Zo gaaf!!

Nee eigenlijk echt stom, heb niet naar gevraagd :wall: :wall: :wall:

Ik wacht gewoon af, denk dat ik ze zowiezo maandag wel mag verwachten toch?

Misschien is het wel geen proffesionele fotograaf en is het gewoon een hobby met soms een bijverdienste?



Lijkt mij dat een fotograaf wel een kaartje zou hebben gegeven denk ik…

Ik gis maar wat…



Ben overigens wel benieuwd naar je mannetje op het strand!!! :inlove:

Dat zou niet hoeven neem ik aan? Hij leek gewoon niet aan het werk hoor.

Maar boeiend… ik wacht af.

ohhh zou gaaf zijn zeg als je ze krijg!

Leukkkkkkk !! Wel showen he die foto’s :wink:

Heb ze binnen! Hier 2 foto’s heb er 3 gekregen. Maar de 3e is (nog niet) aangekomen.

Lief van ze zeg! Ik heb ook wel eens voor een stel een paar foto’s gemaakt, waren ze me heel dankbaar voor! Kleine moeite toch?

@Sooki wrote:

Lief van ze zeg! Ik heb ook wel eens voor een stel een paar foto’s gemaakt, waren ze me heel dankbaar voor! Kleine moeite toch?


Vind ik ook hoor, als ik er zou staan, en het werd mij gevraagd zou ik het doen. Kwestie van even doormailen.

Mijn zus (ok. is fam maar toch) vroeg bij de geboorte van haar 3e dochter of ik en mijn moeder de cam wouden mee nemen, mijn moeder voor de eerste uurtjes, en ik de volgende dag. Nou tuurlijk gedaan!

heeeel heeel heeeeel erg gaaf (en lief van die mensen!!!)

Hij mailden me net nog!! :smiley: :mrgreen:


Ik denk dat we wel vaker naar Den Helder gaan, wie weet treffen we treffen we elkaar daar een keer weer.


:inlove: Heb ook nog foto gehad van mij en Riley samen.. Ik zei tegen R.oy, 'als ik dit wist, had ik niet dit aangetrokken, me kloffie, en me haar goed gedaan'.. hihi.

Is dat de foto van je avatar?

@Sooki wrote:

Is dat de foto van je avatar?




Jep! :inlove:

Cute :inlove:

Denk bij in, zondag’s / strand kloffie, me haar dus NIET gedaan…



Edit: hij is scherper maar hij is verkleind.

Wauw zeg! Mooie foto’s geworden :inlove:.

Absoluut een lief gebaar. Gelukkig zijn er nog mensen met ook die instelling. En die zijn er volgens mij genoeg, alleen blijven de botte, ongeïnteresseerde mensen helaas langer in je geheugen.



Maar top zeg :thumbup: :inlove:.

Mooie foto’s! En wat lief dat hij zo foto’s gemaakt heeft.

:inlove: