wt vind een vlieg leuk

euhm dat wil je niet weten…



Nou ik heb twee hele grote gaten in de murenvan die nijlpaard en oliefant… en veel muggenbulten en vliegenpeopjes…



en verders kraakt het wat meer in dit huis.

and we drink e drink drink to nellie the pink a pink she was the saviour of the human race and we bla bla medicinal compound… etc



die?

alsi k het zo lees klinkt het wel bekend maar daar komt zeker geen Mug in voor…



Oh jee Bokito Neeeeee niet die andere muur… Ne die was nog heel snif snif

nope ken ik niet…



Cellie, ik denk dat judith nog moet oefenen op haar schoonmaakspreuk zodat ze jou kan helpen.

ja misschien heeft ze oko een spreuk om alles ongedaan te maken of om mijn huis weer in oude staat te herstellen hih

ja die is er wel maar die ben ik niet zo goed in… en ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst dus zou ik nu het heden veranderen dan wijzigen ook de ervaringen in het verleden en wordt de toekomst dus helemaal een zooitje

ik ben allang blij dat het niet in het fries staat… heb nu al moeite ermee zoals het nu geschreven is :wall:

:mrgreen:

zo die is lekker vaag… haha



ik denk dat ik maar even onde rmijn lekkere warme douche ga staan, als dat lukt met gat had in mijn dak van die boze vlieg…



maar ze zijnn u weg… enkel met Bokito… die is ontsnapt…Je kan hem herkennen aan de rode vlekken



Kus celes

maarre slaap lekker meiden

was weer erg gezellie met die beesten en datr allemaal om die ene vlieg hihi

Rode vlekken???



Issie ongesteld dan?

nee die vlieg, heb even gekeken maar was een vrouwtje, hing niks tussen zijn pootjes…

maar ik volg wel je voorbeeld, ik denk dat ik harry maar links laat liggen want morgen weer vroeg dag!

dus de vlieg is ongi :think:



Hoop dat de vlieg niet in je slaapkamer zit Cellie… anders kan je morgen lang douchen :mrgreen:



Trusten meid!

de vlieg is inmiddels succesvol vernietigd…

whahahahaha heeft mijn nijlpaard erop gestaan :lol:

yep… nou die de deur nog uit en dan kan ik ook eens gaan slapen eerst douchen wat zit inmiddels ook onder de modder

Nijlpaarden, vliegen, je hebt er ook niets aan…

mannen ook niet :hand:

als je ze eenmaal plat hebt wel… dan heb je rust… en met dat nijlpaard meteen … tja wat kan je met een dood nijlpaard?