, die was altijd wakker en deed enkel van die hele korte hazeslaapjes en huilde ook erg veel, net als Thije.

dus ik ben stiekem wel blij nu hoor dat het deze keer anders is

Ondertussen heeft Lotte wel haar wakkere uren, zo vanaf 18u tot 23u of nog later. Meestal heeft ze dan ook last van erge krampen.

Maar overdag nog snurken tegen de sterren op :slight_smile: