ik schrok me helemaal kapot :mrgreen:
volgende keer lees ik eerst ff een paar berichten voordat ik zoiets weer open…
Waaahhh vliezen zijn spontaan gebroken, schrok me echt rot :mrgreen:
daaaaaaaaaaamn en ik had het geluid aan staan met een lekker muziekje opde achtergrond; schrok me dood!!! :lol:
Ik ben spontaan beginnen wenen zo verschoten was ik.
Ik houd niet van zulke geintjes en had de reacties niet gelezen :oops:
Gelukkig voel ik de kleine nog trappen
Jemig dacht ik kom hier eens een keer kijken. Ik open die link mn kat komt voor het scherm zitten en schrikt zich wezenloos :lol: :lol: Zit nu nog met een dikke rug haha.
Ik klik, zit met me neus bijna IN het beeldscherm en denk nog * er zijn geen verschillen? hoe kan dat nou*
Ik hoor een liedje op de achtgrond, en daarna… :shock: :shock: :shock: schrik me de pleur*s, ik weet nu dat me hart werkt…
HEEEEY Da’s familie :lol:
ik weet nu dat me hart werkt..
JEEETJE!!! Mijn hart bonkt nog!!!
mijn god zeg ben me kapot geschrokken :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
was dus echt druk bezig om de verschillen te zoeken en zat dus zowat in het scherm verstopt…
gofferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil: weer een hartaanval rijker hier… op dat zelfde moment ligt Odin hier naast me in zijn slaap te lachen :shock:
:lol: was Odin je aan het uitlachen?
ik geloof t wel hahaha :mrgreen:
:shock:
Ik schrok mij echt te pletter!!! Kan iemand mij reanimeren?!?!?! :shifty:
@Szus wrote:
Ik schrok me echt helemaal te pletter :shock: Geen aanrader als je alleen in het donker zit
pfffffffffffffffffffff
Godver de godver (normaal vloek ik nooit) maar dat zat ik dus wél :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll: ben me helemaal de pleuris geschrokken!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: maar moet er toch nu wel weer om lachen hoor.
is nie goed voor zwangere vrouwen! pfff :shock:
Spuit elf hier !!!
Ik dacht ook eens kijken wat er nog meer voor leuke spelletjes zijn :think:
Schrok me helemaal lens :shock: :shock: :shock:
hahahaa ben hier ooit al een x ingetrapt.
Dus deze x niet :snooty:
:mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock:
En natuurlijk trap ik er weer in
Ach, misschien is beebje dan ook genoeg geschrokken dat hij wel naar buiten wil hihihih :lol:
@Elsevier wrote:
Ik had al een vaag vermoeden…en toch…ik trapte er wéér in… :shock: :oops: :mrgreen:
Hier ook zo, dacht eerst: goh ik heb dit eerder gezien, maar waar?? :oops: