Yes ik heb je weer gezien frummel (update pag. 11)

Nou net de verloskundige gebeld en wat een en ander besproken.

Volgende week dinsdag om 11.00 echo om te kijken of alles weg is.

Ook over testen en bij de gyn.

Maar daar hebben we het volgende week over.

Want ze kijken dan ook naar partner en aan gezien deze keer van een andere partner is schiet dat niet echt op.

Zelf heb ik het idee dat er misschien dan iets gebeurd is met de bevalling of zo.

Want tja 1e ronde meteen raak en zie hier heb een pracht dochtertje lopen waarvan ik onwijs veel van hou.

Maar daarna is het dus steeds mis gegaan.

Dus we zien wel wat er dinsdag ga gebeuren.

Ik hoop nu dat ik zonder gezeur en poes pas ervan af ben en snel ook.

Zodat we gewoon verder kunnen.

ikaa het wil natuurlijk niet zeggen dat er iets bij ve bevalling mis is gegaan meis. ik was bij sophie ook de eerste ronde meteen in verwachting, en zie in mijn onderschrift hoe lang we er nu op hebben moeten wachten en hoe vaak het mis is gegaan.

dus at wil helaas niets zeggen.

en helemaal nu je zegt dat dit een andere partner is, kan dat ook nog een oorzaak zijn natuurlijk…



hopelijk krijg je dinsdag duidelijkheid!

:hug: :hug: :hug:

Sterkte!!

Knipoogje ja oke.

Maar heb bij me ex 2 mk gehad en nu 1 bij me nieuwe.

Dus tja, we zien wel wat we gaan doen.

Maar het spook dan wel even door je hoofd nadat steeds fout ga.

begrijp ik hoor`!

en wie weet, als je echt de beslissing hebt gemaakt om stappen te ondernemen en een verwijzing voor de gyn te vragen, gaat het spontaan goed :slight_smile:

dat was hier tenminste het geval. :slight_smile: had besloten om de stap te gaan zetten, en tot nu toe lijkt dat niet nodig te zijn :slight_smile:

Meid heel veel sterkte!



Hier precies zo! Levi was ik zo zwanger van, maar daarna best veel MK gehad. 4 Wat later (rond de 6 weken), de rest allemaal al eerder ook.

In de tussentijd dus wel zwanger geweest van Yari, en na wederom MK.



:hug:

:hug:





ik pb je vanavond als het ok is…

Tjee dames, wat ben ik blij met jullie steun.

Echt waar.

Wel bale dat jullie ook zo hebben moeten ervaren.

Maar is een geruststelling dat ik dus niet de enige ben.

Hebben jullie laten onderzoeken?

Zo ja wat kwam er aan uit?

De huisarts eis nu zowat dat ze me gaan onderzoeken omdat het nu de 3e keer is gebeurd.

Dus dat is een goed teken en niet zo eentje van ach valt wel mee.

Want hij zei als je een kinderwens heb, dan wil ik je door sturen naar de gyn.

Nu weet ik alleen niet of ik hem dinsdag moet bellen of niet nadat ik van de echo afkom.

Nou ja dan heb ik er dan wel over met de vk.

Vicky is goed meid.

heir niet laten onderzoeken. Kon een bloedstollingsonderzoek laten doen, daardoor kan je een mk krijgen. Maar er is geen behandeling voor je het maakt niets uit of je dat weet of niet…

Ik heb het ook nooit laten onderzoeken eigenlijk.

Weet nu eigenlijk gewoon (zelfde verhaal als bij jou), als mijn testen ook zo enorm licht blijven dan is het foute boel.

Alhoewel ik nog nooit testen heb gehad die van mijn scherm af zouden spatten hoor, maar deze waren dan wel erg licht.

En inderdaad, bij allemaal die lichte testen die echt niet donkerder werden werd het een MK.



:hug:

Oke dan.

Misschien dat ze naar de baarmoeder kijken en dat het daar iets mis mee is.

Tja ik weet het nog niet.

We zien volgende week wel wat we doen.

Hier ook nog even, jammer dat het niet zo mocht zijn, sterkte Ikaa :hug: :hug:

@Cariska wrote:

heir niet laten onderzoeken. Kon een bloedstollingsonderzoek laten doen, daardoor kan je een mk krijgen. Maar er is geen behandeling voor je het maakt niets uit of je dat weet of niet…




wel waar hoor… zo kreeg ik L.othar…

@Vicky S wrote:

@Cariska wrote:
heir niet laten onderzoeken. Kon een bloedstollingsonderzoek laten doen, daardoor kan je een mk krijgen. Maar er is geen behandeling voor je het maakt niets uit of je dat weet of niet…




wel waar hoor… zo kreeg ik L.othar…




hmmm werd gezegd door de gyn…

@Cariska wrote:

@Vicky S wrote:
@Cariska wrote:
heir niet laten onderzoeken. Kon een bloedstollingsonderzoek laten doen, daardoor kan je een mk krijgen. Maar er is geen behandeling voor je het maakt niets uit of je dat weet of niet…




wel waar hoor… zo kreeg ik L.othar…




hmmm werd gezegd door de gyn…




:cry:

@Vicky S wrote:

@Cariska wrote:
@Vicky S wrote:
@Cariska wrote:
heir niet laten onderzoeken. Kon een bloedstollingsonderzoek laten doen, daardoor kan je een mk krijgen. Maar er is geen behandeling voor je het maakt niets uit of je dat weet of niet…




wel waar hoor… zo kreeg ik L.othar…




hmmm werd gezegd door de gyn…




:cry:




kreeg jij medicatie ofzo? was er een bloedstollingstest gedaan bij jou??

Cariska, er is een bloedstollingsonderzoek gedaan die positief bleek :cry: , je hebt dat of niet, je kan het niet zomaar ineens krijgen, je kan ook perfect een gezonde zs hebben, al is de kans veel kleiner… Vanaf de eerste pos test moest ik elke dag spuitjes bloedverdunners in mijn buik prikken… en het is gelukt :slight_smile: , dus er is wel degelijk iets aan te doen… begrijp niet waarom een gyn zou zeggen van niet :thumbdown:

@Vicky S wrote:

Cariska, er is een bloedstollingsonderzoek gedaan die positief bleek :cry: , je hebt dat of niet, je kan het niet zomaar ineens krijgen, je kan ook perfect een gezonde zs hebben, al is de kans veel kleiner… Vanaf de eerste pos test moest ik elke dag spuitjes bloedverdunners in mijn buik prikken… en het is gelukt :slight_smile: , dus er is wel degelijk iets aan te doen… begrijp niet waarom een gyn zou zeggen van niet :thumbdown:




hmmm idd raar, moet in april weer naar de gyn (tenzij ik zwanger ben)zal het dan eens aankaarten

Vicky dank je wel voor je pbtje.

Ga morgen even terug schrijven.



Voor de rest gaat het wel redelijk en heb het idee dat ik het weer blok.

Heb wel verdriet, alleen het komt er niet uit zeg maar.

De vk nog vandaag gebeld en ze was heel lief.

Ze zei ook als er wat is of wat dan ook dat ik ze van het weekend gewoon op hun 06 mogen bellen.

Vind wel een fijne idee.