Zoek de 3 verschillen. erg moeilijk te vinden!!!

ik schrok me helemaal kapot :mrgreen:

volgende keer lees ik eerst ff een paar berichten voordat ik zoiets weer open…

Waaahhh vliezen zijn spontaan gebroken, schrok me echt rot :mrgreen:

daaaaaaaaaaamn en ik had het geluid aan staan met een lekker muziekje opde achtergrond; schrok me dood!!! :lol:

Ik ben spontaan beginnen wenen zo verschoten was ik.

Ik houd niet van zulke geintjes en had de reacties niet gelezen :oops:

Gelukkig voel ik de kleine nog trappen :hand:

Jemig dacht ik kom hier eens een keer kijken. Ik open die link mn kat komt voor het scherm zitten en schrikt zich wezenloos :lol: :lol: Zit nu nog met een dikke rug haha.

Ik klik, zit met me neus bijna IN het beeldscherm en denk nog * er zijn geen verschillen? hoe kan dat nou*

Ik hoor een liedje op de achtgrond, en daarna… :shock: :shock: :shock: schrik me de pleur*s, ik weet nu dat me hart werkt…

HEEEEY Da’s familie :lol:

ik weet nu dat me hart werkt..

Ik ook :shock: ik voelde m aankomen maar nog schrok ik..brrrr

Nadine: lekkere familie heb jij :mrgreen:

:shock:

JEEETJE!!! Mijn hart bonkt nog!!!

mijn god zeg ben me kapot geschrokken :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

was dus echt druk bezig om de verschillen te zoeken en zat dus zowat in het scherm verstopt…

gofferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil: weer een hartaanval rijker hier… op dat zelfde moment ligt Odin hier naast me in zijn slaap te lachen :shock:

:lol: was Odin je aan het uitlachen? :wink:

ik geloof t wel hahaha :mrgreen:

:shock:

Ik schrok mij echt te pletter!!! Kan iemand mij reanimeren?!?!?! :shifty:

@Szus wrote:

Ik schrok me echt helemaal te pletter :shock: Geen aanrader als je alleen in het donker zit :hand:

pfffffffffffffffffffff

Godver de godver (normaal vloek ik nooit) maar dat zat ik dus wél :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll: ben me helemaal de pleuris geschrokken!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: maar moet er toch nu wel weer om lachen hoor.

is nie goed voor zwangere vrouwen! pfff :shock:

Spuit elf hier !!!

Ik dacht ook eens kijken wat er nog meer voor leuke spelletjes zijn :think:

Schrok me helemaal lens :shock: :shock: :shock:

hahahaa ben hier ooit al een x ingetrapt.

Dus deze x niet :snooty:

:mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock:

En natuurlijk trap ik er weer in :wink:

Ach, misschien is beebje dan ook genoeg geschrokken dat hij wel naar buiten wil :wink: hihihih :lol:

@Elsevier wrote:

Ik had al een vaag vermoeden…en toch…ik trapte er wéér in… :shock: :oops: :mrgreen:

Hier ook zo, dacht eerst: goh ik heb dit eerder gezien, maar waar?? :oops: