oke aangemeld op face book en waar vind ik nou dat spel :think:
oke heb farmville voor me neus en nu? hoe kom ik aan julli enamen?
snap er helemaal niets van!! wat moet ik nu doen, wachten op mijn groenten die nu al een kwartier op 0% staan? moeten ze geen water hebben? hoe verdien ik mijn geld ?
@oessie wrote:
snap er helemaal niets van!! wat moet ik nu doen, wachten op mijn groenten die nu al een kwartier op 0% staan? moeten ze geen water hebben? hoe verdien ik mijn geld ?
dat vraag ik me ook af ;D
heb vanalles gepland maar ze groeien wel wat maar heb altijd het idee dat ik dan ook wel water moet geven… :think:
Stelletje kletskousjes!!! :lol:
@JayDee wrote:
@oessie wrote:snap er helemaal niets van!! wat moet ik nu doen, wachten op mijn groenten die nu al een kwartier op 0% staan? moeten ze geen water hebben? hoe verdien ik mijn geld ?
heb vanalles gepland maar ze groeien wel wat maar heb altijd het idee dat ik dan ook wel water moet geven… :think:
Het is niet een heel actief spel he…Je kiest iets om te zaden, daar staat bij hoe lang het duurt voor je iets kan oogsten (bv 4 uur) en over 4 uur ga je oogsten. Dan krijg je geld en begin je opnieuw. De eerste tijd is dat het. Niet zo heel bijzonder, maar als je meer geld hebt kan je dus ook meer dingen kopen etc.
Tweet ik heb je…Oessie? Jaydee? Juudje? mag ik jullie ook toevoegen?
Ik heb nu Juudje, Marieke, Madre en BabyGirl…
Komt u maar met die aanmeldingen!!! :mrgreen:
@Madre wrote:
@JayDee wrote:@oessie wrote:snap er helemaal niets van!! wat moet ik nu doen, wachten op mijn groenten die nu al een kwartier op 0% staan? moeten ze geen water hebben? hoe verdien ik mijn geld ?
Het is niet een heel actief spel he…Je kiest iets om te zaden, daar staat bij hoe lang het duurt voor je iets kan oogsten (bv 4 uur) en over 4 uur ga je oogsten. Dan krijg je geld en begin je opnieuw. De eerste tijd is dat het. Niet zo heel bijzonder, maar als je meer geld hebt kan je dus ook meer dingen kopen etc.
Tweet ik heb je…Oessie? Jaydee? Juudje? mag ik jullie ook toevoegen?
ja hoor
@sanne062 wrote:
Ik kan ook nog wel wat buurtjes gebruiken
Hoe heet jij op Facebook, dan voeg ik je toe! :-*
JayDee, mag ik ook jouw buurtje worden?
@oessie wrote:
Lukt het al oessie?
Nog belang bij een nieuwe buur?
Madre ik zie jou nog niet bij mijn buurtjes staan onderin FV… Klopt dat? :think:
@Tweet wrote:
Madre ik zie jou nog niet bij mijn buurtjes staan onderin FV… Klopt dat? :think:
Hahaha, ik was ff offline…Dat ben ik ook wel eens…
Dat KAN natuurlijk niet hè??? :snooty: :naughty:
:lol:
Sanne onder welke naam kan ik je vinden?
Oessie onder welke naam sta jij?
En heb je echt eerst zoveel buren nodig voor je een nieuw stukje zaaigrond kan krijgen?
Oessie, heb je toegevoegd als facebook vriendinnetje! :inlove:
@Marieke_5000 wrote:
Sanne onder welke naam kan ik je vinden?
En heb je echt eerst zoveel buren nodig voor je een nieuw stukje zaaigrond kan krijgen?
Voor zaaigrond kun je gewoon in het gras klikken Marieke…
oke begin het een beetje te snappen volgens mij
@Tweet wrote:
@Marieke_5000 wrote:Sanne onder welke naam kan ik je vinden?
Voor zaaigrond kun je gewoon in het gras klikken Marieke…
Gewoon in het gras???
Nou jaaaaaaaaaaa :wall: :wall: :wall:
En vanaf wanneer kan dat?