heb je nog nagels over oes?
nee geen nagels meer
:-*
als beide kindjes in hoofdligging liggen, dan mag je natuurlijk bevallen
als beide kindjes in stuitligging liggen, dan mag je natuurlijk bevallen
als de eerste in stuitligging en de tweede in hoofdligging, dan mag je niet natuurlijk bevallen, omdat de hoofdjes dan tegen elkaar gedrukt worden met de weeen en dit voor hersenletsel kan zorgen.
Ik had haar gisteren een pb gestuurd met mijn mobiel nummer, omdat ik zag dat ze geen buddy had bij de maandmama’s. Bij de tweelingmama’s kunnen we namelijk niet 4 a 5 dagen wachten tot ze weer thuis is, hihi. Nu lees ik dat ze een beste vriendin op KoK heeft, dus horen we het nieuws wel snel volgens mij, gelukkig.
jahoor als ik wat weet meld ik het meteen ook bij jullie topic, dat had ze me gevraagd!! :-*
Hoe laat was de keizersnede gepland?
@sassie1980 wrote:
Hoe laat was de keizersnede gepland?
ze konden geen tijd zeggen… ze moest om 8 uur er zijn en dan eerst bloedprikken… geen idee hoelang alles bij elkaar zal duren…
bel nou

@oessie wrote:
@sassie1980 wrote:Hoe laat was de keizersnede gepland?
ze konden geen tijd zeggen… ze moest om 8 uur er zijn en dan eerst bloedprikken… geen idee hoelang alles bij elkaar zal duren…
bel nou![]()
Spannend!!
Ik moest destijds ook om 08:00 in het zh zijn en was om 13:00 ingepland en uiteindelijk ook aan de beurt. (eenling zwangerschap).
oke dan moet ik toch nog maar even geduld hebben
Krijg je een sms/belletje van Hille zelf of van haar man/vriend? Na een keizersnede duurt het nog wel 2 a 3 uurtjes voor ze weer op de afdeling is, ze moet eerst dichtgemaakt worden en naar de uitslaapkamer.
pff, je geduld wordt op de proef gesteld, Oessie !
@sassie1980 wrote:
Krijg je een sms/belletje van Hille zelf of van haar man/vriend? Na een keizersnede duurt het nog wel 2 a 3 uurtjes voor ze weer op de afdeling is, ze moet eerst dichtgemaakt worden en naar de uitslaapkamer.
haar man zou me bellen… we wachten geduldig af hoor!! :mrgreen:
Spannnneeennnd! :dance:
suus hoe is het met jou?
je schiet ook al mooi op :shock:
Met mij gaat het goed hoor (alleen doodmoe maar ach)! Met de kindjes ook, alleen t jochie ligt iets achter op groei nu maar is niet ernstig vooralsnog.
@Suuzeke wrote:
Met mij gaat het goed hoor (alleen doodmoe maar ach)! Met de kindjes ook, alleen t jochie ligt iets achter op groei nu maar is niet ernstig vooralsnog.![]()
Ook fijn om te horen uuh lezen dat het goed met jou en de kids is.
Bij jou ben ik benieuwd wat voor namen jullie de kids gaan geven.
Ik vind de naam Jascha zo mooi en bijzonder. :inlove:
oh ja dat was waarom je zo zenuwachtig was :mrgreen:
weet je al wat meer??
nee nog niets
vervelend he dat wachten en niks kunnen doen!