ZOOOOOOOOOO hoe stom kun je zijn...

Whoehahaha wat een stunt zeg, schitterend!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Hahahaha :lol:

Hoe groot was de verassing toen je het pakje openmaakte? :mrgreen:

Whahahaha!!!





:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Ik had je gezicht wel willen zien! :lol:

:lol: :lol: :lol:

Geweldig

:lol: :lol: :lol: En ben je goed verwend geworden door jezelf? Leuk cadeautje? Of was het rommel die je op marktplaats had verkocht :mrgreen:



Vind het wel jammer dat je nu dubbel moet betalen. :hug:

Heb je het pakje nog? Niets aan de hand hoor, gewoon een streep door je eigen adres zetten met ‘retour afzender’ en hoppa! :mrgreen:

Whahaha wat grappig, zou mij nooit gebeuren :liar: .

Ik heb jaren geleden (was ik wel nog heel jong hoor, een jaartje of 10 misschien) een verjaardagskaart naar mijn penvriendinnetje gestuurd. Rechts mijn naam met adresgegevens, links alleen maar ‘aan Noortje’. Ik was nog kwaad ook toen mijn broer me een dag later uitlachte toen de kaart bij ons thuis aan kwam in plaats van bij Noortje :mrgreen: .

Hahaha wat grappig, kom niet meer bij hier :mrgreen:

Idd, net wat iemand hierboven zei, retour afzender. Ligt er wel aan wie de ander is. Een goede bekende kan er dan ook wel om lachen :wink: Als je wel iets verkocht hebt aan een vreemde zou ik voor de netheid wel een ander pakje doen. Hihi moet er nog om lachen :mrgreen: :hug:

@Mutsie86 wrote:

Hahaha wat grappig, kom niet meer bij hier :mrgreen:

Idd, net wat iemand hierboven zei, retour afzender. Ligt er wel aan wie de ander is.








IK :mrgreen:



Ik snapte het verhaal al niet helemaal in je PB Issie, nu snap ik pas wat je gedaan hebt :lol:

:lol: :lol: :lol:



Geweldige actie!