oke… zo dan werk je best veel…
maar prima , ik kijk gewoon af en toe even bij je in je zoo… :-*
Ik werk inderdaad veel, maar dat heeft zo z’n redenen. Als het aan mij had gelegen had ik minder gaan werken naar de geboorte van Thijs, maar dat is helaas nog niet mogelijk.
oke dat is inderdaad wel balen…
snap dat niet iedereen de luxe heeft om thuis te blijven.
wij hebben hetop dit moment ook financieel wat minder… ik heb een baan als oproepkracht dus kan vaak zelf wel aangeven of ik meer wil werken… bijmij is dan helaan oppas het probleem
linda je kan mij ook je gegevens mailen hoor
kijk ik af en toe ook even
Ik zou het wel willen doen maar ben bang dat ik er strakjes ook even niet aan toe kom :mrgreen:
Nog even en dan weet ik of ik eindelijk een baby kangoeroe heb
Oessie,
Ik herken het probleem wel hoor. Gelukkig heb ik hele lieve schoonouders die hele dagen op Thijs passen. Dus ik heb gelukkig geen kinderdagverblijfkosten of naschoolse opvangkosten.
Sophie,
Ik heb mijn gegevens via de PB doorgestuurd.
Marieke,
Jij moet gewoon lekker gaan bevallen en van je tweede frummel gaan genieten.
Groetjes,
Linda
haha dan hou ik jou spelletjes bij hoor marieke :-*
oké linda thanks!!
ik zal zo af en toe kijken
Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk na vele pogingen een baby kangoeroe :inlove:
Gefeliciteerd met je baby kangoeroe. Die van mij zijn al lang klaar met jongen. Zit nu op de vleermuizen en de woestijnratten te wachten.
Daarna ga ik aan de “duurdere” dieren beginnen.
Ik ben trouwen toiletten aan het bouwen, maar jeetje wat duurt dat lang zeg. En ik de dierentuin grondig verbouwt. Nu kan ik weer aardig wat hokken kwijt, mocht dat nodig zijn.
Ik heb net mijn tweede toilethok neergezet maar die was met een paar seconden klaar :think:
Vleermuizen tja, daar heb ik dus dat homo-paar zitten :mrgreen:
Ik heb de dierentuin even vernieuwd, maar de bouw van de toiletten gaat er niet sneller van. Raar hoor.
Ik heb twee vleermuishokken. Een met die halloweenvleermuizen en een met gewone.
Jammer van dat homopaar, maar wel uniek. Zal je in een gewone dierentuin niet tegenkomen.
haha wel uniek inderdaad
ik had geen babybillie helaas weg 10000 dollar…
wel level 12 :dance:
Oh Oes wat balen van dat geld zeg maar wel lekker level 12 :dance:
he mij niet inhalen he oes
willen jullie zondag en maandag mijn zoo bijhouden
we moeten maandag naar nijmegen toe en gaan alvast een nachtje van te voren
Zondag weet ik niet of me lukt, meiden zijn hier het weekend maar maandag geen probleem hoor meis :-*
Mits Harry zich aankondigt natuurlijk :mrgreen:
Oh gats ik heb zo’n last van zuur en geen rennies meer in huis :?
sophie… ik ben zondag overdag een dagje naar de dierentuin… als ik weer ben kan ik voor je kijken…en maandag eventueel ook wel…
succes alvast :-*
thanks meiden alles is mooi meegenomen :-*
ennuh ik zal mijn best doen je niet in te halen… in welk level ben jij?
Goedemorgen,
Ik heb mijn dierentuin net nog even zelf gedaan, ik heb het water en voer gevuld tot 250. Schroom niet om dit gewoon aan te vullen als dit nodig is.
Veel plezier vandaag, ik ga zo naar mijn werk. Tot vanavond.
Groetjes,
Linda