@Sweet-Love wrote:
VOeg mij ook maar toe hoor!!
Lesley Zoet
Ik heb een vrienden verzoek gestuurd
Hoi
Wisten jullie als je in famrville een dier adopteert dat als je hem in je gist box laat staan meerdere mensen hem kun adopteren.
et je hem meteen op je farm is hij weg. Zo kunnen heb ik begrepen tot 8 mensen het dier adopteren
ik heb weer wat uitnodigingen verstuurd
Gezellig, word nog leuk zo… ik speel; nu echt van alles
heb een cafeetje, en een aquarium, ook speel ik Yohill ofzoiets,
en zie dat Oessie daar ook is, heb nog naar je staan zwaaien :lol: , en nog naar een paar dames van hier!
ja ik wil ook jullie als buren…
vlg mij heet ik gewoon jennifer op facebook
hmm heb je ook geen zak aan…p.b me anders ff voor mijn volledige naam
marieke en maris zijn al mijn buurtjes, kijk anders even bij hun a.u.b.
Yep jij bent mijn buurtje, je staat er met je achternaam trouwens maar als je die niet weet is het lastig zoeken he :mrgreen:
Oh ik heb weer een boerderij en vissekom erbij :wall: Maar ik vind ze wel leuk :mrgreen:
En ik heb echt meer ruimte nodig op Farmville dus ik hoop echt dat ze snel die uitbreidingen vrijgeven :evil:
argh wat verslavend al die spellen :wall:
ja mijn farm is nu 22x22 :dance:
jullie moeten mij toch enes uitleggen…dat geld krijg ik wel, maar die biljetten hoe verdien je die, dat schiet echt niet op he
dat vraag ik mijzelf ook af…
facebook is verslavend!!! heb me inmiddels al aangemeld bij 5 spelletjes en ook doe ik mondoZoo. Alleen vaag spel maar goed, blijf stug volhouden
Loopt face book ook vaak vast bij jullie? hier gaat het soms lang goed en dan is het ineens weer regelmatig raak en dat terwijl ik verder niets anders heb aanstaan.
Naja, te verslavend dus ik blijf proberen
Hoe hebben jullie trouwens meer buren toegevoegd dan je eigen vriendenlijst? Of is dat niet mogelijk en moet je gewoon eerst vrienden maken en dan pas als buur vragen in een spel?
ja zoals nu…kom er niet op he
die biljetten krijg je er per level geloof ik bij, gaat echt langzaam, t liefste zullen ze wel hebben dat je naar de bank gaat en ze koopt hahaha
maarre dat gaat mij dus echt te ver he :mrgreen:
@oessie wrote:
ja mijn farm is nu 22x22 :dance:
Facebook is totaal niet verslavend :snooty: :snooty: :snooty:
:liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
ja marieke door jou kom ik steeds weer op nieuwe spellen :roll:
ben het ernstig aan het verwaarlozen…
morgen maar even alles weer bijwerken
heb al wel en kippenschuur
Wie wil er
Saskia Zoet
uitnodigen? ze zoekt buren!
Tis mijn zus! en ze is verslaafd geworden 8)
Ooow Farmvillers
Ik heb niet het hele topic doorgespit hoor meiden maar wie mij wil toevoegen ( en vice versa natuurlijk) mag me pb’en.
Schandalig verslavend :mrgreen:
Heb toch een beetje zitten speuren en hier en daar een naam gevonden en daar dus een vriendschapsverzoek heengezonden
Dus als je je afvraagt wie die vreemde vrouw is die ineens in je fb opduikt … 8)