pff meiden, wat moet ik nu :?
Ben 2 dagen overtijd maar ik durf niet te testen…bang om weer teleurgesteld te worden, bang dat ik te vroeg ben en vandaag of morgen toch nog ongi word.
Mn boobs doen zeer, maar ja, dat doen ze altijd.
Heb niet echt die buikpijn die ik normaal heb voor ik ongi moet worden, dus dat is het enige positieve dat ik tot nu toe heb.
over een uur gaan de winkels open, dan kan ik een test gaan halen (weet dat ik er ergens thuis nog 1 moet hebben, maar kan m niet vinden :wall: )
zucht…help :shifty:
Wow meid spannend zeg maar je kan ook kruidvat testen halen zijn niet zo heel duur en dan benje gelijk uit de spanning. Maar ben je wel eens meer overtijd?
Succes meid en ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: op een positieve test
test gehaald en gelijk gedaan…
helaas negatief
Ik word gek van mn lijf die me al zo’n tijd iedere keer weer voor de gek houd. Genoeg symtomen van zwanger zijn (zere borsten, misselijk) en nu zelfs ook nog overtijd (dat heb ik bijna nooit). GEK word ik ervan…
Nou ja…ook al reageert er niemand…het was toch even lekker om van me af te schrijven :shifty:
Groetjes Jiska
dank je wel kletsmiep :-* Het duimen heeft dus niets uitgehaald helaas…misschien te vroeg getest dat ik het van de week nog een keer kan doen, maar misschien dat de ongi toch nog gaat komen, maar ik het nu nog niet voel (wat op zich al best raar is, want ik voel het bijna ALTIJD)
Duss…op naar de volgende keer maar weer :?
Liefs Jiska
Ooh Jiska, ik hoop zo dat je te vroeg was
Ik duim nog door hoor!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
zolang er geen bloed is altijd een beetje blijven hoop houden meid :thumbup:
helaas, zonder weinig aankondiging deze maand zijn die verdraaide :twisted: :twisted: toch gekomen…
Op naar de volgende maand, afspraak bij de gyn blijft dus gewoon staan…zucht!
Bedankt voor het duimen meiden, doet me goed.
:-* Jiska
Aaaahh, jammer
Ben benieuwd wat de gyn te melden heeft. Hou ons op de hoogte!
:-*
jammer :hug: