beterschap voor je kindje linda
heb inmiddels nijlpaarden
enne ben vanavond off line want mijn hubbie is jarig en we krijgen eters :dance:
gefeliicteerd met hubbie!!!
ik ben er vanavond ook niet… ga naar de kapper…
wie zou trouwens zaterdag overdag en savonds mijn zoo willen doen
Sophie, gefeliciteerd met hubbie.
Oessie, ik heb zaterdag, op boodschappen na en sinterklaas binnenhalen, niets op de agenda staan, dus ik zal proberen zaterdag je zoo wel even te doen.
Thijs is al aan de betere hand. Had een zware griep te pakken. Zondag was zijn koorts opgelopen tot 40.1. Nu koortsvrij, maar nog zwaar verkouden.
dames, ik vond onderstaande op het forum.
Goede avond aan alle Dierentuin Directeuren en Directrices!
Jullie hebben al kennis kunnen maken met de functie “bonus code”, maar jullie hebben hem alleen nog niet in werking gezien!
Nu is jullie kans!
Vul de volgende code in : PromoStartCoupon , en ervaar het zelf!
Deze code is te gebruiken tot 29-11-2010 en kan maar éénmalig gebruikt worden per gebruiker/account!
Deze kan je invullen bij het icoontje waar je ook je post kan lezen. Je moet dan kiezen voor het middelste icoontje. Je krijgt dan een boomstronk en een dennenboom gratis.
meiden…fenna heeftmijn letters van laptop afgehaald…grrrrrrrrrr…kanbijna nie meer typen… dan wetenjullie dat
elka op je pb kom ik nog terug…
zo heb de meeste letters er weer opgekregen behalve de T die is echt helemaalkapot
heeft iemand die code al uitgeprobeerd?
welke code?
wat linda twee berichtjes hierboven heeft neergezet
of heeft fenna die ook verwijderd :mrgreen: :silenced:
haha grapjas…
ik zal hem gelijk gaan uitproberen
ja gelukt!!
Ik heb hem idd gebruikt
dennenbomen en een stronk
ja k had dat ook…
hebben julliealle puzzelstukjes al? ik moet er nog 3 van de 1e puzzel…
Avond,
kwam net tot de ontdekking dat je huis, bij binnenkomst, ook een muntje boven zijn dak krijgt. Ik kreeg gewoon ruim 11.000 petpennies.
Dat levert tenminste nog wat op. De losse betalingen leverde niet zoveel op had ik het idee.
Ga zo nog maar even het forum afstruinen.
Nieuwe update:
Hallo Dierentuin Directeuren en Directrices!
Ook vandaag zijn er weer wat leuke updates voor jullie!
- Nieuw dier : De Tijger ( plaatje )
- Nieuw dier : De Witte Tijger ( plaatje )
- Nieuw dier : De Wolf ( plaatje )
- “Nieuwe mail� icoontje ( plaatje ), zo kun je dus beter zien of er mail is.
- Je zult voortaan zelf je Entree moeten innen ( plaatje ). Dit betekend dus dat het niet meer automatisch bij geschreven word. Maar dat betekend niet, dat er geen inkomsten zijn als je het niet int. Dat blijft gewoon doorlopen, al zit er wel een maximum aan wat je max kan innen.
- Er zijn drie talen bij gekomen : Russisch, Grieks en Bulgaars.
- Een uitbreiding van de Tutorial, hier staat nu ook in dat je het entree geld zelf moet innen.
- “Herfst en Winter Uitverkoop�. De prijzen van sommige ZooDollar Decoraties zijn voor een nog onbepaalde tijd verlaagd. Dit zijn de items:
- Straatlantaarn ( plaatje )
Oude prijs : 50 ZD
Nieuwe prijs : 45 ZD
- Vijver ( plaatje )
Oude prijs : 80 ZD
Nieuwe prijs : 45 ZD
- Kersenboom ( plaatje )
Oude prijs : 100 ZD
Nieuwe prijs : 75 ZD
- Olifantenfontein ( plaatje )
Oude prijs : 125 ZD
Nieuwe prijs : 100 ZD
- Dodo-standbeeld ( plaatje )
Oude prijs : 125 ZD
Nieuwe prijs : 100 ZD
- Waterval ( plaatje )
Oude prijs : 150 ZD
Nieuwe prijs : 125 ZD
- Vrijheidsbeer ( plaatje )
Oude prijs : 250 ZD
Nieuwe prijs : 200 ZD
- Parkbrug ( plaatje )
Oude prijs : 250 ZD
Nieuwe prijs : 180 ZD
We hebben ook nog wat verdere bugfixes voor jullie:
- De knipperende tooltips bij de puzzels.
- Verdere verbeteringen aan het post systeem.
- De infolayers voor voer (waren verkeerd/niet alle dieren stonden er).
- De link naar de prijzen, in de popup dat je een puzzelstukje had gewonnen. Deze bracht je alleen naar de opdrachten, maar niet naar de puzzel zelf.
Hopelijk zijn jullie tevreden met deze updates!
ik ben in level 16 en heb nijlpaarden :inlove:
linda hoe is het met je zoontje?
Met mijn zoon gaat het inmiddels al stukke beter. Koorts is weg, hoest nog wel. Lijkt wel een zeehond. Wil morgen weer graag naar school, dus dat gaan we dan ook maar proberen.
Het zelf innen van je entreegeld, levert echt heel veel op. Zit al op 102.379 petpennies. Op deze manier kan ik ook Billie aan het fokken zetten.
zo inderdaad zeg…k heb net een speeltuin gekocht… niet dat die wat opleverd maar vond hem wel geinig…