Mijn achterbuufje doet héule mooie taarten 'n stuff maken. Nu lag ik maandag nacht wakker en daar over na te denken. Ik had haar dinsdag op de msn en vroeg haar of het haar leuk leek om ets te brouwselen wat we in de kraamtijd kunnen uitdelen ipv beschuit met muisjes. Zij helemaal enthousiast. Nu gaan we cupcakes maken en die gaat ze bekleden. Deze worden het. Dus en blauwe of roze ondergrond en dan met een luiertje er op van botercreme (?)en langs de rand de geboortemuisjes… Ik vind hetzooo leuk! Heb vannacht gewoon wakker gelegen omdat ik nu helemáál zin heb in de kraamtijd! gigi…
ziet er echt leuk uit!
Origineel, leuk enne ook lekker ?? :drool: (je moet natuurlijk wel even
voorproeven neem ik aan? )
Wat leuk!! :shock:
Is inderdaad weer eens wat anders dan de beschuiten met muisjes.
Herstel: het blauw is van botercreme (dus boter met heul veul poepersuiker) en het luiertje van fondant.
Pascal, als goede kraam/gstvrouw vind k het inderdaad van groot belang te weten wat er aan het bezoek voorgeschoteld wordt! hihi…
Binnenkort gaan we er een stuk of 12 bakken, invriezen en over een week of drie ontdooien om te zien of de cake dan nog lekker is.
Als het inderdaad dan nog lekker is gaan we er met een week of 37 een stuk of 50 bakken en dan maakt dinnetje de bekleding in het voren. (Zij gaat dus het geslacht weten). Als ik ga bevallen halen we de eerste lichting cakejes uit de vriezer en dan kan dinnetje ze bekleden. Zo leuk!!!
Ziet er :thumbup: uit. Heel leuk idee… eens wat anders dan beschuit met muisjes (hoewel ik dat ook altijd heel erg lekker vind :mrgreen: ).
:inlove: ow Mar, wat schattig!!!
jaloers jaloers :mrgreen:
Wij willen dit keer ook geen beschuit met muisjes, maar zitten te denken over soesjes met muisjes of idd cupcakejes met muisjes. Cakejes al van te voren bakken, en dan in de vriezer ja.
( :think: wanneer ga jij testen of dat werkt?? Vraag me net als jij af of de cake niet heel erg uitdroogd :? )
:inlove: maar vind dit met de luiertjes sowieso echt helemaal leuk!! Is ook leuk voor de kids om uit te delen op school!
echt een super leuk idee!! en lekker :drool: :mrgreen:
Als je iemand nodig hebt om mee te testen dan wil ik me daarvoor best opofferen hoor.
Wat een leuk idee :shock:
wat leuk :mrgreen:
Echt heel leuk! Zoiets wil ik ook… :mrgreen: :think:
@Suuzeke wrote:
Echt heel leuk! Zoiets wil ik ook… :mrgreen: :think:
:shock: Suze wat zie ik nu :shock: Gefeliciteerd zeg!!
@Jiska wrote:
:inlove: ow Mar, wat schattig!!!
jaloers jaloers :mrgreen:
Wij willen dit keer ook geen beschuit met muisjes, maar zitten te denken over soesjes met muisjes of idd cupcakejes met muisjes. Cakejes al van te voren bakken, en dan in de vriezer ja.
( :think: wanneer ga jij testen of dat werkt?? Vraag me net als jij af of de cake niet heel erg uitdroogd :? )
:inlove: maar vind dit met de luiertjes sowieso echt helemaal leuk!! Is ook leuk voor de kids om uit te delen op school!
Ik had ook soesjes met witte chocolade en muisjes in de vriezer per 10 verpakt,ideaaaaaaaaaaal!
Had ook met dat gesmolten chocolade nog flikken gemaakt met muisjes erop.
En ik had bij een webwinkel van die roze/gele spekken laten bedrukken met hoera C.eliza is geboren en een lief plaatje erop.
Die heeft mijn zoon ook getrakteerd in de klas.
Was leuk als mensen op visite kwamen…koffie en dan een mooie schaal met die soesjes,spekjes en flikken erop,stond erg gezellig en was :drool:
Marion…ik vind ze geweldig!
En erg orgineel :inlove:
@joseetje wrote:
Als je iemand nodig hebt om mee te testen dan wil ik me daarvoor best opofferen hoor.
Ow das leuk!!! Dan doen we een babyshower met de zwangeren van kok!!! Leuk leuk leuk leuk!!!
(en mijn dinnetje 450 cupcakes bakken… oef! hihi)
Je kunt ze ook bekleden met, bijvoorbeeld, zuigflesjes, ipv luiertjes, en rammelaartjes, en wiegjes. Zo vreselijk kjoet als je ze op een etagère uitstalt…
Sas, jouw idee ook zo ontzettend leuk! En is sowieso leuk om eens een keer iets anders te doen, nietwaar?
Ik beval in de zomervakantie (als het niet te vroeg komt, mar gezien mijn eerdere twee zwangerschappen alletwee langer dan 40 weken duurde, ga ik daar niet van uit) Dus dan zou Sascha na de vakantie trakteren en ja, dan wil ik eigenlijk ook wel zoiets, is toch geweldig!
Zijn idd super leuk zeg…en zeker wel even voorproeven (een paar keer hihi…)
Bij Levi had ik hartjes gekocht en ingepakt in doorzichtig papier met een kaartje eraan.Dat hebben de meiden toen getrakteerd op school.
Zelf benik niet zo’n fan van beschuit met muisjes…die vind je met kerst dat nog onder de schoolbanken en/og thuis
Danielle
OOOOOOOO, dat wil ik ook!!!
Vet jaloers!!! :mrgreen:
Wat een topidee! :thumbup: