YES YES?? HCG normaal????

Wat ook nog zou kunnen dat je iets minder ver bent dan je denkt. Dat jouw eisprong toch iets later is geweest, of het vruchtje iets later ingenesteld.

En wat is een lage waarde, dat is een ruim begrip, zeker omdat de huisarts zei dat het niet abnormaal laag is. In een dag neemt de waarde HCG al toe. (verdubbeld in 2 dagen geloof ik)

Hopelijk heb je snel antw!!

Als je echt nog twijfelt dan kan je ook een clearblue digitale test doen daar staat heel duidelijk zwanger of niet zwanger. Die testen met de streepjes daar werd ik ook onzeker van. Zeker asl ze heel licht zijn die streepjes.

Maar die waarde daar moet je niet heel onrustig over zijn hoor.

liefs anita

de HA zei; "het is positief, dus je bent zwanger maar de hcg is zo laag dat je best zaterdag eens opnieuw bloed laat trekken en is het dan niet gestegen moeten we een echo doen een kijken wat er mis is!

(Het werd stil aan mijn kant van de lijn)

Je moet er nog niet van wakker liggen zei ze maar het is niet abnormaal ,gewoon nog heel miniem!

Ik ben dus helemaal vergeten te vragen hoe miniem?? :roll:

Normaal was ik toen 4w en 2d!?

Ben gewoon bang dat het mis is en we waren zo blij nu het (eindelijk) gelukt was! :frowning:

Ik wens je heel veel sterkte meid…wat een onzekerheid voor jullie.

Ik hoop dat al het gestres wat je nu heb voor niks blijkt te zijn en dat je hcg waarde erg hoog is zaterdag.

Mijn duimen draaien voor je meid.

meid, niet teveel stressen, dat is ook echt niet goed voor het vruchtje… weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan… ik weet niet hoe miniem je waarde was, maar misschien ben je idd wel korter zwanger dan gedacht, en moet hcg nog flink verdubbelen!

sterkte iig ermee :-*

dank jullie :-*

Ik probeer niet te stressen en mezelf af te leiden met andere dingen!

Morgen bloed trekken en maandag middag resultaat :pray:

Nu is 't maandag middag en blijft het onzeker voor mij… :?

op 4W en 2Dagen was mijn hcg 152, zaterdag op 4W en 5 dagen hcg780.

Volgens de huisart normaal maar niet echt als een piek omhoog gegaan??

(toch binnen de normen die bij de bloeduitslag staan, zo’n hcg tabel; staat 4-5 weken van 75-2600!!)

Ze geeft me het gevoel dat zij denk dat het mis is/gaat maar ze heeft gezegd gewoon afwachten!!!(ev echo op 8 weken)

Ze zegt dat het soms blijft stijgen tot 2 weken na nod ook al is het mis, tja weten we nog niets :frowning:

ik ben niet meer zo gestrest maar wel heel onzeker!

Bij fenne is mijn hcg maar 1 keer bepaald en weet ik zelfs niet meer hoeveel, kan niet vergelijken!

wat denken jullie?

Ik heb geen idee wat een normale waarde is, mar je schrijft zelf al 75-2600 en jouw waardes zitten daar alebei keurig tussen. Wat ik wel weet is dat elke 2 dagen je hcg hoeveelheid verdubbelt. Jij hebt 3 dagen tussen je metingen zitten en je waarde is 2 keer verdubbelt. Dat is zelfs meer dan normaal. Wat dat betreft zou ik er alle vertrouwen in hebben.

Nog een hart onder de riem: er zijn best veel mensen die pas laat positief testen door een laag hcg gehalte.

Dus: gefeliciteerd met je zwangerschap :mrgreen:

ik wil me graag voor de 100 % bij Ludje aansluiten, mien !

Probeer er op te vertrouwen.

Als het toch fout loopt, heb je nog tijd genoeg om te piekeren, toch…

Positief denken is niet het gemakkelijkste wat er is, maar probeer het toch maar…

:hug:

liefs

Gerda

Ik sluit me ook aan bij Ludje en Gerda,

Probeer er gewoon van te genieten zometeen stress je om je niks en mocht het wel zo zijn heb je tijd genoeg om te stressen…

Gewoon genieten…

Liefs van Marleen

das waar ja!!!

IK BEN DUS ZWANGER EN GA ER VAN GENIETEN… :inlove:

vrijdag naar de arbeidsgeneesheer en veel kans dat ik verwijderd word uit mijn job!!full time thuis ipv full time werken!! lets hope! :slight_smile:

ik ga me echt vervelen dan :liar:

Mien schreef:

das waar ja!!!

IK BEN DUS ZWANGER EN GA ER VAN GENIETEN…

That’s the spirit !!! :thumbup:

liefs

Gerda