@sophie wrote:
ja ze sliep binnen vijf minuten :mrgreen:
Echt???
ja echt binnen vijf minuten
had muziekje aangezet en ik heb haar niet meer gehoord
ze was denk bekaf van de speeltuin, want op de terugweg sliep ze al :mrgreen:
Welk hok kan ik het beste kopen voor Willem dames?
Heb nu net genoeg voor 2x een Willem en dan hoop ik nog voor morgen genoeg bij elkaar te krijgen voor een hok:)
Meggie ik heb gewoon een weiland. Geen idee wat het beste is, goede vraag eigenlijk :think:
Sophie jullie zijn naar Sanjesfertier geweest?
Oh ik dacht misschien moet die iets speciaals ook
Mijn andere stokstaartjes hebben wel gewoon woestijngrond.
Ik vind dat je soms wel flink moet doorklikken om bij de volgende level te komen pffff :lol:
Ik heb maar voor woestijn gekozen omdat mijn andere stokstaartjes daar ook in staan
Hahaha die stokstaart heet Bill, niet Willem, zie dat nu pas :lol:
Goedemorgen,
Mijn stokstaartjes (zowel de gewone als Bil en Billientje) staan in de woestijn.
Ik heb bijna 20.000 petpenny’s dus ga maar eens paren vandaag.
Hoi!
Ik ben sinds gisteren overstag! Grappig spelltje weer. Ik verdien wel weinig geld vind ik.
Dat komt vanzelf Elka
sophie. ik wist niet of het nog moest , maar heb je zoo even gedaan net :thumbup:
Ik vind die assistenten maar luie donders, hoor! Ze doen niets! ik heb die knuffellena ingehuurd, maar ik kan alsnog al die beesten zelf gaan knuffelen. Die meter blijft leeglopen!
dan doe je het fout. Als je naaar dat mannetje gaat, naast dat huisje, klik je lena aan en al je dieren worden geknuffeld
Inmiddels was ik daar ook achter gekomen via het forum. Ik vond het niet echt duidelijk beschreven staan dat je daarna nog weer naar dat mannetje moet gaan
level 11 :dance:
thanks meiden voor mijn zoo :-*
Ik ben bij leven 10 en volgens mij kun je nu de zoo uitbreiden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
Groetjes,
Linda
volgens mij is die al uit zichzelf iets groter geworden
Ik zie er namelijk niets bijzonders aan. Ik kan nu mijn schildpadden niet kwijt.
ik heb nog best veel ruimte over…hebben jullie meer hokken met dezelfde dieren of zo? :think: