Zoomumba

ik zal even bij linda in haar zoo kijken…

Joepie een baby chimpansee en dat gelijk de eerste keer :inlove: :dance:

schattig is ie he :inlove:

mazzelaar… duurde bij mij we 5 a 6 keer :?

meiden willen jullie vanavond even in mijn zkh en zoo kijken, want mijn laptop thuis is naar de klooien :wall:

ik heb 3 assistentes dus is het makkelijker :mrgreen:

@sophie wrote:

ja je geld in 1 keer incasseren

heb je bij mij ook dingen geacctiveerd?

had het idee dat ik meer van die dollars had :think:

Op 7 november heb ik geschreven:

Sophie:

Ik heb aan je zoodollars moeten zitten. Je had namelijk zieke pinquins en helaas geen pillen meer. Ik hoop dat je het niet erg vind.

Voor de rest, straks meer, moet aan het eten beginnen.

Groetjes,

Linda

linda dat is niet nodig hoor, je kan ook gewoon een spuit geven, dan duurt het wat langer ,maar worden ze ook beter,… zou namelijk ook wel erg raar zijn, dan zou je namelijk premium moeten hebbenzou je dit spel willen blijven spelen…

sophie ik kijkwel een bij je… zou jij morgen ochtend mijn zoo kunnen doen?

Dat wist ik dus niet. Goed dat je het me verteld, ik geef ze dus altijd een spuit en pillen.

Dus bij deze Sophie, sorry voor het gebruiken van je zoodollars.

Jeetje, dat worden dus zeer spannende tijden, maar eerst even genieten van de aankomende feestdagen en een vakantie. Mijn duimen draaien in ieder geval ook voor jullie.

Is er over die berichtjes niet iets te vinden op het forum. Het is toch raar dat je niet direct ziet of iemand je iets gestuurd heeft. Ik kijk er echt niet elke dag in.

Ik ben weer druk bezig met fokken van babydieren. Heb nu mijn schildpad weer aanstaan en daarna ga ik voor de bizon.

Mogguh,

een vruchtbaar ochtendje, had een baby neushoorn en een baby kangoeroe :inlove:

komt goed oes

thanks meiden voor mijn zkh en zoo

ik ga over een half uurtje weg… ik ben errond 1 uur wel weer… oja ik heb zo’n mannetje voor het schoonmaken (gingook per ongeluk grr)

joehoe heb een babypanda :inlove:

oh super zeg… die wil ik ook :shifty:

Ah lief een baby panda :inlove:

nu heb ik de leeuwen te fokken hihi

ben benieuwd

Vanaf welk level krijg je de leeuwen?

vanaf level 14

Hmmm dat is jammer dus bij level 13 krijg je geen nieuwe dieren :?