Graag jullie advies hierbij! Ik heb de laatste nachten vaak last van menstruatiegevoel in mijn onderbuik. Vannacht was echt heel erg: hevige ongi krampen met harde buiken. Die harde buiken gingen op en af maar die ongi kramp was nagenoeg continu. Ben opgestaan, heb rondgelopen. Zette ook niet verder door in duidelijke weeen. Ik houd nu zo’n ongi gevoel en heb regelmatig een harde buik, heowel niet meer zo pijnlijk als vannacht. Hebben jullie een idee of dit normaal is? Of dat het mogelijk iets zegt over een aanstaande bevalling? Ik heb ook nog niet gebeld naar de gyn omdat ik’niet goed wist wat ze ermee zouden moeten. Ik voel de beeb goed bewegen tenslotte. En morgen heb ik zowieso een afspraak.
Wat denken jullie :think: ?
weeen komen en gaan dus dat voel je niet continue…
ik kan me herinneren dat ik bij silve ook met name s nachts soms hevige buikpijn kreeg, dit had niks met een eventuele nadere bevalling te maken bij mij…
ik hoop dat het een teken van een nadere bevalling bij je is maar durf er niks over te zeggen.
gewoon ff de verloskundige bellen denk dat zij je een beter antwoord kan geven
Klinkt als voorwerk. Het zgn ‘rommelen’ bij de een betekend dat dat de bevalling aanstaande is, bij de ander duurt dat nog een week of twee… Weet je, het is in ieder geval nooit voor niets. Je lichaam is gewoon al lekker bezig. Rustig aan doen, lekker ontspannen en afwachten! Spannend he, die laatst periode?
bij mij speelt dit soort gerommel ook al een paar weken. ik ben zelfs een keer naar het ziekenhuis geweest, maar die zagen geen ontsluiting. bij twijfel even je vk bellen. weeen komen en gaan regelmatig en worden steeds pijnlijker. sterkte daar!
ehm… met zulk gerommel had ik opeens 5 cm ontsluiting… heb hier verder geen weeen gehad.
Tjee, wisselende ervaringen dus. :shock: Ik hoop alleen niet dat de komende nachten ook zo gaan want dan ben ik echt bekaf voor de bevalling begint! Konijn, ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring: 5 cm ontsluiting :roll: ? Maar ik neem aan dat het ‘gerommel’ dan wel doorzette in later echte weeenactiviteit??
Nou, ben benieuwd wat vannacht gaat brengen…
Ik had in die laatste periode ook veel ongi-pijn, vooral 's nachts. Het heeft echter nog wel een tijd geduurd voordat ik ineens ook echte weeën kreeg (en dat was overdag).
Goeiemorgen allemaal
Ben alweer een tijdje op. Vannacht toch echt weer duidelijk weeen gehad, maar opnieuw zet het niet door. Nu minder ongi gevoel en meer op en af erg pijnlijke harde buiken, helaas onregelmatig…
Vanmiddag naar de VK. Zal het daar ook eens bespreken want als ik nog veel nachten zo doormoet… :roll: