oke hahah ik dacht ik sopmet het ziekenhuis en ga dit doen, maarheb er een dagtaak bij :lol:
hahaha nee oes anders worden je dieren ziek
dus je moet ze elke dag wel 1 of 2 keer verzorgen
ik heb een babyzebraatje :inlove:
ik heb per ongeluk 2 mannetje gorillas in hun verblijf gedaan… nu wil ik een vrouwtje erbij doen, maar dat lukt me niet :think:
Ik heb me ook aangemeld (je moet toch wat als je ziek thuis bent).
Wat ik me af vraag, hebben jullie ook een BETA versie.
Tot nu toe heb ik al een baby papegaai, een baby stokstaartje en een baby flamingo. Ben nu de zebra’s aan het voortplanten.
Groetjes,
Linda
beta versie? wat is dat en hoe zie ikdat?
ik heb een babyfamingo, babybever, babyzebra, babykonijn en een babypapaai
Bovenin (kan helaas geen afbeelding laten zien) heb je in het midden Zoo Mumba staan (de tweede o is een afbeelding van een kat). En daar staat het woord Beta bij.
Mijn man geeft aan dat Beta een "proef"versie is en dat niet alles het doet zoals het moet doen. Daar heb ik dan geen last van. Het enige wat mij opvalt is dat mijn punten soms minder worden.
Als jullie geen Beta hebben, vraag ik me af hoe jullie het programma opstarten.
Groetjes,
Linda
ja nou je het zegt dat heb ik ook… zou het het spel dan strks weer overnieuw moeten :think:
nee beta betekent dat ze bezig zijn spel aan het opbouwen dus er komen steeds vernieuwingen
oke gelukkig… niet dat ik nu mijn best doe en straksweer helemaal overnieuw moet
Nou zoiets bedoelde ik ook, alleen ik verwoorde het niet zo goed.
Heb inmiddels ook een baby zebra.
ik had net een baby pinguin :inlove:
baal wel van mijn gorilas dat ik er mannetjesin heb staan :wall:
ja enige oplossing is hem verwijderen en opnieuw je beestjes kopen :?
heb ik ook gedaan met de stokstaartjes
ik heb een baby stokstaartje :inlove:
level 7 :dance:
je gaat hard oes :shock:
uhhh valt mee toch :oops:
Je gaat zeker hard Oes, ik zit ook in 7 :shock:
Ik heb net maar eens wat diertjes bijgekocht en gelijk wat aan het fokken gezet :mrgreen:
ja marieke dan krijg je ook meer xp per dieren
dus dan gaat het sneller bij jou :thumbup: