Zijn er nog babys die niet graag in de babybjorn zitten?

Vanaf dat Mea in die draagzak gezet wordt, begint ze te jammeren en uiteindelijk huilt ze… Heb haar al andersom gezet… maar geen succes…

Ik denk dat ze ergens last van heeft, haar beentjes die daar hangen… :think:

Nog babys die dit niet graag doen of is Mea een uitzondering?

Ik had hem destijds ook gekocht, leek me prettig voor Yvan en voor mezelf :angel: , maar Yvan vond het helemaal niet leuk. We hebben het een paar keer geprobeerd, maar nee, het was geen succes. Ik heb hem toen maar weer verkocht.

Jasper vind de draagzak niks maar de babyborn he-le-maal geweldig :roll:

Misschien vind Mea de draagzak juist lekkerder :think:

Jaaaa

Claire vond het in het begin helemaal niks. Nu is ze groter en kan ze erover heen kijken (ze is een klein ukje) en nu vind ze het geweldig.

Ik zou dus af en toe even proberen.

Succes

Celiza is helemaal happy in die draagzak…

:inlove:

Mea is ook een kleintje, en inderdaad, als ik die foto van Sas zie, komt daar wel een mooi hoofdje tevoorschijn :wink: , terwijl Mea nog een beetje verstopt zit…

Doe hem in ieder geval nog niet weg.

Carlijn vond het ook helemaal niks. Waarschijnlijk houdt ze er niet van om “vast” te zitten, want in de gordeltjes van de Chicco kinderstoel wordt ze ook woest.

Ja, dat kan het ook zijn: ze moeten daar maar in hangen he…

Ja maar dat ze alles kan ZIEN daar wordt ze zooooooooooooo blij van :inlove:

Dus misschien vind ze het wel leuk hoor als ze straks iets ouder is…

Yeline vind de draagzak ook helemaal super zelfs nu nog :lol: .

Heb de babybjorn net op mp gezet omdat Yeline nu net te zwaar wordt daarvoor want die gaat tot 10 kg en dat is ze net.

Heb nu de ringsling voor haar en ze vind het geweldig elke dag zit ze er in als ik de hond uitlaat ideaal :thumbup:

Je zou een draagdoek kunnen proberen ipv een draagzak. In een draagzak steunt veel van het gewicht op het stuitje en kinderen kunnen daardoor ook makkelijk ‘scheef zakken’. Een draagdoek schijnt dus beter te zijn omdat hij betere ondersteuning biedt.

Hier ook een babybjorn fan!

Alleen de wagenbak is een GROOT probleem… dus ja als je het andersom hebt… lijkt me ook wel eens HEERLIJK!!!

ik dacht nog zometeen past ze er niet meer in … :cry:

Onze dochter vond de babybjorn ook niet leuk en begon te krijsen als ze in het ding werd gedaan. Nu doet ze dat niet meer, maar ik gebruik hem nauwelijks. Draagdoeken heb ik nooit gebruikt, ik snap nooit hoe je die dingen moet doen.

Lars vond het ook helemaal niet die babybjorn. Die had ook een vrij zwaar hoofd en volgens mij vond hij het daarom ook niet zo lekker

Lynn juist wel, die valt acuut in slaap als ik haar in de BB zet. Een draagdoek vindt zij weer helemaal niets dan gaat ze heel panisch doen.