Zomaar uit nieuwsgierigheid...

jeetje :shock: wat hebben jullie het allemaal druk…



vandaag vrije dag dus lekker niks 8) Teun is buiten met opa in de moestuin, Stijn is aan het spelen en ik speel lekker mee (met op de achtergrond KOK aan)



strakkies kids naar bed, ik koken voor vanavond (wortelenstamp dus lekker makkelijk)

als hubbie thuiskomt eten, kids in bad en naar bed en ikzelf lig er ook vroeg in (ik ben niet helemaal lekker)

ik ziek :sick: …dus



rond 7.30 uur opgestaan…

papa had Dave al voorzien van brood

mama schuift lekker aan

7.50uur papa uitzwaaien



daarna lekker bankhangen tot 11.00u toen besloot Dave dat hij een broodje voor mama ging maken :inlove: en voor zichzelf…aangezien dit de eerste keer is…heeft mama maar geholpen…dus samen een broodje gegeten…

daarna is Dave netjes gaan slapen en mama hier achter KOK dit aan het typen :mrgreen:



mama blijft hier tot Dave wakker is en daarna gaan ze weer lekker spelen tot papa thuis is :mrgreen:



zo gaat het al een paar daagjes…

Ohhhhh ik heb tot nu toe gelanterfanterd :oops:

Ik ga boodschappen doen, dan wassen, vaatwasser vullen, vouwen, stofzuigen, dweilen. Bibliotheek, Koken, Bult kinderen tussendoor entertainen. :think:

Nou plannen voor vandaag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .



Zit er niet in ben ik bang heb tot nu toe alleen poep geruimd, kots van de muur af gehaald, ik denk 6 diarree luiers verschoond, drie keer een kind omgekleed, mezelf al twee keer om gekleed, 2 wassen gedraaid…

Ik denk dat deze dag zich zo voort gaat zetten :sick: :sick: .

Morgen weer werken kunnen ze papa lekker onderkotsen en poepen :mrgreen:

Ik ga sjaggie zitten zijn. Zit al de hele week thuis met griep en luchtweginfectie. Kuurtje leek goed aan te slaan.Kreeg ik gisteren ineens weer verhoging (is nu weer weg) en kiespijn :twisted: Ben ik vanmorgen maar naar de tandarts geweest, blijk ik een bijholteontsteking te hebben. :evil:

IK word hier gek van, ik ben al 3 weken aan het klloien met verhogingen, buikgriep etc.

Ik vind dat ik wel weer klaar ben voor van het jaar!!!



groeten Suzanne

Om 07:30 eruit.

Aankleden.

Meisje uit bedje en in badje.

Daarna eten.

Straks weer eten.

Boodschappen doen.

Muffins of cake bakken!

Was sorteren en in de machine doen (was morgen pas, dag-, nacht-, weekendstroom :wink: )

W’S,s schoonmaken.

De trap soppen.

Lekker op de bank met een tijdschrift en een kopje koffie :wink:

Eten koken

Eten

Meisje op bed (19:30)

Lekker een avondje met ons tweetjes :inlove:

Tegen 0:00 naar bed :zzz:




Tussendoor spelen, knuffelen, vingerverven, kleuren enz.

Vanmorgen om 6.00 opgestaan even gegeten en aangekleed. Ian uit bed en aankleden en boterhammetje gegeven.

7.00 in de auto naar mijn ouders.

7.30 bij mijn ouders. Ian + spullen uitladen

8.00 op weg naar mijn werk.

8.30 - 17.00 werken, werken werken en nog is werken.

17.30 weer bij mijn ouders. Daar eten en dan Ian in de auto.

18.45 in de auto naar huis

19.15 thuis

Daarna de kids onder de douche en dan relaxen!

Toch wel leuk om te lezen hoe een ieder deze vrijdag invuld :thumbup: :mrgreen:



Ik ben net terug, we zijn nog op schema.

Kraamcadeaus zijn in huis :thumbup:



Verder hebben we bij hema bellenblaas gescoord dus de kids staan hier nu alle 3 te fwwwwueeeennn in de bellenblaas :inlove:

Ga zo tafel dekken, eitje koken, broodje eten en dan gaan niet alleen de mannen naar bed, maar Niek ook, ze is moe.

Heb ik even rust, heeeeeeeeeeeeeerlijk.



Vanmiddag staat knutselen op het program, dus dan moeten we 5 uur wel kunnen halen dacht ik en dan word Daantje weer gehaald en ga ik eten in mekaar draaien…



Schema oogt nog steeds goed, voel me niet gestressed, prima vrijdag… op het weer na dan :roll:

hier om 7.30 opgestaan.



Aangekleed en gewassen.



Een boterham gegeten en om kwart voor 9 weg gegaan om te werken nu net thuis.



Eten



en dan me douchen en andere kleding aan en dan naar de zaak van vriendlief gaan we daar met collega’s eten en daar na de stad in!



en dan bij thuis komst geen idee hoe laat het gaat worden me bed in en dan is deze vrijdag ook weer om!

hier vandaag



6.15 uur opgestaan, aankleden enz.

6.30 uur nathalya fles

7.15 uur kimberly boterham eten

7.30 uur cas wordt gebracht ( oppaskindje)

8.00 uur cas fles

8.30 uur yonathan wordt gebracht ( oppaskindje)

9.00 uur nathalya naar bed

10.00 uur cas fles

10.30 uur nathalya fruithap

12.15 uur cas fles

12.15 uur kimberly en yonathan boterham eten

12.30 uur nathalya fles met boterhamkorst

13.30 uur nathalya naar bed

14.00 uur cas fles

15.00 uur nathalya sap met koekie

15.45 uur kimberly en yonathan drinken en iets lekkers

16.00 uur cas fles

16.30 uur yonathan opgehaald

17.00 uur nathalya groentehap

17.30 uur cas opgehaald

17.45 uur kimberly avond eten

18.30 uur kimberly en nathalya douchen en naar bed

19.00 uur beginnen met thuiswerken ( moeten veel voor dinsdag )

21.30 uur nathalya fles



tussendoor ben ik aan het wassen, eten koken rommel ruimen, kids vermaken, pampers verschonen en veeeeel aan het voeden :smiley: enz.

pffff superdruk vandaag hierzo

en dan hoeft kimberly vandaag gelukkig nog niet eens naar school want anders kwam dat er ook nog bij



groetjes tamara

:shock: krijgt dat oppaskindje van jou om de 2 uur een fles??? jemig zeg, daar ben je dan echt wel mee bezig/…

ja echt niet grappig maar hij komt steeds niet aan dus moest hij erg vaak

echt niet grappig ben echt zo ongeveer alleen maar bezig met voeden

maar ja als het helpt

Mijn dag begon om 11.00 uur (moet vanavond de nachtdienst in voor drie nachten).



Heb ontbeten

Toen naar de apotheek voor herhalingsmedicatie

Naar de supermarkt voor een aantal kleine boodschapjes

Thuis aardappels wezen schillen, stofzuiger er doorheen gehaald, wasje in de wasmachine en achter het huis aangespoeld (hond had achter het huis gepoept :naughty:)



Om half 1 heb ik Sem van het kdv gehaald en om 1 uur lekker op bed gelegd.



Nu zit ik achter de pc



Tegen 3 uur Sem van bed halen en tot half 5 met het knutselen / spelen.



Half 5 eten koken

5 uur eten.



6 uur richting sportschool voor body-jam tot half 8



8 uur douchen en daarna brood klaarmaken voor tijdens het werk.



Half 9 nog even relaxen op de bank voor de buis



Half 11 richting het werk tot 07.00 uur de volgende dag.



Pffff als ik nu aan mn nachtdienst denk word ik spontaan moe :shock:

Om 6 uur baby gevoed,

gedouchet, dochter wakker gemaakt en laten douchen,



was in wasmachine gedaan



beneden ontbijt gemaakt opgeruimd,

weer gevoed,



nette kleren aangedaan opgetut, met kids naar oma toen naar sollicitatie daarna kids weer opgehaald, gevoed, nu thuis lunchen,



zo omkleden in huiskloffie dan schoonmaken :roll: koken boodschappen doen ondertussen weer voeden eten en plof op bank en dan

:zzz:

Oke…romay heeft dus een vriendin meegenomen…

we hebben wentelteefjes gebakken…Tycho slaapt…

De meiden kijken naar Assepoester…en ik ga zo op zoek naar een vest voor Karlie…die ik nergens kan vinden…dus hier op t net maar es zoeken.



rond drie uur gaat dit meisje weg…dan moet ik nog met de kids de stad in een jas ruilen voor romay…denk dat ik de kids ff bij oma breng…sneller voor mij…oma woont in de stad…zij ook weer blij…

7.00 Tyrone voeden en terug in bed leggen

7.20 zelf eruit en aankleden

7.35 tafel dekken

7.40 Jayden eruit en aankleden.

7.50 brood eten met Jayden

8.15 Jayden wassen en tanden poetsen, haren doen

8.45 Jayden naar KDV brengen (Papa geeft Tyrone een boterham en blijft thuis dus lekker makkelijk)



9.05 na kdv boodschappen doen

9.30 thuis nog een boterham eten

10.00 achter de pc met koffie

10.30 naar buuf om haar huis te bewonderen, afspraak stond al een half jaar :oops:

11.30 thuis Tyrone in bed gelegd, achter de pc

12.20 Jayden ophalen bij kdv

12.50 Jayden omgekleed en in bed gelegd

13.10 Met Tyrone gegeten en ook in bed gelegd :stuck_out_tongue:



Dus heerlijk relax dagje: dat beetje afwas doe ik zo wel en daarna stoffen, zuigen, keuken dweilen en als ik zin heb de ramen lappen…

Ik heb mijn schema ook afgewerkt … en had zelfs nog even KOK-tijd over. Nu mijn mannetje wakker maken en “een garage met een heeeele hoge schoorsteen en plaats voor de schapen” :eh: bouwen van duplo. Dat heb ik hem beloofd vanmorgen.

7u wakker door de wekker van de bovenbuurman :twisted:

Man was er al uit de oudste was ook al wakker en die is vrij vandaag.

De jongste om half 8 even bij mij in bed gekregen van mijn lief om te knuffelen.

8u uit bed Celiza in de box bij haar grote broer samen tv kijken ik nog héél even wakker geworden in bed met de deur open :angel:

half 9 eruit gegaan.

Lekker pap gemaakt voor mijn meisje en ontbijt voor mijn grote knul.

Kids ontbeten…meisje even gewassen en verschoont en terug in de box gedaan.

Ik de was weg gevouwen en opgeruimt vaatwasser ingeruimt en aangezet nieuwe was opgehangen en een was weer de machine in gedaan.

Doekje over de keuken en alle tafels binnen en de ontbijtspuletjes opgeruimt.

Ik ben gaan douchen mijn boef eerst even gewassen zodat hij zich aan kon gaan kleden,celiza liep nog rond in pyama…

aangekleed,opgemaakt,dame aangekleed en even tompouchen gemaakt.

10u visite

Heerlijk zitten teuten met de visite met haar kindje tot half 1/1u,ondertussen de ukkies samen broodje laten eten.

half 2 dame in bed.

Ik samen met Renzo een broodje gegeten.

Kok even bekijken 8)

bellen met mijn vriendinnetje…man thuis,batterij leeg :eh: even de mannen van de bouw hiernaast aangesproken dat ze dat plasticzeiltje weghalen zodat het niet staat te klapperen de hele nacht het hele weekend :twisted:

Vriendinnetje terug gebeld dat batterij leeg was en ik nu druk moet doen want man is thuis en wil boodschappen gaan doen :inlove:

Lijstje gemaakt.

Man met kind boodschappen doen andere kind slaapt nóg :shock: dus even IK tijd en KoKtijd :mrgreen:

Dat is dus NU :angel:

Denk dat de dame straks wel wakker is…

Dan even de boodschapjes uit helpen laden met mijn lief en dan is het WEEKEND! :dance:

6.30 Lenn gevoed, mooi teruggelegd

9.30 Lenn wakker, mama ook, Lenn op gefrist/aangekleed/gevoed enz en naar beneden in de box gelegd

10.30 ik zelf opgefrist en aangekleed/opgemaakt

11.00 wachten op visite (zusje)

11.10 zusje blijkt niet te komen :roll:

11.30 Lenn ingepakt, in de kinderwagen, en richting de stad

12.00 In de stad toch maar die TE leuke rok gehaald die ik al eerder kocht, terug had gebracht omdat ik niks kon matchen met donkerblauw en nu dus toch maar weer koop, samen met een pakje zwarte textielverf om hem zwart te maken, dan heb ik toch wat ik wil 8) (crea he)

13.30 terug uit de stad, Lenn gevoed en naar bedje gebracht

14.00 Rok in de wasmachine en was opgevouwen

14.30 Rok met verf in de wasmachine :pray: dat het goed gaat!



NU wachten tot wasprogramma klaar is :slight_smile:



Straks etenstijd, hub komt thuis en haalt hopelijk lekkers van de snackbar!

Bij ons ging om 07.00 de wekker.

Nerine wakker gemaakt en aankleden.

Ontbijten, haar klaar gemaakt voor school

Om 08.15 de deur uit. Na een inloopkwartiertje doorgelopen naar de supermarkt en was om 09.00 weer thuis.

Was aangezet, manlief heeft de tweeling aangekleed en ik hun brood gemaakt.

Kopje thee gedronken met manlief en in de auto gestapt om de laatste boodschappen te doen.

Om 11.00 thuis, was in de droger en nieuwe was aan. Om 12.00 Nerine opgehaald en gelunched met z’n allen. Om 13.00 de tafel afgeruimd en de tweeling op bed gegooid. Was in de droger en nieuwe aan.

Om 13.15 met Nerine in de auto gestapt richting ziekenhuis, vriendje ligt er. Om 15.00 waren we weer thuis. Kopje thee gedronken en Nerine is alweer buiten aan het spelen en ik zit hier.

Ga zo de tweeling uit bed halen en boven opruimen en weer een was in de droger en een nieuwe aan.


  • 17.00 eten koken
  • 18.00 afwassen
  • 18.30 kinderen naar bed
  • 19.00 douchen en beneden met manlief lekker filmpje kijken met toastjes erbij oid.