zo ongeduldig

oke een maand niks dus ga je alleen me vakantie ofzo dan??

nee ga de 4daagse lopen :roll:

vandaag heeft me schoonzusje de pregnyl injectie bij me gezet(ze is verpleegkundige) spannend weer nu weer klussen :inlove: en succes met de wandeltocht

dames ben er vanaf morgen 2 weken niet betekent dus afkicken van kok :wall: vind ik niet moeilijk hoor :liar: :liar: :liar: zo lekker soms om de dingen van me af te tikken

ik ga met vakantie morgen we gaan met een nieuwere caravan naar een strandcamping in duitsland met me zus en gezin zo zin in :lol: wens iedereen een fijne vakantie toe en tot snel :-*

fijne vakantie roosje!!!

geniet er lekker van en hopelijk gaat de tijd zo lekker snel en kom je zwanger terug :wink:

dank je wel :lol: laten we dat naar hopen :pray:

@sophie wrote:

nee ga de 4daagse lopen :roll:

Succes met lopen, hopelijk wordt het weer wat beter.

Vrijdag kom je vlak langs mijn huis :thumbup:

succes met lopen :thumbup:

weet dat je op vakantie bent maar hopelijk ben je nog niet ongi geworden

spannend hoor zal nog meer voor je duimen :pray:

Ik ben ook benieuwd!!

Hoest met jullie??

ff snel ik ben 4 dagen overtijd

heb alleen zo af ent oe een hele lichte bloeding denk ongi :cry:

heb nog geen test gedaan omdat ik zelf denk dat de ongesteldheid door gaat breken

ik ben in de vakantie ziek geweest helaas kom het weekend uitgebreid terug maar ga nu me bed opzoeken zijn net terug van vakantie

hopelijk is het geen ongi roosje!!!

4 dagen over tijd klinkt goed!!!

ik zal nog harder voor je :pray:

helaas ben ik ongi geworden vanacht baal zo

ben het vertrouwen wat aan het kwijt raken moet zondag weer met clomid beginnen ronde 8 alweer

:cry:

oh nee meid wat vervelend zeg!!

kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt!!

maar niet opgeven hoor!!!

:hug:

hey dames

ik heb me ronde clomid er weer op te zitten helaas gaat het deze maand niet zonder slag of stoot heb zoveel last van opvliegers zal ook mede door de warmte komen maar goed en mijn humeur is niet al te best haha

ben ook doodmoe maar goed we weten waar we het voor doen nieutwaar?

aanstaande dinsdag heb ik weer een fm spannend weer en hoe is het met jullie?

spannend hoor je fm weer!!

tja ik denk ook dat het er niet makkelijker op wordt steeds toch?

nee weet je sophie? er komen wel steeds minder kansen nu je mag 12x clomid gebruiken en ik heb het nu al 8 x gehad :frowning:

ivf komt steeds dichter bij en ik weet nog niet of ik daar wel klaar voor ben

ik moet daarvoor ook heel veel afvallen en mijn gewicht is al een levenslange strijd voor me dus dat maakt het er ook niet makkelijker op

ik raak zo langzamerhand wel doodop van hoor elke keer weer die hormonen en de teleurstelling maar even pauze kan ik ook niet mee rusten want ja het neemt heel wat van je zo langzamerhand

hoe is het nu met jullie? :hug:

ja ik kan me voorstellen dat het je gaat slopen…

vooral als je dan daarna aan ivf moet gaan denken, en dat lijkt me alleen nog maar slopender en grotere teleurstellingen als het niet lukt…en daar moet je zeker klaar voor zijn…

mijn mannetje moet volgende week zijn zaad inleveren en dan moeten we 15 aug voor de uitslag…als het weer niet goed is, dan moeten wij ook richting iui gaan denken, maar daar ben ik ook nog lang niet aan toe!!!

pffffffffffffffff moeilijke keuzes dus!!!

ook weer spannend voor jullie

ik moet dinsdag weer heen maar ik wil ook vragen of mijn vriend misschien niet weer eens zaad in moet leveren? de eerste keer is het mis gegaan telang onder weg geweest dus toen was de uitslag niet goed

de tweede keer was alles perfect :lol: ach ik zoek nu overal wat haha

weet niet of de arts er mee acoord gaat hoor

succes vandaag roosje

hopelijk pakt de fm goed uit!!!