ja ik baal wel een beetje, wantdie puzzel was er pas toen al mijn dieren al jongen hadden…dus krijg nooitdie puzzel af :? …
wat is de beloning dan?
Ik had ook een puzzel af vanmorgen en kreeg 10000 ep en 5000 Zd
wow wat veel zeg… :shock:
ik had er ook 1 af en kreeg ook een mooie bonus :dance:
Ik denk dat ik maar bij de neushoorns in mijn zoo ga zitten, die zijn net zo bol als ik :?
ga je dan ook met de bal spelen?? :mrgreen: :silenced:
goedemorgen… ben snot verkouden…
marieke… hahaha… :lol:
Ik denk dat ik er mee stop. Ik vind het een leuk spel, maar alles steeds maar aanklikken kost zo veel tijd.
Ik heb nu een aantal keren coins gekocht voor die hulpjes en dan is het leuk om te doen, maar dat kost me gewoon veel te veel.
ja het spel mag van mij ook wel wat uitdagender…
level 17 :dance:
ik stop ermee tot het wat leuker wordt en uitdagender
Sophie, jammer hoor dat je er mee stopt.
Aan de andere kant ook wel begrijpbaar, het is inderdaad niet veel meer dan op dingen klikken.
Ik vind het daarentegen toch wel uitdagend. Ik richt om de zoveel tijd mijn dierentuin opnieuw in en ook de puzzels en opdrachten vind ik wel uitdagend om te doen.
Kan nu even geen nieuwe dieren plaatsen en ik ben klaar met jongen, maar vind het nog steeds leuk om te doen.
Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug.
Groetjes,
Linda
ik heb het ook beetje op laag pitje , ik kijk nu maar 2 keer per dag :lol:
Ik klik elke dag zo’n 2 of 3 keer. Verder is er inderdaad weinig uitdaging aan op dit moment.
Als ik er tijd voor heb, zoals nu, hou ik het de hele dag wel in de gaten.
Vind het nog steeds erg leuk. We hebben weer nieuwe huisjes en je kon laatst ook niet dieren aanschaffen, alleen had ik daar niet genoeg geld voor.
Kan niet wachten totdat ik weer een level hoger ben en weer nieuwe dieren kan kopen en weer kan beginnen met jongen.
Maar goed, ieder zijn ding.
Groetjes,
Linda
eindelijk een beetje uitbreiding op zoomumba :thumbup:
wat dan?
nog geen idee allemaal maar als je inlogt zie je het wel… je kan nu pootjes sparen voor je hokken op te pimpen enz…
En een rad van fortuin, eindelijk weer eens wat nieuws :lol:
Lijkt alleen wel of alles nu vastloopt elke keer :?