Zenuwachtig.

@Marije wrote:

Hi,



Veel plezier morgen!

Heb je goed op je handtekening geoefend? :wink: :mrgreen:

Ik mag in augustus getuige zijn voor mijn vriendinnetje Daffie!

Heel bijzonder!



liefs Marije.




Ik heb heel veel geoefend hihihi



Idd wel erg bijzonder ook.

Het is iedergeval tot nu toe goed weer. De zon geen wolkje aan de lucht. :pray:

Een heeeeeeeele fijne dag gewenst meid!!!

Dank je. :-*



Nou het is bewolkt nu. Maar als het maar droog blijft. :pray:

oooww spannend :dance:

word vast een fantastische dag

:thumbup: met mooi weer :pray:

veel plezier vandaag…



ik ben zelf helaas niet op de trouwerij van mn broer geweest omdat ze trouwden toen ik net 5 dagen geleden was bevallen… en ze trouwden in utrecht en ik woon in friesland…

Heel veel plezier vandaag! Mijn broer gaat 2 mei trouwen, ik ben dan geen getuige, maar Amélie is dan wel bruidsmeisje :inlove:

@Pumba wrote:

Heel veel plezier vandaag! Mijn broer gaat 2 mei trouwen, ik ben dan geen getuige, maar Amélie is dan wel bruidsmeisje :inlove:




OOhh leuk zeg. :thumbup:

Het was super. Zo mooi en emotioneel. Een super gaaf feest. Ze zagen er zo mooi uit. Ik was zo zenuwachtig ,maar positief.







Ik heb nog een speech gehouden. Nooit gedacht dat ik dat zou doen. Mn broer was eerst er een aan het houden voor mijn ouders die veel voor hun hebben gedaan. Toen dacht ik nu moet ik wat zeggen. Maar kwam niet uit mijn woorden. Maar ze wisten wel wat ik bedoelde. Er kwam maar drie woorden uit met de bedoeling dat ik zou zeggen van: Dat ik geen betere schoonzus kon wensen als haar. Moest huilen zij ook. Mn broer was zo blij. Iedereen vond het zo gaaf dat ik dat deed. Mn nicht zij nog ik zou niet durven.



Het ging veels te snel voorbij. Mn broer is choreograaf. En zijn groep heeft opgetreden zo gaaf he. Trots ook dat hij zulke mooie dans geeft. Hij geeft les in streetdance. Hij kan zlkef super goed dansen. Het was net Dancing queen gisterenavond. Allleen met vrouwen en kerels. :thumbup:



De foto,s komen nog. Ik baalde gisteren kon maar twee foto,s ofzo maken waren de batterijen al leeg. Snapte er niks van. Had ze opgeladen. Maar gelukkig dat d ekameraad van mn broer ook foto,s heeft egmaakt en veel dat ikd ie er straks opzet. Ik krijg het op cd.



Het was super. …Hahahaha veel gedronken ook. Bessen. Ben nu gheel erg duf nu. Maar niet ziek gelukkig. :lol:

Wauw klinkt als een geslaagde trouwerij



En wat gaaf dat je broer streetdance les geeft.

Klinkt super meid!!

Nog gefeliciteerd met je broer!

Heel erg bedankt dames. :-*



De foto,s komen nog. Even gedult.