Wow....dat is een tijd geleden..

Oh, ik dacht zonet ineens KOK!

En ik wist mn wachtwoord nog. Hahaha!

Hallo iedereen!

Heey Marite :slight_smile:

Heel af en toe koekeloer ik nog weleens mee. Het is wel een stuk rustiger geworden dan een aantal jaar geleden he? :slight_smile:

Maar ik ‘ken’ gewoon iedereen nog, haha!

Ik kom hier ook nog heel af en toe aanwaaien.

Leuk om wat oude ‘bekenden’ tegen te komen :smiley: :thumbup:

Van mij ook maar een berichtje.

Oudste wordt 7 volgende maand, de jongste 6 op koningsdag!



Groetjes!

Reat! Hoi!

Grappig al die öude" bekenden, was een mooie tijd op KoK ( hoewel de periode een zwart randje heeft als het gaat om mama te willen worden )



Lan geleden was ik hier dagelijks, meerdere keren… woonde op de Sofa en leek wel een relatie te hebben met Hedje haahah nu nog overigens haahaha

Nou ja



Maar nog steeds kinderloos helaas. Ik wordt geen mama.



Maar kijk zo nu en dan nog op kok.

@Matsjo wrote:

Ik weet ook nog wel wie je bent.

En hier zie ik dan ineens nog meer “oude bekenden” langskomen. :smiley:

Ik ben hier ook niet meer actief. Maar leuk jullie voorbij te zien komen.






Ohhhhhh leuk jou hier te lezen !



:-*

@Cynthia wrote:

Heel af en toe koekeloer ik nog weleens mee. Het is wel een stuk rustiger geworden dan een aantal jaar geleden he? :slight_smile:

Maar ik ‘ken’ gewoon iedereen nog, haha!




Stuk rustiger? :wink: als je tegenwoordig bij de maandmama’s 8 mama’s hebt is het veel… Stoppersclubjes worden bijna piet kwartaal gedaan, maandmama’s zitten ook geregeld paar maanden bij elkaar…



Leuk om oude namen hier te lezen :slight_smile:

Wat leuk om te lezen dat ik “nog” niet vergeten ben.

En leuk dat de oude garde zich ook laten zien :smiley:



Ik dacht ook ineens weer aan KOK, op mijn werk staat dit forum bij mijn favorieten. En mijn wachtwoord vergeet ik nooit. Dus ik moest effe koekeloeren!



Liefs,

Moon

@bianca81 wrote:

@Matsjo wrote:
Ik weet ook nog wel wie je bent.

En hier zie ik dan ineens nog meer “oude bekenden” langskomen. :smiley:

Ik ben hier ook niet meer actief. Maar leuk jullie voorbij te zien komen.






Ohhhhhh leuk jou hier te lezen !



:-




:mrgreen: :-



Tja… mijn koktijd is wel een beetje voorbij.

Altijd leuk gehad hier maar inmiddels weinig aansluiting nog.

Een hoop meiden zie of spreek ik nog wel via fb.

@bianca81 wrote:

Grappig al die öude" bekenden, was een mooie tijd op KoK ( hoewel de periode een zwart randje heeft als het gaat om mama te willen worden )



Lan geleden was ik hier dagelijks, meerdere keren… woonde op de Sofa en leek wel een relatie te hebben met Hedje haahah nu nog overigens haahaha

Nou ja



Maar nog steeds kinderloos helaas. Ik wordt geen mama.



Maar kijk zo nu en dan nog op kok.




Herkenbaar Bianca…

Maar leuk hier nog wat oude bekenden te treffen.

Was een leuke tijd op KOK!!

Ook hier is de kok-tijd weer een tijd voorbij, zo af en toe kijk ik hier nog even… Ik spreek de mede mama’s van mijn 2 zwangerschappen nog steeds via fb, dan kom je hier ook idd niet zoveel meer. Grappig dat er meerderen zo kokken…

:slight_smile:

Ik kom hier ook nog maar zelden, maar wat leuk om oude bekenden te zien! Tsjonge…tijd gaat toch echt heel hard… :smiley:

Inderdaad, ooit heb ik hier toch echt een reuze leuke tijd gehad. Maar op een gegeven moment is deze fase in het leven ook weer een beetje voorbij. Ik zit natuurlijk nog middenin de kleine kinderen maar het delen van het zwanger worden en zijn vond ik leuker hier. Ik kan boeken vol schrijven over mijn kids maar ik ben niet meer zo’n forumvolger. Al moet ik bekennen dat ik nog zeer regelmatig kom kijken hier. En soms zoek ik oude deeltjes op om terug te lezen. Een soort bewaard boek :wink:

Net als vroeger, heel lang hier niet geweest, toch even gluren.

Was een mooie tijd!

Leuk om al die ‘oude bekenden’ hier nog even te zien! Ben ook van die geweldige periode op KoK, maar door omstandigheden anoniem nu.



Fijn dat het goed gaat met iedereen!

Leuk om alle namen weer eens voorbij te zien komen. Hier wordt de oudste ook alweer 9 dit jaar! Net als wat eef zegt de tijd van toen is niet meer…

Ben ook niet heel actief meer vooral lezen. Wij sluiten het tijdsperk kinderen krijgen nu definitief af en dat is juist waarom ik lid ben geworden in 2004.

Kun je ook niet echt vergelijken

toen en nu

als je er midden in zit, lees je het toch anders als je er klaar mee bent zegt maar

ik lees nog regelmatig, kan het niet laten… :shifty:

Tgoh… reünie? :wink: